Moto Guzzi Nevada Classic
03.02.2014
1993 | 1994 | 1995 | 1996 | 1997 | 1998 | 1999 | 2006 | 2008 | 2009 | 2010 | 2012 | 2013 | 2015 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||||||||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||||||||||||
Objem | 744 cm3 | 743 cm3 | 744 cm3 | |||||||||||
Výkon | 38 kW | 35 kW | 33.6 kW | 35 kW | 35.5 kW | 37.5 kW | 34.7 kW | |||||||
Výkon při otáčkách | 6000 ot/min | 6600 ot/min | 6200 ot/min | 8200 ot/min | 6800 ot/min | 6200 ot/min | 6800 ot/min | |||||||
Točivý moment | 59.82 Nm | 68.65 Nm | 68.6 Nm | 60 Nm | 61 Nm | 60 Nm | 59 Nm | 57.7 Nm | 55 Nm | 58 Nm | 54.7 Nm | |||
Otáčky při max toč.mom. | 3200 ot/min | 3000 ot/min | 3200 ot/min | 6200 ot/min | 3600 ot/min | 5000 ot/min | 3600 ot/min | |||||||
Druh motoru | Spalovací | |||||||||||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||||||||||||
Chlazení | - | Vzduch | ||||||||||||
Uspořádání válců | Vidlicový | |||||||||||||
Počet válců | 2 | |||||||||||||
Rozvod | - | OHV | ||||||||||||
Ventilů na válec | 2 | |||||||||||||
Vrtání | - | 80 mm | - | 80 mm | - | |||||||||
Zdvih | - | 74 mm | - | 74 mm | - | |||||||||
Kompresní poměr | - | 10.6 : 1 | - | 9.6 : 1 | - | |||||||||
Příprava paliva | - | Karburátor | - | Karburátor | Vstřikování | |||||||||
Startér | - | Elektrický | - | Elektrický | - | Elektrický | ||||||||
Počet rychlostí | 5 | |||||||||||||
Sekundární převod | - | Kloubový hřídel | ||||||||||||
Typ rámu | - | Dvojitý kolébkový | - | Trubkový | - | |||||||||
Materiál rámu | - | ocel | - | ocel | - | |||||||||
Zdvih předního odpr. | - | 140 mm | - | 130 mm | ||||||||||
Zdvih zadního odpr. | - | 120 mm | - | 103 mm | 130 mm | |||||||||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | kotouč | ||||||||||||
Rozměr předního kotouče | - | 270 mm | 320 mm | - | 320 mm | - | 320 mm | |||||||
Přední třmen | - | čtyřpístkový | - | čtyřpístkový | - | |||||||||
Brzdy vzadu | kotouč | buben | kotouč | |||||||||||
Přední kolo | - | 18 " | - | |||||||||||
Zadní kolo | - | 16 " | - | |||||||||||
Rozměr přední pneu | - | 100/90 v 18 | 100/90 18 | - | 100/90 | - | 110/90 | 100/90-18 | ||||||
Rozměr zadní pneu | - | 130/90 v 16 | 130/90 16 | - | 130/90 | - | 130/90 | 130/90-16 | ||||||
Rozvor | - | 1505 mm | 1467 mm | 1445 mm | 1467 mm | |||||||||
Úhel hlavy řízení | - | 62 ° | - | 28 ° | 27.5 ° | |||||||||
Závlek předního kola | - | 100 mm | - | 138 mm | - | |||||||||
Výška sedla | 730 mm | 700 mm | 770 mm | 760 mm | 770 mm | 760 mm | 767 mm | 760 mm | 752 mm | |||||
Výška sedla max | - | 770 mm | - | |||||||||||
Suchá hmotnost | 180 kg | 170 kg | 177 kg | 182 kg | - | 184 kg | - | |||||||
Pohotovostní hmotnost | - | 194 kg | - | 194 kg | - | 196 kg | ||||||||
Objem nádrže | 16.5 l | 17 l | - | 16 l | 14 l | |||||||||
Rezerva | - | 3 l | - | 4 l | - | 4 l | - | 4 l | - | |||||
Množství oleje | - | 1 l | - | |||||||||||
Spotřeba | - | 5.4 l/100 km | - | 5.4 l/100 km | - | 4.3 l/100 km | - | |||||||
Zrychlení | - | 6.3 0-100 km/h | - | |||||||||||
