PROFIL MOTORKY

Kawasaki Z800 (2015)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Ethi
Vloženo 14.6.2015
Aktualizováno 13.11.2018
Zobrazeno 5008x
HODNOCENÍ PROFILU OD 23 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Popis motorky


Predátor střední třídy v černém kabátu

Více fotografii

Motorka koupena od DV Moto Zlín

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki Z 1000: Vzhled není tak hezký jako u Z800 a taky o dost vyšší pořizovací cena.
KTM 690 SMC R: Chtěl jsem něco, na čem dokážu cestovat i dvou na vetší dálky
Suzuki GSR 750: Motor není tak zábavný jako u zetka

První dojmy - Láska na první pohled...když vyšla v roce 2013 veděl jsem, že bude moje! Jak bylo našetřeno ani jsme nedali testovací jízdu a hned po zakoupení mě padla do ruky, jelikož jsem před tím žádného naháče neměl jen supersporty tak nemám s čím srovnávat, ale dle mého názaru splnilo všechno očekávání, což je vzpřímený posez a motor má dostatek výkonu pro sportovní jízdu a jako třešnička na dortu je samotný vzhled motorky, můžu se na ni dívat pořád :-)

Motorku bych doporučil pro - Pro každého ,kdo jsi na ni troufne :-)

Doplňky na motorce - Laďák Scorpion serket taper, CNC páčky Rutan, ukazatel zařazené rychlosti Gipro, držák spz, tankpad Z800, pancéřové hadice od PP, originál plexi štítek,štítek chladiče, tankvak SW - Motech, Led blinkry Baraccuda, závažíčka baraccuda, krovka , padáky na motor, výčko brdové kapaliny.

Recenze

Něco ke vzhledu :
Agresivní světla ve předu a zadní ve tvaru,, Z " neměli konkurenci , celé rozvržení motorky je prostě TOP. Lesklá černá spojená s matnou černou je něco úžasného,zetku to dalo obrovský šmrnc. Robustní motor a oplastovaní z ní dělá nakopnutého predátora všech silnic a zanechává na sobě dojem dominantnosti.

Přístrojovka :
Je pěkně čitelná s rozumným rozvržením. S možností změnit chování ukazatele otáček si každý najde to svoje pravé-ořechové, navíc ukazuje i dojezd kilometrů,spotřebu, ale co je hlavní tak kontrolka ,, ECO '' která se rosvítí když držíte míň jako 25% plynu bez toho bych opravdu nepřežil, pokud chcete jezdit na spotřebu do kostela tak je to výborná věc Kdyby místo toho dali ukazatel zařazené rychlosti udělali by lépe.

Zajíždění a chod motoru :
První zajížděcí kilometry jsme se seznamovali, ale už asi po 50 km mě to omezení pěkne sralo, prvních 600 km do 4000ot/min a pak do 1200km držet do 6000ot/min takže jsem to chtěl mít rychle za sebou, za 4 dny jsem měl zajeto a jelo se na garančku. Po vyjetí ze servisu jsem začal zkoušet co v motoru opravdu je a oproti zajíždění, už to začala být opravdu ta pravá zábava. Chod motoru je parádní, dobře čitelný, na spodku vrní jako koťátko, ale když za něj zatáhnete nechá se rád vytočit a kolem 8-10 tisíc otáček už je v plné síle Po nasazení laďáku od Scorpionu je radost jezdit ještě mnohemnásobně větší Převodovka chodí velice přesně, a pěkně se sní pracuje kvalty zapadávají jedna báseň.

Podvozek a brzdy :
Nastavení podvozku jsem nechal z výroby co se týče zadního tlumiče, přední jsem jsi trošku dotahoval. Zatáčky jsou pro tuto motorku skoro povinost, krásně vodí a padá do nich. Co se okruhu týče tak jsi nemůžu stěžovat, velice dobře jsme se tam seznámili a posunuli hranice na maximum. Brzdy velice přesně a čitelně brzdí, ale pro klid duše jsme vyměnili originály za pancéřové hadičky. Originál pneumatiky dostala z Japonska Dunlop D 214 celkově jsem s nimi byl spokojen jak na morku, tak na suchu i na okruhu, ale přešel jsem na pirreli rosso corso a ty mám odzkoušené na jedničku

Ovladatelnost a posez :
Sedí se na ní krásně, člověk je pěkně vzpřímený,ale po dlouhém ježdění cca 300km se projevuje poměrně tvrdé sedlo a člověk jsi musí odpočinout. Batůžek jsi zadní sedlo pochvaluje, jen se pod něj klasicky nevleze skoro ani lékárnička S originálním výfukem váží 229Kg takže je to pěkně těžké prasátko, s laďákem zhubla o 6 kilo, ale i tak to s ní někdy není uplná prdel. Sedlo by mohlo být tak o 3 cm taky dolů při mé výšce 177cm mám co dělat abych normálně oběma nohama došlápl na zem, ale to jsou už jen drobnosti oproti srandě kterou přinese když se rozjede

Nádrž :
Do rozsvícení rezervy to býva zhruba 200-220 km podle stylu jízdy.

