Redakční test Ducati Panigale V2: Nejsem malá holka!
14.09.2020
2020 | |
---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|
Objem | 955 cm3 |
Výkon | 114 kW |
Výkon při otáčkách | 10750 ot/min |
Točivý moment | 104 Nm |
Otáčky při max toč.mom. | 9000 ot/min |
Druh motoru | Spalovací |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 |
Chlazení | Kapalina |
Uspořádání válců | Vidlicový |
Počet válců | 2 |
Rozvod | DOHC/desmo |
Ventilů na válec | 4 |
Vrtání | 100 mm |
Zdvih | 60.8 mm |
Kompresní poměr | 12.5 : 1 |
Příprava paliva | Vstřikování |
Startér | Elektrický |
Počet rychlostí | 6 |
Sekundární převod | Řetěz |
Typ rámu | Monocoque |
Materiál rámu | lehká slitina |
Zdvih předního odpr. | 120 mm |
Zdvih zadního odpr. | 130 mm |
Brzdy vpředu | 2 kotouč |
Rozměr předního kotouče | 320 mm |
Přední třmen | čtyřpístkový |
Brzdy vzadu | kotouč |
Přední kolo | 17 " |
Zadní kolo | 17 " |
Rozměr přední pneu | 120/70 ZR17 |
Rozměr zadní pneu | 180/60 ZR17 |
Rozvor | 1436 mm |
Úhel hlavy řízení | 24 ° |
Závlek předního kola | 94 mm |
Výška sedla | 840 mm |
Suchá hmotnost | 176 kg |
Pohotovostní hmotnost | 200 kg |
Objem nádrže | 17 l |
Spotřeba | 6 l/100 km |
První cena | 477994 Kč |
Poznámka | Cena s DPH = 17 990 € |
Výměna motorového oleje | 12000 Km |
Výměna olejového filtru | 12000 Km |
Výměna zapalovací svíčky | 24000 Km |
Seřízení ventilové vůle | 24000 Km |
Nekoupili | Z důvodu |
---|
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Aprilia RS 660 | protože ta šílená cena :) |
Ducati Streetfighter V2 | Nechtěl jsem Monster, ale v době, kdy jsem se rozhodoval kterou Ducati, ještě nebyl oznámen SF V2. Jakmile bylo jasné, že se bude vyrábět, bylo rozhodnuto :-) |
Ducati 899 Panigale | Dost vážně jsem o ní uvažoval. Pro jistotu jsem si počkal na srovnání 899 vs 959 vs V2 a zjistil, že se ani o dvě generace vlastně moc nezměnilo. Je vidět, že se základ vážně povedl a jen se vylepšuje. Až na ty kila navíc kvůli Euro 5. |