Futuristická Kawasaki Mystery Ship vydražena za 1,2 milionu korun
05.02.2020
1977 | 1979 | 1982 | 1988 | |
---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||
Objem | 1015 cm3 | 998 cm3 | ||
Výkon | 62 kW | 62.8 kW | 71.5 kW | 74.5 kW |
Výkon při otáčkách | 8000 ot/min | 8500 ot/min | ||
Točivý moment | 83 Nm | 83.25 Nm | - | 93 Nm |
Otáčky při max toč.mom. | 7000 ot/min | 6500 ot/min | - | 7000 ot/min |
Druh motoru | Spalovací | |||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||
Chlazení | Vzduch | |||
Uspořádání válců | - | Řadový | ||
Počet válců | 4 | 3 | 4 | |
Rozvod | DOHC | |||
Ventilů na válec | - | 2 | ||
Vrtání | 70 mm | - | 69.4 mm | |
Zdvih | 66 mm | - | 66 mm | |
Kompresní poměr | 8.7 : 1 | 9 : 1 | 9.2 : 1 | |
Příprava paliva | Karburátor | |||
Startér | Elektrický a nožní | - | Elektrický | |
Počet rychlostí | 5 | |||
Sekundární převod | Řetěz | - | Řetěz | |
Zdvih předního odpr. | - | 180 mm | ||
Zdvih zadního odpr. | - | 120 mm | ||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | - | 2 kotouč | |
Rozměr předního kotouče | - | 300 mm | ||
Brzdy vzadu | 2 kotouč | - | kotouč | |
Rozměr přední pneu | - | ML90-19 LRB | 120/0-19 | mn18 runflat-18 |
Rozměr zadní pneu | - | MT90-16T LRB | - | mr18 runflat-18 |
Rozvor | 155 mm | 1505 mm | - | |
Výška sedla | 813 mm | - | 805 mm | |
Suchá hmotnost | 240 kg | 241 kg | - | 300 kg |
Pohotovostní hmotnost | - | 320 kg | ||
Objem nádrže | 13.6 l | - | 22 l | |
Rezerva | 1.89 l | - | 5 l | |
Spotřeba | 4.7 l/100 km | - | 5.6 l/100 km | |
Zrychlení | - | 5.1 0-100 km/h | ||
Maximální rychlost | 257 km/h | - | 210 km/h |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Opravy a údržba | Poškozený řetěz | 101 | 14.6.2023 06:32 | ||
Silniční cestovní | Power Commander | 11 | 18.10.2022 13:42 | ||
Japonské | Filtr K&N | 57 | 18.7.2020 16:56 | ||
Opravy a údržba | Z1000 - úprava | 0 | 16.7.2019 23:35 | ||
Opravy a údržba | Pozor na nekvalitní těsnění | 3 | 26.3.2017 12:07 | ||
Opravy a údržba | Oprava otáčkoměru Kawasaki Z 1000 LTD K2 | 3 | 11.5.2015 20:47 | ||
Japonské | nastaveni predstihu na bezkontaktnim zapalovani | 26 | 31.7.2014 13:17 | ||
Opravy a údržba | elektronicke zapalovani dynatek | 4 | 26.5.2014 21:46 | ||
Japonské | ohmicky odpor zapalovaciho systemu | 1 | 10.5.2014 00:20 | ||
Opravy a údržba | spotreba oleje | 10 | 7.7.2013 22:38 | ||
Opravy a údržba | studeny start | 10 | 14.4.2013 12:54 | ||
Veteráni | Kde získám protokol o doložení účinnosti brzd? | 6 | 16.6.2011 18:58 | ||
Opravy a údržba | Čím nejlépe očistit motor ? | 30 | 8.1.2011 11:13 | ||
Opravy a údržba | Kde prosím najdu na vyobrazení gufera ventilů? | 6 | 5.1.2011 10:32 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Honda CB 1000R | Novější model (2008+ tuším) se mi líbil, ale slabší podvozek a brzdy, horší posez a celkově nějaký vnitřní pocit mě od ní odradil. |
Suzuki B-King | rozhodol vykon |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
1984 | zdenekgsxr | kawasaki-kz1000-kz11.pdf | 282 MB |