15.4.2017 Pancéřové hadice :
Výměna originál brzdových hadic za pancéřové od PP , vše proběhlo v pořádku brzdí jak ďábel

28.6.2017 Příprava na Grossglockner
Zetko chystám na výpravu do Alp na 4 dny najet i s batůžkem nějakých 1400 km s tím souvisí nalátat na motorku i nějaké zavazadla. Ze všech pokusů a variant jsem zvolil od SW Motech tankvak 14-22 litrů na víčko nádrže a batůžek bude mít batoh Minulý rok jsme měli na dovolené brašny přes sedlo a batůžkovi se to moc nelíbilo (málo místa pro nohy) a já s tím taky 2x nebyl nadšený,protože trochu ošoupali motorku, naštěstí se to podařilo rozleštit. Dokoupil jsem také origo plexi štít, abych eliminoval větr na ten tankvak. Sám jsem zvědavý jak to všechno dopadne a pak napíšu více

7.7.2017 Grossglockner - Splněno
Tankvak na víčko nádrže + origo štítek výborná spolupráce po celou dobu cesty. Jelikož za 2 roky už jsem na zetku vychytal všechny nastavení co se týče podvozku,výkonu, spojky a brzd tak nemůžu říct absolutně nic špatného. Před výletem jsem ještě přehodil pneu na Pirelli rosso 3, které i při 12 stupňu ukázali maximální přilnavost a jěždění jsem jsi opravdu užíval a vychutnával. Naprostá poslušnost motorky a jistota v zatáčkách je závislost, jediné co trpí je prdel a po 300 km už fakt hledám jak jsi sednout, ale i tak doporučuji všem co mají zetko na takový trip se vydat

9.9.2017 Zetko v Itálii
Po úspěšné expedici v Rakousku jsem se chtěl posunout ještě dál a můžu podat recenzi o cestě do Itálie. Celkově jsem za 5 dní ujel 2100km, z toho první den jsem ujel 750km pro přesun do Zell am see. Čistý čas na motorce byl zhruba 11 hodin, což jsi vybralo daň jak na rukách, tak na zadku. Myslím, že jsem jsi opravdu sáhl na dno, ale dokázal jsem jsi, že i takový nájezd je na zetku možný a utvrdilo mě to, že pro solo sportovní jízdu a cestování je to ideální stroj Cíl v Itálii bylo městečko Cortina d' Ampezzo kde jsme dorazili na druhý den. Potom už stačí jen jezdit kolem a kolem. Kam se podíváte tam samé passo,vracáky s nádherným povrchem a krajinou. Denní nájezd 200 km jen v zatáčkách je pro zetko jako dělané. Za celou dobu ježdění jsem nepocítil zeslábnutí brzd ani výkonu a to ani ve výšce 2000 metrů nad mořem. Obrovská zásluha patří gumám, pirelli diablo rosso 3 jsou pro mě TOP. Znovu mě dokázali, že za mokra i 6 stupních celsia drželi stopu až na hranu. Zatím mám na nich nájezd 5000km z toho i 25min na okruhu a vzorek stále je, takže na tenhle stroj nemůže najít lepší obutí a všem doporučuji!

3.3.2018 Instalace doplňků
Proběhlo přidání předních i zadních led blinkrů Baraccuda, které svítí naprosto ůžasně. Od stejné firmy se doplnily i závažíčka do řídítek. Výměna origo řetězovky za zlatou s tím, že na předním kole se ubral jeden zub. Další doplnění byla záměna víčka nádobky na zadní brzdové kapalině za zelené a přibili i padáky na víčka motoru.

9.6.2018 Přidání KN filtru a odladění na brzdě
Rozhodl jsem podstoupit výměnu original filtru za sportovní od firmy KN, a spolu s tím jsem chtěl aby všechno šlapalo jak má, takže jsem Zetko nechal odladit na brzdě. Podle grafu se dosáhlo 87Kw při 9000 otáček a celkový pocit z chovaní motorky má velké plus, necítím žádný propad v nizkých otáčkách a motorka tahá snad až 11000 ot. Takže za mě veliká spokojenost

22.9.2018 Zetko prodané, takže kouzlí úsměv na tváři dalšímu motorkáři

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Pavel_SRO
Pavel_SRO napsal 09.10.18 v 08:52 10b.

Hezká, chvíli jsem nad ní taky uvažoval

Ales600
Ales600 napsal 11.06.18 v 12:25 10b.

Parádní Zetko

solio
solio napsal 28.05.18 v 09:07 10b.

Pěkný bike za 10 bodíků!

Více komentářů



TOPlist