Motomuzeum Borek pod Troskami
19.09.2014
1954 | |
---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|
Objem | 344 cm3 |
Výkon | 10.3 kW |
Výkon při otáčkách | 4000 ot/min |
Otáčky při max toč.mom. | 3700 ot/min |
Druh motoru | Spalovací |
Dvoudobý/čtyřdobý | 2 |
Chlazení | Vzduch |
Uspořádání válců | Řadový |
Počet válců | 2 |
Rozvod | Píst |
Vrtání | 58 mm |
Zdvih | 65 mm |
Kompresní poměr | 6.6 : 1 |
Příprava paliva | Karburátor |
Startér | Nožní |
Počet rychlostí | 4 |
Sekundární převod | Řetěz |
Typ rámu | Trubkový |
Materiál rámu | ocel |
Zdvih předního odpr. | 90 mm |
Zdvih zadního odpr. | 45 mm |
Brzdy vpředu | buben |
Brzdy vzadu | buben |
Přední kolo | 19 " |
Zadní kolo | 19 " |
Rozměr přední pneu | 3.00 x 19 |
Rozměr zadní pneu | 3.25 x 19 |
Rozvor | 1297 mm |
Úhel hlavy řízení | 62 ° |
Výška sedla | 702 mm |
Suchá hmotnost | 120 kg |
Pohotovostní hmotnost | 130 kg |
Objem nádrže | 13 l |
Rezerva | 1 l |
Spotřeba | 3.8 l/100 km |
Maximální rychlost | 115 km/h |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Veteráni | Prezývky | 56 | 28.12.2021 11:53 | ||
Veteráni | Rám pérák | 4 | 28.3.2020 23:44 | ||
Veteráni | Perák 350cena | 50 | 31.1.2020 12:10 | ||
Veteráni | Přední SPZ - popis | 12 | 2.11.2018 22:58 | ||
Veteráni | Retro rukavice | 6 | 9.7.2018 10:41 | ||
České | Majitelé motocyklů Čs. výroby z Kroměříže a stredni Moravy | 344 | 19.1.2018 09:54 | ||
Veteráni | Hodnota motoru Jawa 350 perak, prvni typ | 21 | 29.10.2016 18:48 | ||
České | Z jakýho modelu ČZ/Jawa ta nádrž je? | 5 | 15.4.2015 09:17 | ||
Veteráni | přepis ROK 2015 - JAK NA TO? | 29 | 22.2.2015 18:40 | ||
Veteráni | Jak ošetřit opískovaný motor Jawy pérák? | 29 | 18.1.2015 18:59 | ||
Opravy a údržba | Oprava karterů, víka, žebra válce - Jawa 350/18 | 5 | 13.11.2014 18:10 | ||
Opravy a údržba | ekvivalent brisk vs. NGK | 4 | 17.6.2014 09:40 | ||
Veteráni | Projde STK? | 16 | 15.12.2013 20:47 | ||
Veteráni | podvody S motory 350/18 | 5 | 27.4.2013 02:14 | ||
České | Pérák 250/350 | 28 | 12.10.2012 23:02 | ||
Veteráni | ogar pro dědu | 13 | 15.1.2012 22:20 |
To, že pérák stojí venku už vím poslední 3roky (co jsem se začal zajímat o Maneta, stáli vedle sebe)...
Klasická dvouválcová ikona. Revmaplechy, hluboké blatníky, sedlo OHC...tato kombinace vzhledu a čern...
Péráka jsem vždycky chtěl Teda spíš dvěstěpadesatku ale když se mne naskytla 350 za dobrou cenu tak ...
Tak něják se to vyvrbilo, že mám doma osmnáctku
Jawa 350 typ 18 "Pérák" to je první poválečná legenda od Jawy...netřeba dále představovat ;)
Československá legenda Jawa 350/18 Pérák
Dvouválcový pérák 350 - můj sen od chvíle, kdy jsem sehnal prvního péráka.
Jawa 350/18 (1952), komunista Uz sa na tento kus historie tesim.
Krásná stará neorezlá čekající na znovuzprovoznění a spousty krásných km
Prostě 350 Pérák - komunista. Rok výroby 1952.
Péráka jsem vždycky chtěl Teda spíš dvěstěpadesatku ale když se mne naskytla 350 za dobrou cenu tak ...
Jawa 350/18 (1952), komunista Uz sa na tento kus historie tesim.
Prostě 350 Pérák - komunista. Rok výroby 1952.
Sice to neni 350/18 ale 350/12 Ogar. Kupena na aukcii proxibid v state Pensylvania a caka nas spul v...
Klasická dvouválcová ikona. Revmaplechy, hluboké blatníky, sedlo OHC...tato kombinace vzhledu a čern...
Československá legenda Jawa 350/18 Pérák
Krásná stará neorezlá čekající na znovuzprovoznění a spousty krásných km
Nejlepší Jawa všech dob- pérák! Motocykl sestaven z dílů, co byly pod ponkem plus něco od kámošů....
Jawa 350 typ 18 "Pérák" to je první poválečná legenda od Jawy...netřeba dále představovat ;)
Tak něják se to vyvrbilo, že mám doma osmnáctku
aktuální foto
Letos, od prvních vyjížděk motor sem tam nešel jak měl,zprvu jsem to připisoval usazeným nečistotám ...
Tak jsem ho nechal poštelovat a ten letíííi super jízda najeto v kolejce 60km bez problému
Loni jsem toho moc díky pracovnímu vytížení a narození syna nenajezdil , tak jsem si udělal radost a...
Lonský rok počasí umožnilo jezdit ,až do listopadu , tak jsem využil ještě poslední den kdy na slunc...
Motor | |
---|---|
Spojka | 6.7/10 |
Průběh výkonu | 8.4/10 |
Vibrace | 6.5/10 |
Převodovka | 6.0/10 |
Mechanická hlučnost | 5.0/10 |
Zvuk | 9.5/10 |
Spolehlivost | 6.6/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 4.8/10 |
Těsnost tlumičů | 4.5/10 |
Tuhost rámu | 4.4/10 |
Jízda | |
Sport | 6.2/10 |
Město | 4.2/10 |
Cestování | 6.0/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 2.6/10 |
Ceny servisu | 4.5/10 |
Servisní síť | 2.0/10 |
Dostupnost dílů | 5.0/10 |
Nabídka doplňků | 2.0/10 |
Servisní intervaly | 4.0/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 5.3/10 |
Pohodlí spolujezdce | 3.7/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 4.5/10 |
Ochrana jezdce cestování | 2.2/10 |
Ochrana spolujezdce | 1.4/10 |
Světla | 3.3/10 |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
1949 | JosefHavlik | jawa-250-350-perak-katalog-nd.pdf | 2.5 MB |