Přestavba: Kawasaki GT550 Cafe Racer
29.10.2016
1983 | 1984 | 1985 | 1986 | 1987 | 1988 | 1989 | 1990 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||||||
Objem | 553 cm3 | |||||||
Výkon | 36.5 kW | |||||||
Výkon při otáčkách | 8500 ot/min | |||||||
Točivý moment | 46 Nm | - | ||||||
Otáčky při max toč.mom. | 7000 ot/min | - | ||||||
Druh motoru | Spalovací | |||||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||||||
Chlazení | Vzduch | |||||||
Uspořádání válců | Řadový | |||||||
Počet válců | 4 | |||||||
Rozvod | DOHC | |||||||
Ventilů na válec | 2 | |||||||
Vrtání | 58 mm | |||||||
Zdvih | 52.4 mm | |||||||
Kompresní poměr | 9.5 : 1 | |||||||
Příprava paliva | Karburátor | - | ||||||
Startér | Elektrický | - | ||||||
Počet rychlostí | 6 | |||||||
Sekundární převod | Kloubový hřídel | |||||||
Zdvih předního odpr. | 160 mm | - | ||||||
Zdvih zadního odpr. | 105 mm | - | ||||||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | |||||||
Rozměr předního kotouče | 260 mm | - | ||||||
Přední třmen | jednopístkový | - | ||||||
Brzdy vzadu | buben | |||||||
Přední kolo | 19 " | - | ||||||
Zadní kolo | 18 " | - | ||||||
Rozměr přední pneu | 100/90-19 | |||||||
Rozměr zadní pneu | 120/90-18 | |||||||
Pohotovostní hmotnost | 221 kg | |||||||
Objem nádrže | 21.5 l | 22 l | ||||||
Množství oleje | 3 l | - | ||||||
Maximální rychlost | 177 km/h |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Naked bike | automaticke sklapeni bocniho stojanku | 3 | 6.10.2016 21:47 | ||
Opravy a údržba | Motorka jede na dva válce ze čtyř | 39 | 31.7.2016 10:11 |
Spolehlivý dopravní prostředek
Pohodlna a univerzalna klasika
Starší klasická motorka ,která má stále co nabídnout .
Klasická motorka 80 let,dneska už veterán, prostě se mi líbila a kardan v téhle kubatuře není tak o...
no je to už veterán má svoje muchy
Klasická motorka 80 let,dneska už veterán, prostě se mi líbila a kardan v téhle kubatuře není tak o...
Spolehlivý dopravní prostředek
no je to už veterán má svoje muchy
Pohodlna a univerzalna klasika
Starší klasická motorka ,která má stále co nabídnout .
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 10.0/10 |
Spojka | 10.0/10 |
Vibrace | 10.0/10 |
Převodovka | 10.0/10 |
Mechanická hlučnost | 10.0/10 |
Zvuk | 8.0/10 |
Spolehlivost | 10.0/10 |
Brzdy | 6.0/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 7.0/10 |
Těsnost tlumičů | 10.0/10 |
Tuhost rámu | 9.0/10 |
Jízda | |
Sport | 5.0/10 |
Město | 7.0/10 |
Cestování | 10.0/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 8.0/10 |
Ceny servisu | 9.0/10 |
Servisní síť | 7.0/10 |
Dostupnost dílů | 9.0/10 |
Nabídka doplňků | 6.0/10 |
Servisní intervaly | 10.0/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 10.0/10 |
Pohodlí spolujezdce | 10.0/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 10.0/10 |
Ochrana jezdce cestování | - |
Ochrana spolujezdce | - |
Světla | - |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Kawasaki W 800 | |
Kawasaki W 650 | no není všem dnům konec a Z550GT byla za pár korun |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Yamaha XJ 500 | Nechtěl jsem se proplétat problémy s přihlášením dovezené moto. |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
1986 | andrejoso | manual.zip | 10 MB |