renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Jawa 350/640 (1992)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník jarizz
Vloženo 21.5.2015
Aktualizováno 29.10.2018
Zobrazeno 2 014x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Je to retro, které jednou skončí a možná že z něj za padesát let bude unikum.

Motorka koupena od Mototechnik (Holice)

První dojmy - Je ta motorka taková mrňavá. Teda proti tomu, na co jsem si zvykl. Zatím jí zajíždím a motor je opravdu "syrový". Věřím ale, že když ho dobře zajedu, bude šlapat jako hodinky. Celá motorka je krásně jednoduchá. Výrobce stále ctí tu zásadu že majitel si při jakékoli poruše vždy s opravou poradí sám.

Doplňky na motorce - padáky, tažné zařízení































































Recenze

Vybral jsem si tenhle stroj protože se mi prostě líbí. Na Jawách jsem, jako ostatně všichni mí vrstevníci, začínal před pětačtyřiceti lety. Postupem let jsem vystřídal několik výrobců, značek, typů i kubatur. Až jsem zakotvil u GW 1800. A pak jsem si řekl, že by neškodilo se vrátit ke kořenům a pořídit si něco zajímavého od Jawy. A tak mě padl do oka právě tento stroj. Z mého pohledu je to sestava z několika posledních modelů, které v Jawě vypustili do oběhu. Podle mého názoru se jim to povedlo. Motorka je udávaná jako retro, což by se mohlo takto brát. Stroj je vybavem motorem 350/640, rám je tuším z 638. Motocykl je vybaven starterem, což je pro tuhle motorku opravdu hit. Motor je v provedení oil-master, svou funkčností a projevem dává jasně najevo kdo je jeho stvořitelem. Přední kotoučová brzda je velmi účinná, akorát předek se velmi ochotně při brzdění ponáří. Jednoduše s tím musí jezdec počítat. Zadní brzdu má tahle motorka snad jen kvůli předpisům. Ale tak lehounký stroj se dá zastavit i nohama. Co se mi dost líbí, jsou všude krásně vyditelné sváry. A nejvíce retro to je vidět na nádrži. I kabely, bowdeny a hadičky "plandají" všude kolem stroje, tak jak to má u Jawy být. K motorce jsem pořídil zároveň i vozík PAV 41 a vše nechal nastříkat do vínové metalízy. Vypadá to docela skvěle. Najeto mám teprve 110 kilometrů. Motor si pomalu začíná zvykat na to že by se měl točit. Až si ale vše "sedne", poutahuji vše aby nic neupadlo, myslím že s ní zažiju hodně příjemných kilometrů.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist