Anglická tradice a charakter poctivého stroje, který nepodléhá zubu času a EU snižování objemů motorů.
Motorka koupena od FIRMA:Triumph Praha (Praha 4-Modřany) - Velmi vstřícné jednání
Výška jezdce: 167 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Harley Davidson FLSTF Fat Boy: Triumph mě prostě sedí více
První dojmy - Po několika sezonách na Honda Shadow VT 750 C to je velký skok ve výkonu a i ve váze. Protože mám postavu velikosti hrachu byl respekt z hmotnosti velký, ale po získání trochu grifu se motorka ovládá neskutečně lehce.
Motorku bych doporučil pro - Doporučil bych pro klidnější - to neznamená pomalé jezdce, kteří si to prostě užijí.
Doplňky na motorce - Padáky, kufry, opěrka s nosičem, zrcátka a Big Bore kit
Recenze
Thundebird mně oslovil hned po prvním nasednutí. Řadový motor je v kategorii cruiserů neobvyklý a to drobet vyjímečnosti je jen k dobru. Jednotnosti jsme si dost užili za komunistů.
Po cca 9 000 km za rok mám stále hubu od ucha k uchu a těším se na každé nastartování. Objem jsem si nechal zvednout originální sadou Big Bore kit na 1700 kubíků (pos... mužská ješitnost) a oproti původnímu je to znát jak reakcí od středních otáček - asi více se projeví jiné vačky, nežli objem válců, tak hluším zvukem se seriovými v laufy. Naladění podvozku a brzd je jako stvořené pro okresky bez velkých děr. ABS jsem ještě neměl tu čest prověřit - ani se mi do toho moc nechce. Motorku jsem koupil po letech díky popíchnutí milované manželky (velmi ráda se mnou jede) a tak pohodlí pro ní bylo podstatné. Máme vzadu jen základní sedlo, ale protože on má 39 kg i s klíčemi a po dešti, tak se vyloženě rozvaluje a opěrka jen zabraňuje, abych neměl její lýtka v podpáždí při zabrání za plyn.
Dvojice originálních kufrů stačí na pár dnů dovolené a to je to co potřebujeme.
Spotřebu moc neřeším, ale odhaduji kolem 6l.
Servis jen základní a jen při první garančce bylo potřeba v rámci záruky vyměnit jedno čidlo bohatosti směsi (což jsem já ani při jízdě nepoznal).
Thundebird určitě zvládá delší cestování, jen při dálničních přesunech je to přeci jen nuda, navíc bez štítu nad 140 km/h fouká, ale štít není můj styl a mimo dálnici je daleko více na co koukat.
A už je moje.
z Anglie jsou dobré jenom motorky, trefa
Moc pěkný kousek
Nádherná raritka v našich končinách
Krásný motocykl a skvělá manželka