Co neustála bolavá záda na Venturce, vypadá zatím že na Rewacu zvládnou.
Motorka koupena od SNR
První dojmy - Kompaktní, dosti živé, až moc citlivě reaguje na řízení. Posez se nepodobá ani motorce, ani autu. Pocitově je jízda dosti podobná jízdě na motorce.
Motorku bych doporučil pro - Pro skalní fandy řídítek jako alternatíva skutečné motorky ať už ze zdravotních či bezpečnostních důvodů a možnosti provozování do pozdějšího věku. :-)
Doplňky na motorce - Zadní kola 335/18, přední 200/17. Hudba 80W zesilovač ,subwofer s korekcema v kufru plus 4x repro. Stupy spolujezdce, vzpěra mezi držákem světel a rámem pod nohama, tažné zařízení 550 kg, nosič zavazadel (leštěná nerez), chromovaný kryt
páky ruční brzdy. Podtlakové fanfáry, štít před řidičem, motonavigace. Zvýšení zadního pérování. Zvýšení roštu pod nohama v přední části. Lepší světlost podvozku a průjezd.
Recenze
Na motorkách v poslední době s bolavými zády ujedu cca 150 km a musí být delší pauza nebo končím. V loňském roce zapůjčena trike na prodloužený víkend, ježdění po "Valachách" a kromě oběda jsem dokázal jezdit celý den v kuse a záda neprotestovala. Protože se říditek nechci vzdát definitívně, bylo rozhodnuto. Zkušenosti především s tímto modelem nemám, ale jistě je za nedlouho zde prezentuji. Přes svůj věk měla při mé koupi trike naježděno pouze cca 17500 km. Druh silnice.Vzhledem k podvozku, čím lepší silnice, tím lépe. ( na enduro to jistě není )
Delší cestování ji letos čeká na konci léta asi do Itálie, tak se uvidí.
Přesně o tomto stroji uvažuji. V současnosti mám Venture a mám stejné problémy - záda, váha ve dvou, nejsme žádni drobci, takže se koukám po RF 1 GT. :). tato RF1 je krásná - gratuluji.
super koráb...
Tak ať T
i to jezdí, hlavně žádné závady, přepokládám,že se uvidíme čus Musaši
Ty brďo asi to musí být super zážitek
Trošku závidím a dávám 10bodů
Luxusní kočár