Bývalý majitel zřejmě při výměně kroužků chtěl ušetřit a tak pouze koupil a vyměnil těsnění. Hlava podle všeho rovnaná nebyla a to byla ta chyba. Těsnění vydrželo necelé 2 tisíce kilometrů a na levém válci profouklo. Příznaky byly jasné, bublinky, zavzdušňování, stoupající teplota a nakonec vynechávání a bílý kouř z výfuku. Stálo mě to 12 hodin práce, 1500kč za těsnění (kupoval jsem ještě do výfuku), nový olej (nebudu riskovat kvůli 700Kč, že v něm je voda). Doporučuji si pokud se do toho pustíte sami jako já, vytisknout si kapitoly ze servisního manuálu, budou se hodit při postupu montáže a demontáže, jsou tam utahovací momenty a obrázky, který pomůžou.
Jinak po výměně se mi můj hloupej mozek snažil namluvit v rámci placebo efektu, že motorka jede výrazně líp, naštěstí jeho pragmatická část ho usadila s tím, že je to kravina, neb jsem kromě výměny těsnění nedělal lautr nic jiného.
Vlastník | Slávek-TDM | |
---|---|---|
Vloženo | 16.5.2015 | |
Aktualizováno | 19.3.2017 | |
Zobrazeno | 4 285x |