Triumph Bonneville T100
Redakční testy
Články
Cestopisy
Technické údaje Triumph Bonneville T100
2006 2008 2009 2010 2011 2012 2014 2015 2016 2017 2019
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje

V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme.

Objem 865 cm3 900 cm3
Výkon 47 kW 50 kW 47.1 kW 48.2 kW 49.6 kW 40.1 kW 40.5 kW
Výkon při otáčkách 7250 ot/min 7500 ot/min 7250 ot/min 7500 ot/min 5900 ot/min
Množství oleje - 4.5 l 3.2 l
Točivý moment 68 Nm 69 Nm 68 Nm 67.8 Nm 68 Nm 80 Nm -
Otáčky při max toč.mom. 6000 ot/min 5800 ot/min 6000 ot/min 5800 ot/min 3230 ot/min -
Uspořádání válců Řadový 2
Startér Elektrický - Elektrický
Počet válců 2
Druh motoru Spalovací
Dvoudobý/čtyřdobý 4 2
Chlazení Vzduch Vzduch a Olej Vzduch Kapalina
Vrtání - 90 mm 84.6 mm
Zdvih - 68 mm 80 mm
Kompresní poměr - 10 : 1 9.2 : 1 10.5 : 1
Rozvod DOHC 2xOHCA DOHC -
Vyjímatelná baterie -
Ventilů na válec 4 2 4 -
Dojezd -
Příprava paliva Karburátor Vstřikování
Doba rychlonabíjení -
Počet rychlostí 5
Doba nabíjení -
Sekundární převod Řetěz
Spotřeba elektro -
Typ rámu - Trubkový - Trubkový
Kapacita akumulátoru -
Materiál rámu - ocel - Samonosný
Provozní napětí -
Zdvih předního odpr. - 120 mm - 120 mm -
Nominální výkon -
Zdvih zadního odpr. - 106 mm - 106 mm -
Úhel hlavy řízení - 62 ° 29 ° 28 ° 25.5 ° -
Závlek předního kola - 110 mm 117 mm - 105.2 mm
Rozvor 1493 mm 1500 mm 1499 mm 1450 mm
Brzdy vpředu kotouč
Rozměr předního kotouče 310 mm - 310 mm -
Přední třmen dvoupístkový - dvoupístkový -
Brzdy vzadu kotouč -
Přední kolo 19 " - 18 "
Zadní kolo 17 " - 17 "
Rozměr přední pneu 100/90 19 - 100/90 100/90-19 100/90-18 100/90-18 56H
Rozměr zadní pneu 130/80 17 - 130/80 130/80-R17 130/80-17 150/70-R17 150/70 R17 69H
Výška sedla 775 mm 790 mm -
Výška sedla max -
Suchá hmotnost - 205 kg - 214 kg - 231 kg
Pohotovostní hmotnost - 225 kg 224.5 kg 225 kg 213 kg 441 kg
Užitečná hmotnost - 210 kg
Objem nádrže 16 l 16.6 l 15.9 l 14.38 l 14.5 l
Světlá výška - 1100 mm
Rezerva - 3.5 l -
Spotřeba - 4.7 l/100 km 3.83 l/100 km -
Zrychlení -
Maximální rychlost 155 km/h 185 km/h - 172 km/h
První cena 293000 Kč -
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) -
Poznámka -
Výměna motorového oleje - 10000 Km
Výměna olejového filtru - 10000 Km
Výměna převodového oleje - 10000 Km
Výměna hnacího řemene -
Výměna zapalovací svíčky - 20000 Km
Výměna brzdové kapaliny - 20000 Km
Výměna vložky vzduchového filtru -
Seřízení ventilové vůle -
Galerie Triumph Bonneville T100 od uživatelů
Videa Triumph Bonneville T100
Témata ve fóru o Triumph Bonneville T100
Fórum Téma Odpovědí Poslední příspěvek
Založit téma Všechna témata
Naked bike Bzučí při brzdění přední brzdou 65 19.7.2020 16:37
Americké, anglické Stránky pro vlastníky a obdivovatele legendární Bonnie na Facebooku 1 26.6.2020 08:33
Americké, anglické Triumph Classics 131 7.6.2020 22:28
Pojeď taky IOM TT 2020 3/6 až 10/6 na Manu 0 28.1.2020 15:08
Naked bike zimní dobíjení 26 2.12.2019 10:41
Opravy a údržba Triumph Bonneville T100 - vůle ventlů 0 3.5.2019 21:05
Opravy a údržba Uniká brzdovka z nádobky 4 28.4.2019 10:31
Naked bike Street 750 vs Bonneville 5 1.8.2017 08:52
Výběr motorky Triumph Bonneville 44 21.2.2017 10:43
Americké, anglické Triumph cafe racer 31 31.3.2016 10:19
Naked bike Triump Bonneville - jaký olej 6 31.3.2016 10:03
Začínáme Výběr motorky pro začátečníka - TR Bonneville 6 29.9.2015 21:32
Výběr motorky TR Bonneville - Kawa W650 20 19.7.2015 16:58
Výběr motorky Kawasaki W800 vs Triumph Bonneville vs Moto Guzzi 32 3.6.2014 10:52
Hledám, potřebuji Zapůjčení motocyklu na den-CB1100,Z800, bonneville 0 28.3.2013 18:45
Silniční cestovní pohon remeňom na Bonneville T100 12 15.7.2012 20:49
Výběr motorky Co do budoucna? 28 4.7.2009 02:52