Maximální rychlost | - | 170 km/h | 163 km/h | 165 km/h | 170 km/h | - | ||||||||
První cena | - | 222000 Kč | 215000 Kč | - | 212500 Kč | - | ||||||||
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) | - | 70000 Kč | - |
Od Liska2(2009)
Od papiboy(2002)
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Chopper & Cruiser | Palivové čerpadlo | 4 | 16.7.2023 05:29 | ||
Opravy a údržba | MG Nevada nestartuje | 7 | 21.10.2020 14:16 | ||
Chopper & Cruiser | Jak vyřešit ohýbání jazýčku u šneka tachometru | 8 | 20.7.2020 22:29 | ||
Chopper & Cruiser | Nevada 750 převodovka | 6 | 22.6.2020 17:49 | ||
Chopper & Cruiser | problém s otáčkoměrem, s výkonem | 0 | 12.5.2020 18:09 | ||
Opravy a údržba | Jak nejlépe zamaskovat poškrábání helmy čas | 3 | 7.8.2019 12:22 | ||
Opravy a údržba | Vyndani baterky | 2 | 21.11.2018 18:07 | ||
Opravy a údržba | Jaký motorový olej do guzzi 750 ( nevada, V7,..) | 19 | 20.7.2018 18:58 | ||
Italské | Výfuky Breva 750, Nevada, V7 | 2 | 22.10.2017 19:16 | ||
Chopper & Cruiser | Baterie varta - náhlá smrt týden po záruce | 24 | 26.9.2016 12:03 | ||
Opravy a údržba | Moto Guzzi Nevada 750 | 3 | 21.6.2016 22:16 | ||
Italské | Nevada 750 blinkry | 3 | 22.10.2015 22:46 | ||
Opravy a údržba | Rez na kotoučích - vadí to něčemu? | 24 | 19.7.2015 12:51 | ||
Chopper & Cruiser | Je to pohonem k tachometru? | 11 | 12.7.2015 10:40 | ||
Opravy a údržba | uzivatelsky,servisni manual moto guzzi nevada 750 club | 2 | 21.6.2015 23:39 | ||
Chopper & Cruiser | Při řazení to tam "nezapadne" (chybí "klapnutí") | 7 | 18.6.2015 14:24 | ||
Italské | Držák na brašny Nevada 750 (r.v. 2000) | 7 | 18.6.2015 14:10 | ||
Italské | Kde sehnat úhlový kloub (řazení, MG) | 4 | 18.6.2015 14:02 | ||
Opravy a údržba | Náhradní klíč - zámečnictví v Brně nebo v Praze | 13 | 13.11.2014 12:59 | ||
Chopper & Cruiser | Kožené brašny na cruiser - jak vybrat | 19 | 21.10.2014 19:54 |
Krásná jako motorky mýho mládí, pohodlná jako chopper, obratná jako naháč, lehká jako malorážka, při...
Vidlicovy vzduchacik s kardanom...,,Moto Guzzi? Grazie ragazzi"
Neskutečný buchar a medvědí sila
Nenáročná, hodná ovladatelná motorka s krásným zvukem.
Italská milenka, a první moje motorka
Padla do oka na první pohled, prdlavka, třesavá, super.
1) Je to klasika,která asi nikdy nezestárne 2) dvouválec což jsem chtěl, jednoduchý zajímavý motor,...
Italka co má i po letech pořád svůj půvab.
Krasna, chtel jsem ji poslednich 7 let.
Vyjímečná konstrukce - motor napříč, oddělená převodovka, kardan, vibrace, zvuk, vzhled ... no prost...
Láska na první pohled. Viděl, projel, zamiloval, koupil.
V, kardan, Italka :-). Od spodka pohodlná a klidná, ale jak se otočí plynem, je to divoška.
Motorku jsem koupil od kamaráda, protože mi sedla mnohem více než XJ600
Další relativně větší motorka.
Vidlicovy vzduchacik s kardanom...,,Moto Guzzi? Grazie ragazzi"
Italka co má i po letech pořád svůj půvab.
Neskutečný buchar a medvědí sila
Spíše pro menší postavy, pro začínající motorkáře.
Přesně to, co jsem potřeboval. Společně se Zuzanou pokryjou celou moji motorkářskou duši.
