Kawasaki Ninja 400
Redakční testy
Články
Technické údaje Kawasaki Ninja 400
2018 2019
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje

V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme.

Objem 399 cm3
Výkon 33.4 kW
Výkon při otáčkách 10000 ot/min
Točivý moment 38 Nm
Otáčky při max toč.mom. 8000 ot/min
Uspořádání válců Řadový
Startér Elektrický
Počet válců 2
Druh motoru Spalovací
Dvoudobý/čtyřdobý 4
Chlazení Kapalina
Vrtání 70 mm
Zdvih 51.8 mm
Kompresní poměr 11.5 : 1
Rozvod DOHC
Ventilů na válec 4
Příprava paliva Vstřikování
Počet rychlostí 6
Sekundární převod Řetěz
Typ rámu Příhradový
Materiál rámu ocel
Zdvih předního odpr. 120 mm
Zdvih zadního odpr. 130 mm
Úhel hlavy řízení - 24.7 °
Závlek předního kola 92 mm
Rozvor 1370 mm
Brzdy vpředu kotouč
Rozměr předního kotouče 310 mm
Přední třmen dvoupístkový
Brzdy vzadu kotouč
Přední kolo 17 "
Zadní kolo 17 "
Rozměr přední pneu 110 110/70
Rozměr zadní pneu 150 150/60
Výška sedla 785 mm
Pohotovostní hmotnost 168 kg
Objem nádrže 14 l
Světlá výška - 140 mm
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) - 154900 Kč
Poznámka údaje dle kawasaki.eu
41mm vidlice
41mm vidlice
Videa Kawasaki Ninja 400
Témata ve fóru o Kawasaki Ninja 400
Fórum Téma Odpovědí Poslední příspěvek
Založit téma Všechna témata
Začínáme První motorka - levnější ojetina na naučení VS zánovní dražší motorka 16 5.12.2020 12:10
Supersport Jakou novou motorku Honda CBR300 vs Kawasaki ninja 400 13 30.11.2020 17:30
Supersport Pomoc s výběrem moto pro ženu 12 26.6.2020 20:00
Technika Přepákování stupaček z Číny 0 10.6.2019 08:34
Supersport Kawasaki Ninja 400 ( 2018 ) Integrated Tail Light by TST Industries 4 25.11.2018 16:50
Začínáme Novacek 64 14.9.2018 17:45
Supersport Škrcení Kawasaki ninja 400 20 29.8.2018 16:45
Skupiny
Průměrné hodnocení od 3 uživatelů
Motor
Spojka
10.0/10
Průběh výkonu
7.5/10
Vibrace
7.5/10
Převodovka
9.5/10
Mechanická hlučnost
7.5/10
Zvuk
7.5/10
Spolehlivost
10.0/10
Brzdy
9.5/10
Podvozek
Možnost nastavení
7.5/10
Těsnost tlumičů
10.0/10
Tuhost rámu
9.5/10
Jízda
Sport
9.0/10
Město
10.0/10
Cestování
8.0/10
Zázemí
Ceny náhr. dílů
7.0/10
Ceny servisu
6.0/10
Servisní síť
9.0/10
Dostupnost dílů
10.0/10
Nabídka doplňků
5.0/10
Servisní intervaly
8.0/10
Sport
Tlumič řízení -
Celková průměrná známka ze všech oblastí: 8.4
Průměrná spotřeba naměřená našimi uživateli: 3.45 l/100 km. Hodnota založena na údajích od 2 uživatelů.
Kupující kteří dali Ninja 400 přednost
NekoupiliZ důvodu
Royal Enfield Continental GT Resp. Interceptor 650 - jako jediní dost zdražili, takže zdaleka nejvyšší cena, taktéž velká hmotnost a hřmotnost motorky, jediný prodejce u nás a ještě dost daleko od domova, laciné prvky.
KTM 390 Adventure Dražší, horší zpracování a materiály, výrazně větší vibrace motoru, nepřehledný displej. Jinak ale druhý favorit.
Yamaha MT-03 Nepohodlný posez, těžká spojka bez asistenční a protiprokluzové funkce, méně výkonný a uřvaný motor.
Honda CB 500X Toto byly mé dvě předchozí motorky, ale CB500X má vysoko těžiště, je hodně těžká, méně obratná, dražší a línější. Také jsem chtěl změnu.
Honda CBR 500 Protože kawa je lehčí a akcelerace je tim pádem skoro stejná
Yamaha YZF-R3 Pokud bych Ninju už tento rok nesehnal, jezdil bych nejspíše na nové R3, kterou měli na prodejně v Ostravě. Takřka totožná motorka jako má Ninja, která se mi přeci jen líbí o něco více vizuálně, tak je o něco žívější a i sedadlo má o něco málo postaveno
Honda CBR 500R Ojeté CBRko byla má poslední možnost, kdyby oba oficiální distributoři zklamali. Sice sem s touto variantou moc nepočítal, ale měl jsem v záloze toto poslední zachranné lano. Jediný důvodem proč jinak spolehlivé CBRko bylo až na třetím místě bylo jen to,
Honda CBR 500R Honda je o dost těžší, o něco dražší a netočí 10.000ot/min.
Kupující místo Ninja 400 koupili raději jinou
JakouZ důvodu
Honda CBR 500R
Honda CBR 500R
KTM RC 390 Stejný problém jako u 300, na to že je to nový, silnější model tak je pořád docela dost malá a ještě pro mě drahá.
Honda CBR 500R Malá
Yamaha XSR 900 slabý výkon stroje
BMW G 310 R snad pro značku a rovnější řídítka...tedy pohodlnější posaz
KTM Duke 390 Není originální.
Manuály pro Kawasaki Ninja 400
Ročník Vložil Soubor Velikost Poznámka
Nahrát manuál
2018 Kohlstein kawasaki-ninja-400-2.pdf 1.7 MB
Bazar pro Kawasaki Ninja 400 (rss)

TOPlist