
Létající cihla: BMW K100
05.03.2023
1984 | 1985 | 1986 | 1987 | 1988 | |
---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||||
Objem | 987 cm3 | ||||
Výkon | 65.7 kW | ||||
Výkon při otáčkách | 8000 ot/min | ||||
Druh motoru | Spalovací | ||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||||
Chlazení | Kapalina | ||||
Uspořádání válců | Řadový | ||||
Počet válců | 4 | ||||
Rozvod | DOHC | ||||
Ventilů na válec | 2 | ||||
Vrtání | 67 mm | ||||
Zdvih | 70 mm | ||||
Kompresní poměr | 10.2 : 1 | ||||
Příprava paliva | - | Vstřikování | - | ||
Startér | - | Elektrický | - | ||
Počet rychlostí | 5 | ||||
Sekundární převod | Kloubový hřídel | ||||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | ||||
Brzdy vzadu | kotouč | ||||
Rozměr přední pneu | 100/90-18 | ||||
Rozměr zadní pneu | 130/90-17 | ||||
Pohotovostní hmotnost | 272 kg | ||||
Objem nádrže | 22 l | ||||
Maximální rychlost | 206 km/h |
Od adis69(1985)
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Silniční cestovní | BMW K100 neukazuje rychloměr ,otáčkoměr ukazuje vic | 0 | 31.3.2023 14:03 | ||
Poradna | Značky na spojce | 8 | 8.6.2022 07:49 | ||
Poradna | Sidecar BMW K 100 LT,RT | 5 | 4.8.2020 07:47 | ||
Silniční cestovní | BMW K 100 RT manual a cokoliv | 6 | 18.8.2019 21:13 | ||
Poradna | náhradní díly | 1 | 5.4.2019 08:04 | ||
Silniční cestovní | Tachometr | 3 | 30.3.2019 14:55 | ||
Německé, rakouské | Nechladí ventilátor k100rt | 12 | 27.6.2017 11:11 | ||
Silniční cestovní | Šrouby, originál podložky a těsnění plexi ke kapotáži BMW K 100 | 3 | 11.11.2016 13:54 | ||
Silniční cestovní | pneumatiky predni 100/90/18 zadní 130/90/17 | 7 | 3.2.2016 14:03 | ||
Silniční cestovní | BMW K 100 RT vs. BMW K 100 LT vs. BMW K 1100 LT | 5 | 4.10.2015 00:35 | ||
Chopper & Cruiser | JaKý Tachometr? | 9 | 10.9.2015 12:59 |
Konečně čistokrevná sajda už z výroby... Koupená hlavně kvůli dcerce. Je to EML HW12 ale to jsem t...
Letitý, ale stále věrně sloužící cesťák. Pohodlný a bez nesmyslů, které mají nové motorky.
Lezaty ctyrvalec podel s nahonem kardanem...to opravdu neni tuctovka... Motorka s nejsnadnejsim pri...
Qualitat aus Deutschland. Jednoduse BMW
upravená pro silnicni asistenci, jednositz, plne vybavena, v barvach Global assistance
Je to starší stoj,který mne nikdy nezklamal,co dodat,prostě BMW
zatím rozdělaná, makám na tom...
Motorku jsem koupil před dvěma lety. Od té doby se jí snažím upravit k mé spokojenost.
Tak trochu jiný gang :-P Základ pro přestavbu...kterou jsem nakonec odložil až na zimu, jelikož už ...
tak jsem zpátky na dvou kolech s BMW srdeční záležitost, skoro veterán,ale super
Konečně čistokrevná sajda už z výroby... Koupená hlavně kvůli dcerce. Je to EML HW12 ale to jsem t...
Motorku jsem koupil před dvěma lety. Od té doby se jí snažím upravit k mé spokojenost.
zatím rozdělaná, makám na tom...
upravená pro silnicni asistenci, jednositz, plne vybavena, v barvach Global assistance
Tak trochu jiný gang :-P Základ pro přestavbu...kterou jsem nakonec odložil až na zimu, jelikož už ...
Lezaty ctyrvalec podel s nahonem kardanem...to opravdu neni tuctovka... Motorka s nejsnadnejsim pri...
Qualitat aus Deutschland. Jednoduse BMW
Letitý, ale stále věrně sloužící cesťák. Pohodlný a bez nesmyslů, které mají nové motorky.
tak jsem zpátky na dvou kolech s BMW srdeční záležitost, skoro veterán,ale super
Je to starší stoj,který mne nikdy nezklamal,co dodat,prostě BMW
Tahle motorka je super pro jízdu v zimě. Fakt. V létě jsem skučel jak mně pálí levá haxna (jízda v k...
Někdy 24.10. bylo krásně a napadlo mně že vytáhneme Emču (EML) na projížďku po okolí... Na Štěpáně j...
Motorka jela suprově. Občas i po dvou kolech ... Nojo holt bylo pár rychlejch pravejch zatáček. Ráno...
Motor | |
---|---|
Spojka | 8.0/10 |
Průběh výkonu | 9.0/10 |
Vibrace | 9.0/10 |
Převodovka | 8.0/10 |
Mechanická hlučnost | 5.0/10 |
Zvuk | 5.0/10 |
Spolehlivost | 10.0/10 |
Brzdy | 7.0/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 5.0/10 |
Těsnost tlumičů | 5.0/10 |
Tuhost rámu | 10.0/10 |
Jízda | |
Sport | 5.0/10 |
Město | 5.0/10 |
Cestování | 10.0/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 5.0/10 |
Ceny servisu | 5.0/10 |
Servisní síť | 5.0/10 |
Dostupnost dílů | 5.0/10 |
Nabídka doplňků | 5.0/10 |
Servisní intervaly | 5.0/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 10.0/10 |
Pohodlí spolujezdce | 5.0/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 10.0/10 |
Ochrana jezdce cestování | 10.0/10 |
Ochrana spolujezdce | 5.0/10 |
Světla | 5.0/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
BMW R 1100 GS | Původně jsem chtěl GS, když jsem v inzerátech objevil K100, tak bylo rozhodnuto. |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Honda VFR 800 | Tohle bylo blíž |
Ducati Monster 900 (i.e.) | Moto má potenciál. Viděl jsem v ní krasnou ale náročnou přestavbu a to byl nakonec i důvod proč ji nebrat. |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
1986 | Lukas_82 | k100rs16v_k1_um_ger.pdf | 15 MB | Uživatelský manuál v němčině |
1986 | Lukas_82 | k100rs16v_k1_um_ger.pdf | 15 MB | Uživatelský manuál v němčině |
1983 | otta | bmw_k-100-lt_haynes.pdf | 32 MB | Uzasny manual v anglictine, detailni fotky a postupy oprav a udrzby. |
1983 | otta | bmw_k-100-lt_haynes.pdf | 32 MB | Uzasny manual v anglictine, detailni fotky a postupy oprav a udrzby. |