Tak a mám to. Konečně jsem se dostal k pořádné motorce. Je velká, těžká, pohodlná a s objemem motoru, který budí respekt.
Motorka koupena od FIRMA:Motohouse Pardubice (Chrudim IV) - Motorku Vám umyjí, ale jen tam kde je vidět. - jinak nic !
Výška jezdce: 178 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha TDM 900: Nenašel jsem tu pravou.
Kawasaki KLV 1000: Měřím jen 180cm a to je opravdu na hraně. Možná příšte.
Honda CBF 1000: Jako u TDMky
První dojmy - První dojem ? Jedním slovem respekt., Z hmotnosti, objemu a výkonu motoru. Docela mě překvapilo, že rozdíl ve velikosti 650 - 1250 je v podstatě minimální. Hned jak jsem se poprvé rozjel, tak jsem věděl, že je to ONO. A to jsem o Banditovi původně vůbec neuvažoval.
Motorku bych doporučil pro - Určitě ne pro začátečníky. Je to velká motorka pro velký kluky.
Doplňky na motorce - Přídavné plexi, zásuvka 12V, nosič a kufr Kapa
Recenze
Tak jak jsem napsal. O Banditovi jsem opravdu neuvažoval. Jako kluk jsem v9 tom měl jasno. Jednou budu mít Hondu. No tak asi nebudu. Když ty jejich motorky jsou takový divný... .
S Banditem je to všechno jak má. Dobře vypádá a jěště lépe jezdí. Na to kolik ta motorka váží tak je krásně ovladatelná. A ten motor. To je něco !!! Prostě jede. A to pořád. Ono je skoro jedno co máte zařazeno. Stačí otočit plynem a Bandit vystřelí. Všechno co jsem o 1250 četl je pravda. Ale abych jen nechválil. Ůložný prostor je peněženka a balíček kapesníků. Proč ? Centrální stojan tak divně trčí do strany. Takže když posunu levou nohu na špičku, narazím patou o ten kus železa. Sedlo klouže a tak se miluju s nádrží mnohem víc než bych chtěl. A já jsem si koupil motorku na cestování a ne na blbnutí po městě. Tím to ale končí a dá jse s tím žít. Brzdy jsou ok a o ABS nevím že tam je.
Cestovatelské zážitky dodplním později. A už se těším.
Tak letošní motodovolená je už minulostí - škoda, ještě bych něco dal...
A to cesta do Chorvatska - Pula - Bale a zase domů. Bandit i já jsme přežil celkem na 1-. A moje zkušenosti? Nejdříve musím napsat, že cesta tam 850km a zpět 900km byla tak trochu letecký přesun v jednom dni. Nejdříve zápory. Sedlo je tak trochu fošna, ale dal jsem to ( 900km ) Nad 160km/hod to trochu dost fouká, ale dal jsem to (900km) Ta váha - naložená motorka + já je na místě opravdu cítit. To jsem nedal
Prostě jse mi zavřely řidítka a je to jen a jen moje chyba. Při nelegálních rychlostech jsi Bandit řekl o 6,2l na sto km Jinak 5,5l/na 100km. Když bych to měl nějak shrnout,. Největší brzda jsem byl já a motorka to zvládla skvěle. Prostě jela a jela a jela.
nahého Bandita 1250 jsem měl v širším výběru. Krásná mašina, moderní technika s odkazem na klasiku. Nakonec jsem z mnoha důvodů zvolil starší dvanáctku, ale pro toho kdo není ujetý jako já na klasiku je toto nejlepší varianta - za rozumné peníze fantastické moto! Ať to dál spolehlivě a bezpečně jezdí!
krásnej stroj 10b. jasných
Zdravím Tě ... kdyby jsi měl zájem tak na FCB je založena skupina GSF 1250 a GSX 1250 Děkuji budeš vítán Patrik
Ahojda krásný to stroj,hlavně ať slouží.Foukám jak píšeš,dokonce zadek i 3 když jedu plne nalozen,3kufry a pani a paráda.Pneu už dojíždím.Ted vyzkouším Metzeler Z6 uvidíme.Ať to jezdí chlape
Jo Jo, celkem s tebou ve všem souhlasím a dokonce jsem měl při pořizování svého Banďoura i stejné rozhodování ... Tak ať to jezdíííí