málo výkonu, za málo peněz - dá se ale dost upravit, takže to zvládne i těžší terén
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Jawa 50/20 Pionýr: vypadá spíš jako skútr
První dojmy - Hned jak jsme ho přivezli, tak jsme museli všechno opravit nebo doladit, aby to vůbec jelo. Druhej den jsem jel na louku, kde jsem se na tom naučil jezdit.
Motorku bych doporučil pro - pro motorkáře začátečníka
Doplňky na motorce - přímý mlitanový filtr, chcípák na řidítkách,vejfuk danej víc nahoru aby neškrtal v terénu, menší primátní kolečko (větší síla, ale zase je to jako kdyby chyběla jedna rychlost) original mělo 12 zubů a teď tam je 9
samolepky domácí výroby :D :D
Recenze
Vybral jsem si ho proto, že jsem se musel na něčem naučit řadit. - měl jsem jěště mini cross kxd ale tam je odstředivá spojka
Mám na něm najeto něco přes 2000km a musím říct, že se na tom furt něco sere - ale co je nejlepší, že se dá všechno opravit šroubovákem nebo kladivem :D a nemusím jezdit někam do servisu.
Motor se přehřívá, brzdy brzdí dobře i na to že jsou bubnové, podvozek je docela nízký, takže neni na nějaký bláznivý terén, ovladatelnost úplně suprová - je to lehká motorka, žere to podle toho jak taham za plyn - ale spíš někam k těm 7l
Myslím, že se spíš hodí do lehčího terénu ale hlavně ne kde jsou samé kopce.
E. Po zimě byl udělanej motor - novej válec, píst s kroužkama a těsnění -- všechno je to hodně znát
Teď pojedu na závod, tak uvidíme :D
jooo tohle byly mé začátky