BMW K 75 S (1989)
Fleet GU52, cepalSkvelej delnik, vyborna do mesta (nizke teziste -> manevrovatelnost i s tou vyssi vahou), na okresky...
1985 | 1986 | 1987 | 1988 | 1989 | 1990 | 1991 | 1992 | 1993 | 1994 | 1995 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||||||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||||||||||
Objem | 740 cm3 | ||||||||||
Výkon | 54.7 kW | ||||||||||
Výkon při otáčkách | 8500 ot/min | ||||||||||
Točivý moment | - | 67.96 Nm | 66.69 Nm | 66.7 Nm | |||||||
Otáčky při max toč.mom. | - | 6750 ot/min | |||||||||
Druh motoru | Spalovací | ||||||||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||||||||||
Chlazení | Kapalina | - | |||||||||
Uspořádání válců | Řadový | ||||||||||
Počet válců | 3 | ||||||||||
Rozvod | DOHC | - | |||||||||
Ventilů na válec | 2 | ||||||||||
Vrtání | 67 mm | - | |||||||||
Zdvih | 70 mm | - | |||||||||
Kompresní poměr | 11 : 1 | - | |||||||||
Startér | - | Elektrický | |||||||||
Počet rychlostí | 5 | ||||||||||
Sekundární převod | Kloubový hřídel | - | |||||||||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | ||||||||||
Brzdy vzadu | kotouč | ||||||||||
Rozměr přední pneu | 100/90-18 | - | |||||||||
Rozměr zadní pneu | 130/90-17 | - | |||||||||
Výška sedla | - | 810 mm | |||||||||
Suchá hmotnost | - | 216 kg | 229 kg | ||||||||
Pohotovostní hmotnost | 235 kg | - | |||||||||
Objem nádrže | 21 l | 25 l | 21 l | - | |||||||
Rezerva | - | 2 l | - | ||||||||
Maximální rychlost | 199 km/h | - |
Skvelej delnik, vyborna do mesta (nizke teziste -> manevrovatelnost i s tou vyssi vahou), na okresky...
Ležatý tříválec s kardanem a krásně hranatou polokapotáží.
Vitam Vas v profile o mojom "Kacku".
Hledal jsem nástupce za Kawasaki Zephyr 550 dost dlouho. Léta přibývají a já se posunul k více cesto...
Neopozeraná moto s charakterom. U znalcov budí obdiv a ne znalcov udiv.
Hledal jsem nástupce za Kawasaki Zephyr 550 dost dlouho. Léta přibývají a já se posunul k více cesto...
Vitam Vas v profile o mojom "Kacku".
Skvelej delnik, vyborna do mesta (nizke teziste -> manevrovatelnost i s tou vyssi vahou), na okresky...
Ležatý tříválec s kardanem a krásně hranatou polokapotáží.
Neopozeraná moto s charakterom. U znalcov budí obdiv a ne znalcov udiv.
Motor | |
---|---|
Spojka | 8.5/10 |
Průběh výkonu | 9.5/10 |
Vibrace | 10.0/10 |
Převodovka | 7.0/10 |
Mechanická hlučnost | 7.0/10 |
Zvuk | 8.5/10 |
Spolehlivost | 10.0/10 |
Brzdy | 9.0/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 4.5/10 |
Těsnost tlumičů | 8.5/10 |
Tuhost rámu | 9.0/10 |
Jízda | |
Sport | 4.0/10 |
Město | 6.0/10 |
Cestování | 9.5/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 5.0/10 |
Ceny servisu | - |
Servisní síť | 1.0/10 |
Dostupnost dílů | - |
Nabídka doplňků | 1.0/10 |
Servisní intervaly | 7.0/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 9.0/10 |
Pohodlí spolujezdce | 8.5/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 9.5/10 |
Ochrana jezdce cestování | 6.0/10 |
Ochrana spolujezdce | 7.0/10 |
Světla | 8.0/10 |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
1983 | radeki | k75_riders_manual-19.pdf | 9.8 MB | Uživatelská příručka BMW K 75 |