renocar_duben



PROFIL MOTORKY

AJP PR5 250 Enduro (2015)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník 125Marek
Vloženo 10.6.2015
Aktualizováno 11.3.2017
Zobrazeno 9 390x
HODNOCENÍ PROFILU OD 29 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 17.10.2015, Uskutečněno: 17.10.2015, Stav tachometru: 2870 km, Zhlédnuto: 11x


Bohužel musím napsat menší nepříjemnost, co se nám již pár krát přihodila. Netuším jak, ale povolují se nám šrouby na rozetě. Ač jsou matice samojistné, po určité době se šrouby povolí. Jednou se uvolnil dokonce takový způsobem, že jeden šroub jsme ztratili. Při poslední projížďce něco začalo loupat... Všech 6 šroubů bylo povoleno již nejméně o jednu otáčku. Dojel jsem tedy domů, vyměnil všech 6 za nové, dal tam nové matky a k tomu pérové podložky (origo je vše bez podložek). Dotáhl jsem to na krev, div že mi v hlavě nepraskla cévka Jinak pro všechny majitele, občas si ty šrouby na rozetě zkontrolujte

Po vzoru opravdových endur jsem se rozhodl vyrobit tahací popruhy. V galanterii jsem utratil 20 Kč za 2 metry popruhu.
Tahací popruhy jsem umístil do předu pod masku. V galanterii jsem nechal ještě pár korun za kovářskou niť a od babičky si půjčil sedlářskou jehlu. Popruh u masky jsem nejprve zalil trochou vteřinového lepidla, aby vše drželo pospolu, následně jsem vzal jehlu a vše sešil, co mi niť stačila Následně jsem vše ještě jednou zalil extra tekutým vteřinovým lepidlem, které se prosáklo mezi oba konce popruhu a současně zpevnilo niťové spoje. Přečnívající cancoury jsem jen tak ze srandy prošil sešívačkou. Stejně tam už nemají nějaký velký pevnostní vliv

Popruh u sedla bylo celkem oříšek uchytit. Pokoušeli jsme se s bráchou vymyslet uchycení přes madla u sedla. Bohužel sedlo přečuhuje přes ocelová madla, a tak vždy při zatahání za popruh by většina váhy motorky seděla za bajonet sedla Takže toto řešení nebylo ideální Zvolil jsem méně elegantní řešení. Zadní plast vhodný na závodní číslo je uchycen pomocí dvou šroubů M6. Do popruhu jsem udělal vrtačkou díry a provlékl jimy šrouby a poté našrouboval šrouby zpět do podsedlového rámu. Řešení sice ne moc elegantní, ale popruh drží jako židovská víra Motorku na něm zvednu, není tedy co řešit

A tady přidávám poslední video z naší produkce:

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Menší GO motoru

    Trochu jsme podcenily servis... (n) Olej jsme měnili pravidelně, bohužel jsem nějak zapomněli na ventily :-( Po zimě nechtěla motorka chytit. Nakonec chytla, jel jsem se kus projet a domů jsem dojel na přívěsu :-( N

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 28.07.2018
    Uskutečněno: 28.07.2018
    Tachometr: 14km
    Komentářů: 4x
  • Zadní tlumič - výměna náplní a gufer

    Od výroby (2,5 roku) nebylo se zadním tlumičem nic děláno, takže nastal čas na jeho opravu. Zdenda Horovic vše udělal za přijatelný pěňauze a tlumič již pěkně tlumí :-) Najeto 7,4 MTH od zničení tachometru :-D Za

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 01.04.2018
    Uskutečněno: 01.04.2018
  • Podzimní servis 2°

    I starší AJPinka si zaslouží servis. Podle nového počítání dle MTH máme najeto 6,3 MTH. Jo, moc jsme toho od havárie neujeli. Důvod? Mám rameno v prdeli a čeká mě operace, navíc nebyl čas. Ale závod Cross Country AJP abs

    Typ: Údržba
    Vloženo: 28.10.2017
    Uskutečněno: 28.10.2017
    Tachometr: 6km


TOPlist