CFMoto 450SR vs. Kawasaki Ninja 400: Kdo je tady junior?
14.09.2023
2018 | 2019 | 2023 | |
---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||
Objem | 399 cm3 | ||
Výkon | 33.4 kW (45.4 koní) | ||
Výkon při otáčkách | 10000 ot/min | ||
Točivý moment | 38 Nm | 37 Nm | |
Otáčky při max toč.mom. | 8000 ot/min | ||
Druh motoru | Spalovací | ||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||
Chlazení | Kapalina | ||
Uspořádání válců | Řadový | ||
Počet válců | 2 | ||
Rozvod | DOHC | ||
Ventilů na válec | 4 | ||
Vrtání | 70 mm | ||
Zdvih | 51.8 mm | ||
Kompresní poměr | 11.5 : 1 | ||
Příprava paliva | Vstřikování | ||
Startér | Elektrický | ||
Počet rychlostí | 6 | ||
Sekundární převod | Řetěz | ||
Typ rámu | Příhradový | ||
Materiál rámu | ocel | ||
Zdvih předního odpr. | 120 mm | ||
Zdvih zadního odpr. | 130 mm | ||
Brzdy vpředu | kotouč | ||
Rozměr předního kotouče | 310 mm | 290 mm | |
Přední třmen | dvoupístkový | ||
Brzdy vzadu | kotouč | ||
Přední kolo | 17 " | ||
Zadní kolo | 17 " | ||
Rozměr přední pneu | 110 | 110/70 | 110/70R17 |
Rozměr zadní pneu | 150 | 150/60 | 150/60R17 |
Rozvor | 1370 mm | ||
Úhel hlavy řízení | - | 24.7 ° | - |
Závlek předního kola | 92 mm | ||
Světlá výška | - | 140 mm | |
Výška sedla | 785 mm | ||
Pohotovostní hmotnost | 168 kg | ||
Objem nádrže | 14 l | ||
První cena | - | 159900 Kč | |
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) | - | 154900 Kč | - |
Poznámka | údaje dle kawasaki.eu 41mm vidlice |
41mm vidlice | cena za černé provedení; zelená: 164 900 Kč |
Nádherná (i když nejezdím, jdu se aspoň kochat do garáže), lehce ovladatelná a nezáludná, ale pěkně ...
Malá ušatá vzteklá potvora. Zapůjčeno k vyzkoušení, odevzdáno zpět bez šrámů, takže jenom několik po...
Po úvodných skúsenostiach a odjazdení cca 16.000 km s malým RC-čkom bol už čas na niečo v??šie, výko...
Malá, lehká, hravá, jinou už nechci, maximální spokojenost
Od prvních uniklých předprodejních fotek a informací jsem věděl, že toto bude a musí být má nová zač...
je to moje druhá motorka po 15ti letech. ted jsem si udělal radost a koupil kawasaki
Krásná a hravá! Nejspokojenější je když se pořádně zatahá za plyn. Pro mě asi nejlepší a nejhezčí vo...
Po úvodných skúsenostiach a odjazdení cca 16.000 km s malým RC-čkom bol už čas na niečo v??šie, výko...
Malá, lehká, hravá, jinou už nechci, maximální spokojenost
Nádherná (i když nejezdím, jdu se aspoň kochat do garáže), lehce ovladatelná a nezáludná, ale pěkně ...
je to moje druhá motorka po 15ti letech. ted jsem si udělal radost a koupil kawasaki
Krásná a hravá! Nejspokojenější je když se pořádně zatahá za plyn. Pro mě asi nejlepší a nejhezčí vo...
Od prvních uniklých předprodejních fotek a informací jsem věděl, že toto bude a musí být má nová zač...
Malá ušatá vzteklá potvora. Zapůjčeno k vyzkoušení, odevzdáno zpět bez šrámů, takže jenom několik po...
Mohlo by to aspoň trochu ochrániť lak na nádrži, tak to tam šupneme. Dáke farebne neutrálne preveden...
Toto sa pýta asi ako prvá vec - zmena sériového tlmiča výfuku za niečo akusticky a designovo zaujíma...
Dnes má motocykl za sebou první milníky. Jednak najeto prvních 1000 km a jednak první servisní prohl...
Přejeta meta 350 km, motor začínám krátkodobě vytáčet nad 5000 ot. a pozoruji, že jak se zahřeje ole...
Pro svoji ninju jsem hledal nějaký levný a kompaktní držák na mobil. Obecně máte dvě možnosti, kam d...
