
Motomuzeum Borek pod Troskami
19.9.2014
1954 | |
---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|
Objem | 344 cm3 |
Výkon | 10.3 kW |
Výkon při otáčkách | 4000 ot/min |
Množství oleje | - |
Točivý moment | - |
Otáčky při max toč.mom. | 3700 ot/min |
Uspořádání válců | Řadový |
Startér | Nožní |
Počet válců | 2 |
Dvoudobý/čtyřdobý | 2 |
Chlazení | Vzduch |
Vrtání | 58 mm |
Zdvih | 65 mm |
Kompresní poměr | 6.6 : 1 |
Rozvod | Píst |
Ventilů na válec | - |
Příprava paliva | Karburátor |
Počet rychlostí | 4 |
Sekundární převod | Řetěz |
Typ rámu | Trubkový |
Materiál rámu | ocel |
Zdvih předního odpr. | 90 mm |
Zdvih zadního odpr. | 45 mm |
Úhel hlavy řízení | 62 ° |
Závlek předního kola | - |
Rozvor | 1297 mm |
Brzdy vpředu | buben |
Rozměr předního kotouče | - |
Přední třmen | - |
Brzdy vzadu | buben |
Přední kolo | 19 " |
Zadní kolo | 19 " |
Rozměr přední pneu | 3.00 x 19 |
Rozměr zadní pneu | 3.25 x 19 |
Výška sedla | 702 mm |
Výška sedla max | - |
Suchá hmotnost | 120 kg |
Pohotovostní hmotnost | 130 kg |
Objem nádrže | 13 l |
Světlá výška | - |
Rezerva | 1 l |
Spotřeba | 3.8 l/100 km |
Zrychlení | - |
Maximální rychlost | 115 km/h |
První cena | - |
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) | - |
Poznámka | - |
Výměna motorového oleje | - |
Výměna olejového filtru | - |
Výměna převodového oleje | - |
Výměna hnacího řemene | - |
Výměna zapalovací svíčky | - |
Výměna brzdové kapaliny | - |
Výměna vložky vzduchového filtru | - |
Seřízení ventilové vůle | - |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Veteráni | Přední SPZ - popis | 12 | 2.11.2018 22:58 | ||
Veteráni | Retro rukavice | 6 | 9.7.2018 10:41 | ||
České | Majitelé motocyklů Čs. výroby z Kroměříže a stredni Moravy | 344 | 19.1.2018 09:54 | ||
Veteráni | Hodnota motoru Jawa 350 perak, prvni typ | 21 | 29.10.2016 18:48 | ||
České | Z jakýho modelu ČZ/Jawa ta nádrž je? | 5 | 15.4.2015 09:17 | ||
Veteráni | přepis ROK 2015 - JAK NA TO? | 29 | 22.2.2015 18:40 | ||
Veteráni | Jak ošetřit opískovaný motor Jawy pérák? | 29 | 18.1.2015 18:59 | ||
Opravy a údržba | Oprava karterů, víka, žebra válce - Jawa 350/18 | 5 | 13.11.2014 18:10 | ||
Opravy a údržba | ekvivalent brisk vs. NGK | 4 | 17.6.2014 09:40 | ||
Veteráni | Projde STK? | 16 | 15.12.2013 20:47 | ||
Veteráni | podvody S motory 350/18 | 5 | 27.4.2013 02:14 | ||
České | Pérák 250/350 | 28 | 12.10.2012 23:02 | ||
Veteráni | ogar pro dědu | 13 | 15.1.2012 22:20 |
To, že pérák stojí venku už vím poslední 3roky (co jsem se začal zajímat o Maneta, stáli vedle sebe)...
Tak něják se to vyvrbilo, že mám doma osmnáctku
Jawa 350 typ 18 "Pérák" to je první poválečná legenda od Jawy...netřeba dále představovat ;)
Dvouválcový pérák 350 - můj sen od chvíle, kdy jsem sehnal prvního péráka.
Legenda Jawa 350/18 zvaná Pérák
Krásná stará neorezlá čekající na znovuzprovoznění a spousty krásných km
Můj mazel.Koupen v poměrně neoriginálním stavu...pár let shánění práce,GO motoru je z toho celkem pě...
Pérák asi nejslavnější československá motorka která se snad ani nemůže nikomu nelíbit.
Tohoto "péráka třipade" jsem měl kdysi doma po tátovi. Byl lehce upraven a v černé barvě. Fotky mám ...
mám rád starý soutěžní stroje jawy hondy ktm a podobné dřív sem na nich trochu závodil dneska si sem...
Legenda Jawa 350/18 zvaná Pérák
Krásná stará neorezlá čekající na znovuzprovoznění a spousty krásných km
Nejlepší Jawa všech dob- pérák! Motocykl sestaven z dílů, co byly pod ponkem plus něco od kámošů.
Jawa 350 typ 18 "Pérák" to je první poválečná legenda od Jawy...netřeba dále představovat ;)
Tak něják se to vyvrbilo, že mám doma osmnáctku
To, že pérák stojí venku už vím poslední 3roky (co jsem se začal zajímat o Maneta, stáli vedle sebe)...
Další krásný přírůstek do mé rodinky motorek
Tohoto "péráka třipade" jsem měl kdysi doma po tátovi. Byl lehce upraven a v černé barvě. Fotky mám ...
Moje první láska na ní jezdím nejvíce je to pro mne moje 1čka
Pérák 350 - sbiraniko, které snad dám čase dokupy
aktuální foto
Letos, od prvních vyjížděk motor sem tam nešel jak měl,zprvu jsem to připisoval usazeným nečistotám ...
Tak jsem ho nechal poštelovat a ten letíííi super jízda najeto v kolejce 60km bez problému
Loni jsem toho moc díky pracovnímu vytížení a narození syna nenajezdil , tak jsem si udělal radost a...
Lonský rok počasí umožnilo jezdit ,až do listopadu , tak jsem využil ještě poslední den kdy na slunc...
Motor | |
---|---|
Spojka | 7.0/10 |
Průběh výkonu | 8.0/10 |
Vibrace | 6.2/10 |
Převodovka | 6.8/10 |
Mechanická hlučnost | 5.0/10 |
Zvuk | 9.4/10 |
Spolehlivost | 6.8/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 4.7/10 |
Těsnost tlumičů | 2.7/10 |
Tuhost rámu | 3.8/10 |
Jízda | |
Sport | 6.5/10 |
Město | 4.4/10 |
Cestování | 5.8/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 3.0/10 |
Ceny servisu | 4.5/10 |
Servisní síť | 2.0/10 |
Dostupnost dílů | 4.0/10 |
Nabídka doplňků | 2.0/10 |
Servisní intervaly | 2.5/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 5.0/10 |
Pohodlí spolujezdce | 3.8/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 4.5/10 |
Ochrana jezdce cestování | 2.0/10 |
Ochrana spolujezdce | 1.5/10 |
Světla | 3.6/10 |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
1949 | JosefHavlik | jawa-250-350-perak-katalog-nd.pdf | 2.5 MB |