KTM Adventure R , 115 koní ve dvouválci slibuje pořádnou porci zábavy
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha XT1200Z Super Tenere: Váha a neschopnost v terénu
První dojmy - Skvělej motor, ještě lepší podvozek. Koupeno se silničníma gumama a ty jsou až nebezpečně rychlý...
Motorku bych doporučil pro - Podle mého je motorka vhodná pro kohokoliv,kdo má jen trochu delší nohy,tím spíš verze R se zdviem 265mm. Ale hlavně vhodná pro mě ;-)
Doplňky na motorce - NAVI, Padcí rám SW motech, nosiče kufrů SW motech, boční kufry TRAX EVO + TOPkufr KTM, rozšíření bočního stojanu, zvednutá řídítka o 28mm,
Recenze
Mám 187cm a jízda do cca 140 km/h je naprosto pohodlná i s origo plexi. Motor je pořádnej dravec a to jsem přešel ze 150k čtyřválce. Krouťák odspoda až do omezovače. Při podtáčení motoru se to celý klepe jak drahej pes,ale poradí si. Okolo 6000 ot/min menší vibrace,ale nic co by stálo za řeč. Brzdám neni co vytknout,nikdy jsem nezpozoroval žádné slábnutí,zbytečně nečekanej zákus apod. Ale ten podvozek, to je až neuvěřitelně POVEDENÁ věc...Spotřeba? cca 6-7 l/100km, ale kdo by to řešil když je to taková sranda!!! Úložný prostor: verze bez ABS má trochu víc místa pod sedačkou (asi tak tři motolékarničky) + odkládací schránka mezi nádržemi (zamykací). Jízda se spolujezdcem je bez problému, motor je dost silnej i při 2+ náklad. 150 km bez zasávky i opakovaně neni problém. po 2500 km těžko hodnotit servis a jeho cenu. Ukáže čas. Od servisu KTM vím že motor s označením 601 je asi nejméně problematický ze všech 990 ek. Terén, město, silnice - při dobře zvoleném obutí je to motorka vhodná snad kamkoliv.
Krásný Advík Měl jsem "obyč" 09 a hned bych jí vzal zpátky do garáže
dobře jsi vybral
Paradni stroj. Tak at dobře slouží a hlavne kolama dolu. Za deset
Parádní stroj