Motor | |
---|---|
Spojka | 10.0/10 |
Průběh výkonu | 8.3/10 |
Vibrace | 8.3/10 |
Převodovka | 9.3/10 |
Mechanická hlučnost | 8.3/10 |
Zvuk | 7.3/10 |
Spolehlivost | 10.0/10 |
Brzdy | 9.7/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 7.3/10 |
Těsnost tlumičů | 10.0/10 |
Tuhost rámu | 9.5/10 |
Jízda | |
Sport | 9.0/10 |
Město | 9.3/10 |
Cestování | 8.3/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 7.5/10 |
Ceny servisu | 6.7/10 |
Servisní síť | 9.0/10 |
Dostupnost dílů | 9.0/10 |
Nabídka doplňků | 7.0/10 |
Servisní intervaly | 8.3/10 |
Sport | |
Tlumič řízení | - |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
KTM RC 390 | hoci asi top-ka v segmente, no uprednostnený 2-valec a bližšia náklonnosť aj k nejakej turistike, RC je stvorená pre okruh |
Honda CBR 500R | v tom čase jazdené malé CeBRo nebolo žiadne zaujímavé, nové k dispozícii až cca na jar 2023 |
Royal Enfield Continental GT | Resp. Interceptor 650 - jako jediní dost zdražili, takže zdaleka nejvyšší cena, taktéž velká hmotnost a hřmotnost motorky, jediný prodejce u nás a ještě dost daleko od domova, laciné prvky. |
KTM 390 Adventure | Dražší, horší zpracování a materiály, výrazně větší vibrace motoru, nepřehledný displej. Jinak ale druhý favorit. |
Yamaha MT-03 | Nepohodlný posez, těžká spojka bez asistenční a protiprokluzové funkce, méně výkonný a uřvaný motor. |
Honda CB 500X | Toto byly mé dvě předchozí motorky, ale CB500X má vysoko těžiště, je hodně těžká, méně obratná, dražší a línější. Také jsem chtěl změnu. |
Honda CBR 500 | Protože kawa je lehčí a akcelerace je tim pádem skoro stejná |
Yamaha YZF-R3 | Pokud bych Ninju už tento rok nesehnal, jezdil bych nejspíše na nové R3, kterou měli na prodejně v Ostravě. Takřka totožná motorka jako má Ninja, která se mi přeci jen líbí o něco více vizuálně, tak je o něco žívější a i sedadlo má o něco málo postaveno |
Honda CBR 500R | Ojeté CBRko byla má poslední možnost, kdyby oba oficiální distributoři zklamali. Sice sem s touto variantou moc nepočítal, ale měl jsem v záloze toto poslední zachranné lano. Jediný důvodem proč jinak spolehlivé CBRko bylo až na třetím místě bylo jen to, |
Honda CBR 500R | Honda je o dost těžší, o něco dražší a netočí 10.000ot/min. |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Kawasaki Ninja 250R | |
CFMOTO 450SR | Kawy mám rád, ale nemůžu se ubránit pocitu, že s námi vydrbávají - proč ne upside-down vidlice, proč barva za příplatek a k tomu keyless (který nechci), proč nejsou schopní něco udělat s dementním hnusným výfukem, do kterého člověk drbe patou atd. |
Honda ADV350 | Výborná zábava, ale velikost malá a nevhodná na delší cestu |
Kawasaki Ninja 300 | Cena mimo rozpočet |
Yamaha YZF-R3 | Se to tak sešlo a byla R3. Nebyla v nabídce v EU což se od letoška opět mění. Cena ND je u Kawy jinde. |
Kawasaki Z650 | Vizuálně se mi líbila ze všech nejvíc a na „sportovní motorku“ má i docela příjemný posed. Škoda, že je ze všech rozměrově nejmenší a je to „jenom“ čtyřstovka, takže jsem se bál, že po dodělání plného Áčka mi bude malá. Navíc nesplňuje normu Euro 5. |
Honda CBR 500R | |
Honda CBR 500R | |
KTM RC 390 | Stejný problém jako u 300, na to že je to nový, silnější model tak je pořád docela dost malá a ještě pro mě drahá. |
Honda CBR 500R | Malá |
Yamaha XSR 900 | slabý výkon stroje |
BMW G 310 R | snad pro značku a rovnější řídítka...tedy pohodlnější posaz |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2018 | Kohlstein | kawasaki-ninja-400-2.pdf | 1.7 MB | |
2018 | Kunji | 2018-2019-ninja-400.pdf | 221 MB | Kawasaki Ninja 400 / Z400 Full Service Manual |