Na XR jsem najel zatím pouze 350 km,o víkendu jsem totiž závodil na své GSX-R 1000 v Brně.
Z výroby jsou u mě Bridgestone T30R,zatím nepociťuji problém,zajel jsem je sice až na kraj,ale vím,že to nejsou žádné lepidla,ale sport-touring.Takže nepřeháním,nemám zatím techničák,trvalou spz a ani havarijko.Pak už to bude jiné.
Po létě a motodovolené přezuji na sadu Pirelli Supercorsa SP,kterou jsem měl fungl 1 den na GSX-R na okruhu,myslím,že to bude správná volba.
Momentálně už motorka dovolí točit 9 tis.rpm,než se rozsvítí bíla kontrolka na přeřazení a je to už paráda,max.speed 198km/h dle tacho.Moc se těším za tuto hranici,myslím otáčky a režim Dynamic Pro.
S quickshifterem řadím pouze nahoru,dolů až po zajetí.
Nejvíc mě fascinuje podvozek.Na celkem dost rozbité okresní silnici se dá celkem letět na podvozkový režim Road dle ESA,chce to ale stát ve stupačkách.U tohoto stylu mi moc ale nešlo řadit,na rozdíl od R1200GS...chce to více trénovat.
Řazení,plyn,brzdy,chod motoru,vše je sametové,takové plyšové,až moc dokonalé.A opravdu vibrace nevnímám.
Je to sportovní bike,s velice pohodlným posedem.Neplést si to s cesťákem,na to mají u BMW daleko vhodnější motorky!
V BMW S1000XR jsem našel optimální silniční motocykl.
Vlastník | Nori | |
---|---|---|
Vloženo | 4.6.2015 | |
Aktualizováno | 16.7.2016 | |
Zobrazeno | 14 058x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 47 UŽIVATELŮ
Poslední věta...Je to tak!
Měl jsem možnost minulý týden vyzoušet, jak otevřený silnice, tak zamotaný kopce, silnici jak okruh, rozbitou, sucho, vodu a máš přesně pravdu, optimální silniční motorka!
Němec prostě neudělá nic špatně..
Jen spokojený kiláky přeju!