Prodejní šlágr: Kawasaki GPz550
21.01.2024
1981 | 1982 | 1983 | 1984 | 1985 | 1986 | 1987 | 1988 | 1989 | 1990 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||||||||
Objem | 553 cm3 | |||||||||
Výkon | 42.3 kW | 46 kW | 48 kW | 47.4 kW | ||||||
Výkon při otáčkách | 9000 ot/min | 9500 ot/min | 10500 ot/min | |||||||
Točivý moment | 48 Nm | 50 Nm | - | |||||||
Otáčky při max toč.mom. | 8000 ot/min | 8500 ot/min | - | |||||||
Druh motoru | Spalovací | |||||||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||||||||
Chlazení | Vzduch | |||||||||
Uspořádání válců | Řadový | |||||||||
Počet válců | 4 | |||||||||
Rozvod | DOHC | |||||||||
Ventilů na válec | 2 | |||||||||
Vrtání | 58 mm | |||||||||
Zdvih | 52.4 mm | |||||||||
Kompresní poměr | 10 : 1 | |||||||||
Příprava paliva | Karburátor | - | ||||||||
Startér | Elektrický | - | ||||||||
Počet rychlostí | 6 | |||||||||
Sekundární převod | Řetěz | |||||||||
Typ rámu | Trubkový | - | ||||||||
Materiál rámu | ocel | - | ||||||||
Zdvih předního odpr. | 180 mm | 160 mm | - | |||||||
Zdvih zadního odpr. | 120 mm | 140 mm | 130 mm | - | ||||||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | |||||||||
Rozměr předního kotouče | 260 mm | - | ||||||||
Přední třmen | jednopístkový | - | ||||||||
Brzdy vzadu | kotouč | |||||||||
Přední kolo | 19 " | 18 " | - | |||||||
Zadní kolo | 18 " | - | ||||||||
Rozměr přední pneu | 3.25-19 | 110/90-18 | 100/90-18 | |||||||
Rozměr zadní pneu | 3.75-18 | 4.00-18 | 120/80-18 | |||||||
Úhel hlavy řízení | 27.5 ° | 26 ° | - | |||||||
Suchá hmotnost | - | 210 kg | - | |||||||
Pohotovostní hmotnost | 216 kg | 210 kg | 204 kg | 209 kg | ||||||
Objem nádrže | 18 l | 18.5 l | 18 l | |||||||
Množství oleje | 3 l | - | ||||||||
Maximální rychlost | 184 km/h | 194 km/h | 198 km/h | 196 km/h | ||||||
Výměna motorového oleje | - | 5000 Km | - | |||||||
Výměna olejového filtru | - | 10000 Km | - | |||||||
Výměna vložky vzduchového filtru | - | 10000 Km | - |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Opravy a údržba | Poškozený řetěz | 101 | 14.6.2023 06:32 | ||
Silniční cestovní | pneu na 80-90s léta 400-750ccm | 12 | 12.12.2017 19:51 | ||
Silniční cestovní | kónické filtry na GPZ 550 | 11 | 1.6.2016 18:25 | ||
Japonské | Cukající motor GPZ 550 | 6 | 5.5.2014 15:07 | ||
Japonské | Karburátor | 8 | 23.4.2014 22:30 | ||
Japonské | Kawasaki 550gpz nejde nastartovat | 3 | 3.4.2014 20:02 | ||
Japonské | Kompletně spadlá elektrika po startu | 2 | 18.7.2013 14:34 | ||
Opravy a údržba | rachtání v motoru | 9 | 6.7.2013 07:05 | ||
Japonské | Nejde nastartovat a co je to za součástku?? | 20 | 26.6.2013 08:16 | ||
Japonské | Přístrojovka - zapojení | 2 | 12.6.2012 11:49 | ||
Japonské | Jaký olej do mašiny? | 8 | 1.6.2012 19:18 | ||
Opravy a údržba | po zahřátí motor hází olej | 5 | 25.5.2012 20:38 | ||
Japonské | Schánim ojnici | 13 | 17.3.2010 19:48 | ||
Přestavby | Přestavba na chopper | 11 | 7.8.2009 09:09 |
Krásný kup, zlevněný z 19 000,- na 12 000,- .. motorka nebyla pojízdná ale po menších úpravách a šte...