Skupiny
Průměrné hodnocení od 12 uživatelů
Motor
Průběh výkonu
8.8/10
Spojka
8.5/10
Vibrace
7.5/10
Převodovka
7.9/10
Mechanická hlučnost
7.3/10
Zvuk
8.4/10
Spolehlivost
9.0/10
Brzdy
7.0/10
Podvozek
Možnost nastavení
4.9/10
Těsnost tlumičů
9.5/10
Tuhost rámu
6.8/10
Jízda
Sport
5.6/10
Město
8.3/10
Cestování
7.6/10
Zázemí
Ceny náhr. dílů
3.8/10
Ceny servisu
4.0/10
Servisní síť
4.8/10
Dostupnost dílů
6.4/10
Nabídka doplňků
7.4/10
Servisní intervaly
7.8/10
Cestování
Pohodlí jezdce
7.8/10
Pohodlí spolujezdce
7.0/10
Možnosti uchycení zavazadel
6.9/10
Ochrana jezdce cestování
1.7/10
Ochrana spolujezdce
1.8/10
Světla
5.7/10
Celková průměrná známka ze všech oblastí: 6.62
Průměrná spotřeba naměřená našimi uživateli: 4.84 l/100 km. Hodnota založena na údajích od 9 uživatelů.
Kupující kteří dali Bonneville T100 přednost
NekoupiliZ důvodu
Harley Davidson Iron 1200 HD - rigidní podvozek, všechno vibruje, pro spolujezdce nic moc komfort, ceny komponentů a pořizovací cena vyšší
Triumph Bonneville T120
Moto Guzzi V7 Classic Tak nějak se mi líbila nejmíň
Kawasaki W 650 Stály vedle sebe a šáhnul jsem po Triumphu.
Triumph Thruxton 900 už se nevyrábí
Laverda 668
Kupující místo Bonneville T100 koupili raději jinou
JakouZ důvodu
Moto Guzzi V7 Rough Tak tuto byl můj úplně původní sen před mnoha lety. Krásný, šedesátkový a chromovaný. Ale cena? Ve srovnání s ostatními už o něco vyšší a dle recenzí i chybějící motorový charakter.
Kawasaki W 800 Svezení mě nepřesvědčilo
Royal Enfield Interceptor Nádherná motorka, na které mne překvapilo množství plastů a samozřejmě i cena ve srovnání s R-E. Po zkušební jízdě jsem si řekl, že to jsou téměř identické motorky co se jízdy posedu i výkonu týče, rozdíl asi jen 7 koní.
Triumph Bonneville T120 Výkon, brzdy a výbava v základu
Moto Guzzi V7 Special Moto Guzzi je hezčí.
Moto Guzzi V7 Racer Racer byl můj dávný sen už od prvního představení. Navíc jsem si nebyl jistý, jestli je skok z třiapuly na Bonneville vhodný. Přeci jen má o dalších 20 kW víc
Vespa GTS Super 300 Moc hezká, ani nevím proč jsem nevzal :D nechci řadit a chci kličkovat po nuselském mostě
Yamaha Tracer 900 Tak na Bonevilla ešte musím počkať kým
Kawasaki W 800 Vždy jsem měl slabost pro Triumphy ale na živo mi tam něco chybělo co nedokáži popsat. Prostě jsme si nesedli.
Aprilia SL 750 Shiver Cena a posez oproti Guzzi podstatně horší.
Honda CB 1100/EX Byl jsem se na jednoho podívat - zrovna dost foukalo a mě se zdálo, že se trochu pere s větrem - bál jsem se že výkon nebude dostatečný...
Moto Guzzi V7 Classic Ani jsem se na ní nesvezl, když se objevila tahle Gůza, nechtěl jsem si více komplikovat rozhodování.
Moto Guzzi V7 Racer Toužil jsem po něm snad 10 let a když už jsem měl peníze srdce se přiklonilo k Itálii
Moto Guzzi V7 Stone Protože guzzi je hezčí.
BMW R 1200 R V podstatě to samé jako u Hondy + špatně dostupný servis
Honda CB 550
Moto Guzzi V7 Stone dražší
Moto Guzzi V7 Special
Triumph Thruxton 900 Protože Ace Cafe edition
Ducati GT 1000
Manuály pro Triumph Bonneville T100
Ročník Vložil Soubor Velikost Poznámka
Nahrát manuál
2019 Jareksv triumph7424_modern-c.pdf 5.9 MB
2018 Jirtak modern-classics-str.pdf 5.9 MB Uživatelská příručka obsahuje informace o motocyklech Triumph Street Twin, Street Cup, Street Scrambler, Thruxton, Thruxton R, Bonneville T100 a T120.
2013 HenryS modern-classics-cz.pdf 4.3 MB
2012 Steve19 elektroschema-lege.pdf 52 KB překlad legendy k schématu elektro
2007 Steve19 manual.pdf 2.1 MB Bonneville&Bonneville T100 America&Speedmaster Thruxton
2007 Steve19 schema-elettrico-ini.pdf 280 KB elektroschema
2007 Steve19 triumph-bonneville-t.pdf 102 KB utahovací momenty Bonneville
Bazar pro Triumph Bonneville T100 (rss)

TOPlist