PROFIL MOTORKY

MV Agusta Brutale 750 (2004)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník MatesST
Vloženo 23.5.2015
Aktualizováno 13.5.2017
Zobrazeno 1 980x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Krásná, elegantní, rychlá, vyjímečná, no co dodat každý si musí udělat názor sám...

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Aprilia Tuono 1000R: důvod neuveden
Triumph Speed Triple: důvod neuveden
Benelli TNT 1130: důvod neuveden

První dojmy - Po řadě supersportů velká zněna... Po prvních kilometrech euforie.:-) Vše je zde prostě jiné než u jakékoliv konkurence. Za mě paráda, ale věřím, že ne každému bude sedět. Navíc se mi vždy MV Agusta líbila.

Motorku bych doporučil pro - Rozhodně pro zkušenější jezdce

Doplňky na motorce - Na moto jsou zatím akorát padáky.
Později možná přijde laďák, ale ještě se musim rozmyslet, abych to vzhledově nepokazil. Ono měnit cokoliv co vymyslel Pan Tamburini mi přijde škoda.

Recenze

Zatím najety první kilometry tak možná později ještě něco doplním nebo změním.

Motor: Po RSV 1000 r jsem měl strach aby se mi nezdál slabý a ejhle ono to jede víc. Možná že to je jen pocitově, ale na to s..e pes. Já se chci na motorce hlavně bavit. Hodně jsem četl že nemá spodek, ale mě to nepřijde nijak hrozný. Spodní spektrum otáček je samozdřejmě slabší. Na cestovní rychlost jsem motor držel někde kolem 7 tis otáček, jelo se příjemě a motor si to spokojeně vrněl. Na sportování to chce držet nad 10 tis kde je to fakt mazec.

Brzdy: Brzdy se mi zdají takové tupé a neni to na co jsem zvyklý. Možná zkusim jiné desky. Naposledy jsem jezdil s Brembama a to bylo jiný kafe...

Podvozek: Tvrdý, nekompromisní. Je cítit že je to vlastně podvozek ze supersportu. Je lepší si vybírat rovný asfalt a ne těch 50 odstínů šedi co tomu u nás řikaj silnice, jinak vás to rovnou vyklepe z trenek a vejce budou stejně zničený jak v košíku u koledníka po 30 slivovicích . Ale odměnou je za to super svezení na těch pár kilometrech krásnýho asfaltu co máme. Sedí krásně a je fakt čitelný. Ovladatelnost motorky je neuvěřitelná. Celou dobu přesně vim co se pode mnou děje.

Spolujezdec: Manželka se za mě poskládala, jen z počátku to šlo hůř (spíš nezvyk) nejhorší bylo že prý čichá celou cestu výfuk a to dost znatelně.. No uvidíme příště.

Cestování: Ale jo asi to pujde. Byl sem 2x v Chorvatsku na RSV. Horší to rozhodně nebude. Motorka je poměrně pohodlná, horší to bude s báglama...

Spotřeba: Mě nezajímá

Poruchy: Doufám že nebudou

Servis: Uvidíme. Myslim že to bude asi cenově hodně podobný Ducati, jen ty zpropadený řemeny tu nejsou.

Edit 4.6.2016: No celou sezonu fungovala bez problémů. Stále mě ještě baví. Jednou sem navštívil autodrom Most, no co budu povídat tam už trochu chybí výkon a i ty kapoty, no ale co na závodění to neni..

Přes zimu jsem moto komplet zkontroloval. Zjištěna pouze naprasklá rychlospojka pod nádrží (orig stojí cca 2500,- nahrazeno kovovou za cca 100kč pro klid duše). Nějakej blbec do předního světla nacpal xenon což ještě možná budu řešit protože ten na motorku fakt nepatří... Dále jsem komplet vyčistil brzdy, vyměnil kapalinu a dal desky SBS (na doporučení) a k mé veliké radosti to konečně brzdí jak sem zvyklej. Jinak sem kupoval pouze oleje a jiné běžné spotřební věci

Edit 13.5.2017. Tak už šla holka do světa. Celou dobu fungovala bez problémů. Byl to skvělej bajk, ale začal mi chybět supersport. Stejně bych ji ještě někdy chtěl jako druhou motorku...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
DaveLister
DaveLister napsal 31.05.15 v 10:29

Motorka nádherná, jen počet válců se mi nějak nezdá

Taliján
Taliján napsal 29.05.15 v 21:31 10b.

Italové umí

perak89
perak89 napsal 23.05.15 v 23:39

MatesST
MatesST napsal 23.05.15 v 22:35

Jo jo potkal. Az te potkám příště musim ti skouknout motorku.

perak89
perak89 napsal 23.05.15 v 19:29

sem te asi potkal v dubí na benzínce agip si tam foukal gumi

Více komentářů



TOPlist