GPZ 550, r.v 1982, červeno-černá, 4 válec 46 kw, bez úprav, hezká nenáročná cestovní mašina. Nosič n...
Kawasaki 550GPZ Unitrak U.S.A verze .Skvělé moto ,sice stařenka ale šustí dobře.
Kawasaki 550GPZ Unitrak U.S.A verze .Skvělé moto ,sice stařenka ale šustí dobře. Už na stařence svi...
Koupil jsem ji z nouze,momentálně si opravuji dům, takže peněz není nazbyt.Byla a samozřejmě ještě ...
Návrat do osmdesátých let. Klasický vzduchem chlazený čtyřválec umístěný v také klasickém trubkovém ...
Moje bejvalka. Původní stav, v tom vidím její jedinečnost.
Něco jako třinda,ale holt 4takt.Moje první s větším obsahem,ale špica.Najezdil jsem s ní mnoho kilák...
Starší babička ale frčí dobře.
Vzduchem chlazený čtyřválec, výfuky vykuchané předchozím majitelem, podvozek nestačí motoru sekundov...
Návrat do osmdesátých let. Klasický vzduchem chlazený čtyřválec umístěný v také klasickém trubkovém ...
Krásný kup, zlevněný z 19 000,- na 12 000,- .. motorka nebyla pojízdná ale po menších úpravách a šte...
Starší babička ale frčí dobře.
Moje bejvalka. Původní stav, v tom vidím její jedinečnost.
Vzduchem chlazený čtyřválec, výfuky vykuchané předchozím majitelem, podvozek nestačí motoru sekundov...
Kawasaki 550GPZ Unitrak U.S.A verze .Skvělé moto ,sice stařenka ale šustí dobře. Už na stařence svi...
Něco jako třinda,ale holt 4takt.Moje první s větším obsahem,ale špica.Najezdil jsem s ní mnoho kilák...
Kawasaki 550GPZ Unitrak U.S.A verze .Skvělé moto ,sice stařenka ale šustí dobře.
Je to suprová motorka ma jedinečný styl no prostě stará klasika ať už předělana a ne v origo stavu....
Koupil jsem ji z nouze,momentálně si opravuji dům, takže peněz není nazbyt.Byla a samozřejmě ještě ...
Motor | |
---|---|
Spojka | 6.0/10 |
Průběh výkonu | 6.3/10 |
Vibrace | 4.5/10 |
Převodovka | 6.3/10 |
Mechanická hlučnost | 5.0/10 |
Zvuk | 10.0/10 |
Spolehlivost | 8.8/10 |
Brzdy | 4.0/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 4.5/10 |
Těsnost tlumičů | 5.8/10 |
Tuhost rámu | 4.0/10 |
Jízda | |
Sport | 5.8/10 |
Město | 6.0/10 |
Cestování | 8.8/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 5.0/10 |
Ceny servisu | 6.0/10 |
Servisní síť | 3.0/10 |
Dostupnost dílů | 4.0/10 |
Nabídka doplňků | 2.0/10 |
Servisní intervaly | 5.0/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 6.5/10 |
Pohodlí spolujezdce | 7.0/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 4.0/10 |
Ochrana jezdce cestování | 3.0/10 |
Ochrana spolujezdce | 3.0/10 |
Světla | 6.3/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Honda CBR 600F | malý výběr |
Honda CBR 600F | malý výběr |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
1985 | pedrys | dokument.rtf | 440 B | |
1981 | Fido003 | kawasaki-gpz400-550.pdf | 13 MB |