Motokrosový special s 2 taktním motorem o objemu 125ccm. Neskutečný poměr výkon-váha :3. Doporučuji všem vyzkoušet. Za plynem v poho na 3 na záda ;).
První dojmy - Docela jsem se divil, jakou tato motorka má sílu. Protože jsem měl předtím Husqvarnu WRE 125, která je oproti tomuto líná a těžká byl docela nezvyk krotit tuto divokou japonku :D.
Motorku bych doporučil pro - Pro toho kdo rád jezdí na motokrosových tratích a chce se hodně naučit od 2t.
Recenze
Yamahu jsme přivezli v půlce září 2014, kdy jsme pro ní jeli na příč celou republikou. Prodejce mi k ní dal náhradní plasty a i celou výstroj na ní(i se zánovními motokrosovými boty které nové stáli 6 500,-) takže jsem byl plně spokojen ;).
Motorka je velmi hravá a lehoučká. Ovladatelnost na trati je úplně nesrovnatelná s Husqvarnou. Motorka je osazena brzdami Nissani, které brzdí tak akorát. Husqvarna měla brzdy Brembo, které proti těmto byli mnohem jedovatější.
S motorkou jezdím z 90% na trati a jsem s ní scela spokojen, protože vše plní na 120%...
Hned po koupi jsem musel vyměnit řetězovku, která byla v odstrašujícím stavu i js se divil, že se řetěz neprotáčel přes rozeru jak byly zuby ubraný o 3/4 jejich původní velikosti. Také byl prodejce tak vychcaný že probrousil řadičku aby se nemlela a po 2mth byla totálně prožvejkaná a musela se dávat nová . Bohužel čtvrt roku po koupi se sekla nějak nakopávačka a byla úplně tvrdá. Tak jsem shodil víko spojky a zjistil akorát to, že předchozí majitel byl pěkné prase(měl jsem si to uvědomit když jsem viděl tu řetězovku) a nedal podložku pod spojkový koš. Naštestí to nic nevyvedlo, a proto koupil podložku a jezdil dál.
Jezdil jsem dál a po měsíci mi znedaní po ubrání plynu začla hrozně brzdit motorem, takže jsem motor radši rozebral(kdyż jsem si vzpoměl na řetězovku a chybějící podložku pod spojkovým košem) a zjistil, že prodávající tu motorku určitě nedělal prp sebe- nějaká čínská ojnice a litý píst který byl dokonce uštíplý!!! A jelikož jsem v tomto směru poctivý, nechal jsem ojnici přelisovat za Wosner ojnici a píst též od Wossnera. A na válci se nechal udělat nový nikasil.
Po tomto jsem si už říkal, že to naštěstí dopadlo takhle a aspoň vím jak to tam doopravdy vypadá... Pak už jsem jen našel jeden nedostatek a to totálně zrezlé ložiska kyvky, takže jsem je vyměnil za Allballs.
S motorkou už naštěstí od té doby nic nebylo až na pár zlomených plastů a páček :'D. Jsem s ní na 150% spokojen a doufám że bude dlouho držet :D.