Padla do oka na první pohled, prdlavka, třesavá, super.
cestou z chalupy se pobublávání změnilo v hustopřísnou řežbu a sériovej vejfuk v nehomologovaný výf...
nová zadní pneu, Continental 130/90-16 M/C 67V TL Conti GO!
sáknul olej z převodovky ... takže: olej motorový (na dolití) ENI (AGIP) 20W50 i-Ride moto (full sy...
Hezky dopucu ... olej motorový ENI (AGIP) 20W50 i-Ride moto (full synthetic) 1,8l filtr olejový...
Motor | |
---|---|
Spojka | 7.6/10 |
Průběh výkonu | 8.7/10 |
Vibrace | 8.4/10 |
Převodovka | 7.0/10 |
Mechanická hlučnost | 7.5/10 |
Zvuk | 9.3/10 |
Spolehlivost | 8.3/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 6.8/10 |
Těsnost tlumičů | 8.5/10 |
Tuhost rámu | 8.2/10 |
Jízda | |
Sport | 6.4/10 |
Město | 6.2/10 |
Cestování | 8.4/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 4.7/10 |
Ceny servisu | 5.0/10 |
Servisní síť | 4.7/10 |
Dostupnost dílů | 6.0/10 |
Nabídka doplňků | 6.7/10 |
Servisní intervaly | 6.0/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 8.4/10 |
Pohodlí spolujezdce | 7.4/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 8.2/10 |
Ochrana jezdce cestování | 7.4/10 |
Ochrana spolujezdce | 6.5/10 |
Světla | 7.5/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Kawasaki VN 800 | Japonec, řetěz |
Moto Guzzi Breva 750 | Nevada je predsalen (za mna) krajsia |
Moto Guzzi V7 850 | Novy stroj, drahsi stroj :-) |
Suzuki VX 800 | Guzzi se tak často nevidí... |
Moto Guzzi V7 Stone | Nevada je hezčí. |
Moto Guzzi California 1100 Vintage | Nevada je lehčí. |
Yamaha FZX 700 Fazer | Malý V-max, kouzelná mašina z doby našeho mládí, ale zkuste sehnat v pěkným stavu |
Yamaha XJ 700 | Zajímavá kombinace naháč a chopper, ale už jsou k sehnání jen dost dobitý |
Suzuki VS 750 Intruder | Už má nějaký roky a seřizovat ty dva karburátory je frajeřina, je to mašina na dálnice, zatáčky jí moc nejdou |
Suzuki VS 800 Intruder | za srovnatelné peníze, daleko starší kusy a nakonec šance koupit stroj od známého, co ji kupoval jako novou. |
Ducati 650 Indiana | Po dvoch rokoch čakania na nete a nenašlo sa nič zaujímave. Tak som si povedal že život je zmena . |
Suzuki VZ 800 Marauder | Důvodů více, ale Nevada byla lehčí (mám trošku problém se zády) a to nakonec rozhodlo. Jo a taky mám od jisté doby slabost pro Guzzi :) |
Moto Guzzi California 1400 Touring | Do města je to přeci jen dost velký kus železa ... |
Yamaha XV 535 Virago | když se člověk zamiluje, nevybírá hlavou |
Moto Guzzi Nevada 750 | |
BMW R 1150 RS | Vypadalo to na příliš výhodnou koupi,až jsem se toho bál |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Moto Guzzi Breva 750 | méně universální |
Honda NTV 650 Deauville | Moc na ni foukalo |
Moto Guzzi Breva 850 | Usoudil jsem ze maly chopper neni uplne pro me, i kdyz byla velmi pohodlna. A taky mi utekla. |
Moto Guzzi Nevada 750 |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2012 | MarioV2 | moteur750ie-miug3_12.pdf | 8.1 MB | Motor 750 IE MIU G3 servisní manuál |
2004 | kotal.p | nevada-750ie-workshop-manual.pdf | 3.5 MB | Servisní manuál. |
2004 | Jarda | m-g_nevada_750.pdf | 1.6 MB | Manual italsky, nemecky, anglicky, spanelsky pro Moto Guzzi Nevada 750 |
2004 | Jarda | mg-plan-udrzby.pdf | 1.0 MB | Plán údržby |
1994 | Dan_Alp | 1994_nevada_350-750.gif | 168 KB | El. schema pro Nevadu 1994 |
1994 | Dan_Alp | specifications1983_2007_gb.pdf | 1.0 MB | Nastavení - základní údaje. |
2000 | Papanhe | 21.06.2020 | Stáhnout mp4 |
Staženo:46x |
|
Vložit vlastní zvuk |