
Motocykly Suzuki dvoutaktní řady T & GT: 1963 - 1980
06.04.2016
1973 | 1974 | 1975 | 1976 | 1977 | 1978 | |
---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||||
Objem | 247 cm3 | |||||
Výkon | 22.6 kW | 19 kW | 23.4 kW | |||
Výkon při otáčkách | 8000 ot/min | 7500 ot/min | 8500 ot/min | |||
Druh motoru | Spalovací | |||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 2 | |||||
Chlazení | Vzduch | |||||
Uspořádání válců | Řadový | |||||
Počet válců | 2 | |||||
Vrtání | 54 mm | |||||
Zdvih | 54 mm | |||||
Kompresní poměr | 7.5 : 1 | 7.3 : 1 | - | |||
Počet rychlostí | 6 | |||||
Sekundární převod | Řetěz | |||||
Brzdy vpředu | kotouč | |||||
Brzdy vzadu | buben | |||||
Rozměr přední pneu | 3.00-18 | |||||
Rozměr zadní pneu | 3.25-18 | 3.50-18 | ||||
Pohotovostní hmotnost | 165 kg | 155 kg | ||||
Objem nádrže | 15 l | |||||
Maximální rychlost | 155 km/h | 149 km/h |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Japonské | Stále brzdící kotoučová brzda | 14 | 17.4.2020 20:55 |
Dlouho sem koukal po nějaké klasice k Zetce.Ideálně dvoutakt,dráty,okolo roku 75-80.
Suzuki GT 250, dvoutaktní poklad na který jsem náhodou narazil.
Suzuki 2T - 2 válce, 2 takt, 5 rychlostí...prostě nádherná motorka Suzuki GT 250
Měl jsem pocit že GTéčcek mám málo a že modrou jsem ještě neměl takže...už mám...
Suzuki GT 250 ... super japonský veterán s 2T motorem...výkon cca 27 PS...
Dlouho sem koukal po nějaké klasice k Zetce.Ideálně dvoutakt,dráty,okolo roku 75-80.
Suzuki GT 250, dvoutaktní poklad na který jsem náhodou narazil.
Měl jsem pocit že GTéčcek mám málo a že modrou jsem ještě neměl takže...už mám...
Suzuki GT 250 ... super japonský veterán s 2T motorem...výkon cca 27 PS...
Suzuki 2T - 2 válce, 2 takt, 5 rychlostí...prostě nádherná motorka Suzuki GT 250
U nás krásných 9 stupňů tak jsem oživil GT. Celou loňskou sezonu mě trápilo oddělení mazaní - mazalo...
Tak konečně se udělalo teplo a mohl jsem vyndat Gtčko. Nabitá baterie a start na 4 šlápnutí. Akorát ...
Po laborování s kohoutkem v sezoně. Po každé se motorka pochcala, a po nastartovaní tekl benzin z vý...
Tak díky VCC Česká Lípa mám historické vozidlo. Za dva dny najeto skoro 300km, motor jede nádherně....
Jak šel čas, už jen doladit směs (y)
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | - |
Spojka | - |
Vibrace | - |
Převodovka | - |
Mechanická hlučnost | - |
Zvuk | - |
Spolehlivost | - |
Brzdy | - |
Podvozek | |
Možnost nastavení | - |
Těsnost tlumičů | - |
Tuhost rámu | - |
Jízda | |
Sport | - |
Město | - |
Cestování | - |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | - |
Ceny servisu | - |
Servisní síť | - |
Dostupnost dílů | - |
Nabídka doplňků | - |
Servisní intervaly | - |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | - |
Pohodlí spolujezdce | - |
Možnosti uchycení zavazadel | - |
Ochrana jezdce cestování | - |
Ochrana spolujezdce | - |
Světla | - |
Nekoupili | Z důvodu |
---|
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Honda NSR 125R | Na žádnou jsem pořádně nenarazil |