renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSF 650S Bandit (2010)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Serby71
Vloženo 19.5.2015
Aktualizováno 17.5.2021
Zobrazeno 2 665x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Pohodová, dostatečně silná, pohodlná, se sympatickou a funkční polokapotáží.

Více fotografii

Motorka koupena od motoman (Brno-Brno Město) - Co slíbili, to dodali, bez problémů.

Výška jezdce: 174 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki ER 6F: Nebyla k mání za podobnou cenu a v takovém stavu

První dojmy - Úplně první dojmy - nějak divně zatáčí, ale motor táhne hezky...takže první cesta vedla na benzínku (naštěstí jen pár set metrů), dotankovat a hlavně nafouknout kola - a najednou byl Loupežník jak vyměněnej :-)

Doplňky na motorce - - padací rám
- plotna GIVI a kufr V47 s opěrkou
- držák na navigaci (mobil) Givi
- rozšíření zrcátek
- vyhřívané rukojeti Oxford
- laděný výfuk Dominator

Recenze

Chtěl jsem si koupit relativně novou motorku, spolehlivou, ne až tak silnou (ehm, mám o sebe strach...), takže jsem mířil do kategorie šestistovek. Jezdíval jsem na Kawě ER6N, která byla úplně skvělá, ale bez štítku se člověk moc pral s větrem, takže jsem měl jasno, žádný naháč, hezky celo- nebo polokapotu. Po pročítání testů a zkušeností vás motorkářů se postupně vytříbili dva favoriti: Kawa ER6F, nebo právě Bandit. No a na jednoho Bandita jsem narazil v Brně, líbil se mi, zajel jsem si ho okouknout a fotky odpovídaly, cena byla slušná - takže je můj

31. 5. 2015 - na tachometru je 4.150 km, většina doplňků už je nainstalovaná, chybí už jen rozšíření zrcátek. Jen si říkám, jestli se nerozšíří moc, abych při prodírání se Prahou neťukal do zrcátek kolemstojících aut...

Co se týká motorky a jízdy - naprostá spokojenost, není to trhač asfaltu, ale toho jsem si byl vědom už při koupi...ale začal jsem mít averzi na ten výfuk, je to vážně trubka jak od kanónu, navíc když se o něj opře omylem spolujezdec botou, tak se na něj nataví podrážka a pěkně blbě se to sundavá dolů :-/

7. 6. 2015 - na tachometru je 4.700 km. Když jsem motorku kupoval, tak na ní bylo najeto 2.333 km - teď už jsem tedy většinu kilometrů na motorce ujel já

Mám už dokoupeno rozšíření zrcátek - no asi takhle: zrcátka se posunou ve výsledku o nějaký 1,5 cm, což není moc :-/ ale co, i drobnost potěší

14. 8 2015 - mám najeto 9.000 km a pořád naprostá spokojenost spotřeba při kochačce pod 5 litrů, při svižnější jízdě něco nad, ale přes 6 litrů jsem se ještě nedostal, což potěší Jinak Loupežník zvládl naprosto bez problémů pětidenní výlet do Alp, Benátek a přes Slovinsko zpět, super jen už mě přestaly bavit ty šíleně "kvalitní" silnice ve Středočeském kraji, když má člověk srovnání, jak to může vypadat i jinde...

19. 3. 2016 - neodolal jsem, namontoval baterku a najel prvních pár kilometrů - samozřejmě jsem měl pádný důvod, ato zkouška vyhřívaných rukojetí a musím říct, že jsem moc spokojený! Oxfordy krásně hřejou a nejsou o tolik širší, než původní gripy (na Kawě jsem kdysi měl nějaké no-name a byly výrazně silnější, bylo to hodně znát). Takže prvních 150 km je v kapse

1. 7. 2016 - už se nedalo nic dělat a musel jsem pořídit nové pneumatiky. Ty staré - Bridgestone Battlax 020 vydržely - neee nesmějte se - 15 tis. km myslím, že to vypovídá o tom, jaký jsem závodník Teď jsem obul opět Bridgestone - konkrétně Battlax 023 a jsem zvědavý, jak dlouho vydrží. Zatím jsem najel nějakých 300 km a jak jste každý už určitě poznal, když vyměníte sjeté gumy - výrazně se zlepšila ovladatelnost a prvních pár kilometrů jsem si musel zvykat na jiné, samozřejmě lepší ovládání motorky. Tak jim držím palce, ať lepí za sucha i mokra

20. 12. 2020 - mé původní předsevzetí přidávat pravidelně další a další informace zjevně vzaly zasvé tak jen krátké shrnutí. Najezdili jsme nějakých 60 tisíc km naprosto bez problémů, motorka krásně stíhá jak v jednom, tak i ve dvou, halt se podřadí dva kvalty a zrychlení je zpět. Projeli jsme kus Evropy a nikdy jsem nezůstal nikde viset kvůli nějaké poruše, prostě naprosto spolehlivý Japonec. Problémy mě vlastně potkaly za celou dobu jen dva, a za ty Bandita rozhodně nemohl. Jednou jsem píchnul úplně novou gumu na výletu na Slovensku, naštěstí moc neucházela a v pohodě jsem dojel do motoservisu nějakých 30 km a tam mi kluci plášť opravili a ještě za to nic nechtěli, díky! A pak se mi podařilo uklouznout ve vracečce na louži oleje, to už bylo slabší, sklouznutí na bok, motorka sebou plácla a já pod ní. Naštěstí má tak velký výfuk (beru zpět svou kritiku výše), že se o něj opřela a nezmáčkla ani kotník, ani koleno, takže mi kolemjedoucí pomohli motorku postavit a jelo se vesele dál :o)

A co bude dál? Svezl jsem se na kamarádovo chopperu, klasickém Intruderu, a musím říct, že se mi moc líbil, navíc teď Honda představila nového Rebela 1100...tak uvidíme

A je rozhodnuto - po dlouhém váhání jsem se rozhodl, že přesedlám na další stroj. Bandita šel po šesti letech poctivé služby a najetých téměř 60 tkm k novému majiteli a já přesedlal na BMW R1200RS :)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
menzák
menzák napsal 08.06.15 v 22:24 10b.

Pěknej - mnoho šťastných km v sedle a kolama dolu

Corum
Corum napsal 20.05.15 v 09:39 10b.

Jo a samozřejmě 10 bodíků

Corum
Corum napsal 20.05.15 v 09:37

Tak to čumím :) Kdybych vybíral mezi ER6f a Bandaskou tak jdu asi do dvouválu :) přeci jen ty 4 vály 600stovky jsou takové líné mrchy a musíš je točit :) Já teď koukám po Z1000 :) Tvoje ER6n už má nového majitele a zatím o ní dobře pečuje :)
Tak ať ti dělá bandaska samou radost a hodně spokojených kilometrů!

Marian16
Marian16 napsal 20.05.15 v 07:58

Dobrý výběr, ten tě určitě přežije!

Více komentářů



TOPlist