renocar_unor



PROFIL MOTORKY

Yamaha FZ1 N (2008)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník vale46kart
Vloženo 8.6.2015
Aktualizováno 5.3.2016
Zobrazeno 2 080x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 7.3

Popis motorky


Jednou zkusíš a nechceš jinou ...

Více fotografii

Výška jezdce: 180 cm

První dojmy - Nebylo to nic nového, věděl jsem do čeho jdu.

Doplňky na motorce - řidítka, páčky, zrcátka, představce, K&N filtr, ot. výfuk, LED světlo, orig. Yamaha LED blinkry, držák SPZ, pancéřky Melvin, ukazatel rychlosti PZracing

Recenze

FZ1 je jeden z nejlepších a nejsilnějších naháčů. které lze dnes pořídit. V porovnání s 3válcovou konkurencí se nechová jako elektromotor (což považuji za výhodu), ale průběh výkonu a kroutícího momentu se mění v závislosti na otáčkách a to dělá jízdu zajímavou. Řeči o tom, že 4hrnek nejede "odspodu" slyším a vidím na každém rohu, ale většinou je to od lidí, kteří na pořádném 4hrnku ještě nejeli. A výroky, že to ve 2000ot netáhne jsou vůbec nejlepší !!!
Nicméně, podvozek soudruzi v Japonsku trochu odflákli. Ne že by to byla úplná tragédie, přední vidle jsou na tom celkem dobře, když v nich je dobrý (nebo aspoň nějaký) olej a jsou dobře nastavené, ale ten zadní tlumič by se hodil na nějakou nízkorozpočtovku. Celkově mohli použít podvozek z R1 stejného ročníku, hlavně ty radiální brzdy by FZ1 hodně slušely.
Brzdy jsou na zvláštní kapitolu, protože mám verzi s ABS a vedení hadic přes celou motorku k ABS jednotce a zpět je v provedení klasických hadic blbost, a má to za následek gumovou brzdovou páčku, takže výměna za pancéřky byla nutná (německé hadice Melvin doporučuji, komunikace a rychlost dodání excelentní). Pocit z brzdy je lepší, ale k naprosté spokojenosti ještě kousek chybí (ve srovnání s radiálními Brembo na Dorsoduru).
Posed po výměně představců a řidítek je dobrý, před výměnou je posed hodně vzpřímený, což nemusí být na cestování špatné, ale já to mám rád jinak. K jinému posedu by to chtělo doupravit polohu stupaček, ale není to úplně nutné.
Otevření vstupu a výstupu je žádoucí, takže K&N a otevřená koncovka bez přívěry byla jedna z prvních úprav. Váha orig. výfuku je šílená!!! Váží asi 15kg!!!
Motorek pro přívěru jsem vyhodil, ECU ošálil jednoduchým udělátkem (můžu poskytnout), takže nikde nic nebliká a místo po motorku jsem vyplnil regulátorem, protože umístění u zadní brzdy soudruzi fakt posrali a vypadalo to, jako by si tam regulátor někdo "samodomo" dodělal.
Nahodil jsem originál Yamaha LED blinkry, protože levnějsí varianty se sice tváří pěkně, ale moc nejdou vidět, kdežto Yamahácké jdou vidět z velké dálky.
Chtěl jsem vyměnit podsedlové plasty za plasty s Fazera, ale sehnat starší bylo nad mé síly a nové stojí raketu, takže jsem nechal origo.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
leopoldtux
leopoldtux napsal 27.06.16 v 00:40 10b.

nikod
nikod napsal 21.10.15 v 12:32 10b.

SC50
SC50 napsal 09.06.15 v 09:50 8b.

Pěkná,lepší než Dorsoduro?

Více komentářů



TOPlist