
Kawasaki Ninja 400 vs. Yamaha YZF-R3: Výkon nadevše?
12.08.2019
2018 | 2019 | 2023 | |
---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||
Objem | 399 cm3 | ||
Výkon | 33.4 kW | ||
Výkon při otáčkách | 10000 ot/min | ||
Točivý moment | 38 Nm | 37 Nm | |
Otáčky při max toč.mom. | 8000 ot/min | ||
Druh motoru | Spalovací | ||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||
Chlazení | Kapalina | ||
Uspořádání válců | Řadový | ||
Počet válců | 2 | ||
Rozvod | DOHC | ||
Ventilů na válec | 4 | ||
Vrtání | 70 mm | ||
Zdvih | 51.8 mm | ||
Kompresní poměr | 11.5 : 1 | ||
Příprava paliva | Vstřikování | ||
Startér | Elektrický | ||
Počet rychlostí | 6 | ||
Sekundární převod | Řetěz | ||
Typ rámu | Příhradový | ||
Materiál rámu | ocel | ||
Zdvih předního odpr. | 120 mm | ||
Zdvih zadního odpr. | 130 mm | ||
Brzdy vpředu | kotouč | ||
Rozměr předního kotouče | 310 mm | 290 mm | |
Přední třmen | dvoupístkový | ||
Brzdy vzadu | kotouč | ||
Přední kolo | 17 " | ||
Zadní kolo | 17 " | ||
Rozměr přední pneu | 110 | 110/70 | 110/70R17 |
Rozměr zadní pneu | 150 | 150/60 | 150/60R17 |
Rozvor | 1370 mm | ||
Úhel hlavy řízení | - | 24.7 ° | - |
Závlek předního kola | 92 mm | ||
Světlá výška | - | 140 mm | |
Výška sedla | 785 mm | ||
Pohotovostní hmotnost | 168 kg | ||
Objem nádrže | 14 l | ||
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) | - | 154900 Kč | - |
Poznámka | údaje dle kawasaki.eu 41mm vidlice |
41mm vidlice | - |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Supersport | N400 neni priestor pre motolekarnicku | 44 | 6.3.2023 12:57 | ||
Supersport | Pomoc s výběrem moto pro ženu | 13 | 4.3.2023 17:04 | ||
Supersport | Prva jadza na ninja 400 | 18 | 3.3.2023 19:50 | ||
Supersport | Zabehnutie N400 | 29 | 25.2.2023 17:55 | ||
Výběr moto | Je Kawasaki Ninja 400 dobrá | 11 | 17.2.2023 18:01 | ||
Supersport | Kontrolka oleje Ninja 400 | 6 | 15.1.2023 11:57 | ||
Supersport | Honda, Kawasaki | 22 | 14.8.2022 07:39 | ||
Výběr moto | Jakou motorku s A2 | 24 | 9.10.2021 20:55 | ||
Začínáme | První motorka - levnější ojetina na naučení VS zánovní dražší motorka | 16 | 5.12.2020 12:10 | ||
Supersport | Jakou novou motorku Honda CBR300 vs Kawasaki ninja 400 | 13 | 30.11.2020 17:30 | ||
Technika | Přepákování stupaček z Číny | 0 | 10.6.2019 08:34 | ||
Supersport | Kawasaki Ninja 400 ( 2018 ) Integrated Tail Light by TST Industries | 4 | 25.11.2018 16:50 | ||
Začínáme | Novacek | 64 | 14.9.2018 17:45 | ||
Supersport | Škrcení Kawasaki ninja 400 | 20 | 29.8.2018 16:45 |
Nádherná (i když nejezdím, jdu se aspoň kochat do garáže), lehce ovladatelná a nezáludná, ale pěkně ...
Malá ušatá vzteklá potvora. Zapůjčeno k vyzkoušení, odevzdáno zpět bez šrámů, takže jenom několik po...
Po úvodných skúsenostiach a odjazdení cca 16.000 km s malým RC-čkom bol už čas na niečo v??šie, výko...
Malá, lehká, hravá, jinou už nechci, maximální spokojenost
Od prvních uniklých předprodejních fotek a informací jsem věděl, že toto bude a musí být má nová zač...
Výborný stroj pro začátečniky, krásně lehko ovladatelná.
je to moje druhá motorka po 15ti letech. ted jsem si udělal radost a koupil kawasaki
Krásná a hravá! Nejspokojenější je když se pořádně zatahá za plyn. Pro mě asi nejlepší a nejhezčí vo...
Po úvodných skúsenostiach a odjazdení cca 16.000 km s malým RC-čkom bol už čas na niečo v??šie, výko...
Malá, lehká, hravá, jinou už nechci, maximální spokojenost
Nádherná (i když nejezdím, jdu se aspoň kochat do garáže), lehce ovladatelná a nezáludná, ale pěkně ...
je to moje druhá motorka po 15ti letech. ted jsem si udělal radost a koupil kawasaki
Výborný stroj pro začátečniky, krásně lehko ovladatelná.
