Na AJP je baterie umístěna v levé části, pod "prsíčky", kde je vložená v kovové misce a je ukurtovaná takovou gumovou (pryžovou) páskou. Takto je to originálně: (fotka z druhé motorky)
Enemže, jak se jezdí s motorkou hlavně v terénu (skoky, pády, neustálé otřesy...), tak se pryžová páska přetrhne a baterie se opře o boční plast. Vliv na předčasné poškození pásky má také fakt, že se nepřirozeně láme o hranu baterie, která je docela ostrá a pásku nahlodává.
Takže místo nějaké pryžové pásky nastoupila stará dobrá osvědčená plastová stahovací páska Spojil jsem dvě, aby délka stačila, zaháknul za připravená oka, za která byla původně uchycena ta gumová páska a doufejme, že to bude držet Esteticky to není žádný zázrak, ale hlavní je tu funkčnost
Každopádně toho, že baterie není na svém místě jsme si všimli úplnou náhodou. Ničemu to nevadilo a myslím, že minimálně jednu nebo i víc vyjížděk byla ta baterie neupevněná.
Přes podzimní období se moc v terénu nepráší a musím se přiznat, že jsme na čištění vzduchového filtru tak trochu pozapomněli. No každopádně takto teď vypadal po cca 4 měsících nečištění (od začátku roku jsme byli na 2 nebo 3 vyjížďkách) Už dříve jsme přikoupili jeden náhradní molitanový filtr, takže proběhla výměna "kus za kus".
Vlastník | 125Marek | |
---|---|---|
Vloženo | 10.6.2015 | |
Aktualizováno | 11.3.2017 | |
Zobrazeno | 9 392x |
Tak na tu už vůbec ne... My ti to říkali Jaromíre s tou baterií, že jí ty pásky neudrží...
125Marek: To jako na funkci rostlináře, jo?
No trošku, ale na funkci to nemá vliv
Koukám, že ta volná baterka asi trochu pochroumala chladič