Krásná a hravá! Nejspokojenější je když se pořádně zatahá za plyn. Pro mě asi nejlepší a nejhezčí vo...
Od prvních uniklých předprodejních fotek a informací jsem věděl, že toto bude a musí být má nová zač...
Malá ušatá vzteklá potvora. Zapůjčeno k vyzkoušení, odevzdáno zpět bez šrámů, takže jenom několik po...
Dnes má motocykl za sebou první milníky. Jednak najeto prvních 1000 km a jednak první servisní prohl...
Přejeta meta 350 km, motor začínám krátkodobě vytáčet nad 5000 ot. a pozoruji, že jak se zahřeje ole...
Pro svoji ninju jsem hledal nějaký levný a kompaktní držák na mobil. Obecně máte dvě možnosti, kam d...
Motor | |
---|---|
Spojka | 10.0/10 |
Průběh výkonu | 8.3/10 |
Vibrace | 8.3/10 |
Převodovka | 9.3/10 |
Mechanická hlučnost | 8.3/10 |
Zvuk | 7.3/10 |
Spolehlivost | 10.0/10 |
Brzdy | 9.7/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 7.3/10 |
Těsnost tlumičů | 10.0/10 |
Tuhost rámu | 9.5/10 |
Jízda | |
Sport | 9.0/10 |
Město | 9.3/10 |
Cestování | 8.3/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 7.5/10 |
Ceny servisu | 6.7/10 |
Servisní síť | 9.0/10 |
Dostupnost dílů | 9.0/10 |
Nabídka doplňků | 7.0/10 |
Servisní intervaly | 8.3/10 |
Sport | |
Tlumič řízení | - |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
KTM RC 390 | hoci asi top-ka v segmente, no uprednostnený 2-valec a bližšia náklonnosť aj k nejakej turistike, RC je stvorená pre okruh |
Honda CBR 500R | v tom čase jazdené malé CeBRo nebolo žiadne zaujímavé, nové k dispozícii až cca na jar 2023 |
Royal Enfield Continental GT | Resp. Interceptor 650 - jako jediní dost zdražili, takže zdaleka nejvyšší cena, taktéž velká hmotnost a hřmotnost motorky, jediný prodejce u nás a ještě dost daleko od domova, laciné prvky. |
KTM 390 Adventure | Dražší, horší zpracování a materiály, výrazně větší vibrace motoru, nepřehledný displej. Jinak ale druhý favorit. |
Yamaha MT-03 | Nepohodlný posez, těžká spojka bez asistenční a protiprokluzové funkce, méně výkonný a uřvaný motor. |
Honda CB 500X | Toto byly mé dvě předchozí motorky, ale CB500X má vysoko těžiště, je hodně těžká, méně obratná, dražší a línější. Také jsem chtěl změnu. |
Honda CBR 500 | Protože kawa je lehčí a akcelerace je tim pádem skoro stejná |
Yamaha YZF-R3 | Pokud bych Ninju už tento rok nesehnal, jezdil bych nejspíše na nové R3, kterou měli na prodejně v Ostravě. Takřka totožná motorka jako má Ninja, která se mi přeci jen líbí o něco více vizuálně, tak je o něco žívější a i sedadlo má o něco málo postaveno |
Honda CBR 500R | Ojeté CBRko byla má poslední možnost, kdyby oba oficiální distributoři zklamali. Sice sem s touto variantou moc nepočítal, ale měl jsem v záloze toto poslední zachranné lano. Jediný důvodem proč jinak spolehlivé CBRko bylo až na třetím místě bylo jen to, |
Honda CBR 500R | Honda je o dost těžší, o něco dražší a netočí 10.000ot/min. |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Kawasaki Ninja 300 | Cena mimo rozpočet |
Yamaha YZF-R3 | Se to tak sešlo a byla R3. Nebyla v nabídce v EU což se od letoška opět mění. Cena ND je u Kawy jinde. |
Kawasaki Z650 | Vizuálně se mi líbila ze všech nejvíc a na „sportovní motorku“ má i docela příjemný posed. Škoda, že je ze všech rozměrově nejmenší a je to „jenom“ čtyřstovka, takže jsem se bál, že po dodělání plného Áčka mi bude malá. Navíc nesplňuje normu Euro 5. |
Honda CBR 500R | |
Honda CBR 500R | |
KTM RC 390 | Stejný problém jako u 300, na to že je to nový, silnější model tak je pořád docela dost malá a ještě pro mě drahá. |
Honda CBR 500R | Malá |
Yamaha XSR 900 | slabý výkon stroje |
BMW G 310 R | snad pro značku a rovnější řídítka...tedy pohodlnější posaz |
KTM Duke 390 | Není originální. |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2018 | Kohlstein | kawasaki-ninja-400-2.pdf | 1.7 MB | |
2018 | Kunji | 2018-2019-ninja-400.pdf | 221 MB | Kawasaki Ninja 400 / Z400 Full Service Manual |