Přidat model k porovnání
BMW F 800 GS | Yamaha Tenere 700 | BMW R 1200 GS | BMW R 1150 GS | |
---|---|---|---|---|
Motor | ||||
Modelový rok | ||||
Objem | 895 cm3 | 689 cm3 | 1170 cm3 | 1130 cm3 |
Výkon | 64 kW (87 koní) | 54 kW (73.4 koní) | 92 kW (125.1 koní) | 62 kW (84.3 koní) |
Výkon při otáčkách | 6750 ot/min | 9000 ot/min | 7750 ot/min | 6750 ot/min |
Točivý moment | 91 Nm | 68 Nm | 125 Nm | 98 Nm |
Otáčky při max toč.mom. | 6750 ot/min | 6500 ot/min | 6500 ot/min | 5250 ot/min |
Uspořádání válců | Řadový | Řadový | Boxer | Boxer |
Počet válců | 2 | 2 | 2 | 2 |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | 4 | 4 | 4 |
Chlazení | Kapalina | Kapalina | Kapalina | Vzduch a Olej |
Vrtání | 86 mm | 80 mm | 101 mm | 101 mm |
Zdvih | 77 mm | 68.6 mm | 73 mm | 70.5 mm |
Kompresní poměr | 13.1 : 1 | 11.5 : 1 | 12.5 : 1 | 10.3 : 1 |
Rozvod | - | DOHC | DOHC | - |
Ventilů na válec | 4 | 4 | 4 | 4 |
Příprava paliva | Vstřikování | Vstřikování | Vstřikování | Vstřikování |
Počet rychlostí | 6 | 6 | 6 | 6 |
Sekundární převod | Řetěz | Řetěz | Kloubový hřídel | Kloubový hřídel |
Startér | Elektrický | Elektrický | Elektrický | Elektrický |
Množství oleje | - | 3 l | - | 3 l |
Výměna motorového oleje | - | - | - | 10000 Km |
Výměna olejového filtru | - | - | - | 10000 Km |
Výměna převodového oleje | - | - | - | 20000 Km |
Výměna hnacího řemene | - | - | - | - |
Výměna zapalovací svíčky | - | - | - | 20000 Km |
Výměna vložky vzduchového filtru | - | - | - | 20000 Km |
Výměna brzdové kapaliny | - | - | - | - |
Seřízení ventilové vůle | - | - | - | 20000 Km |
Druh motoru | Spalovací | Spalovací | Spalovací | Spalovací |
Vyjímatelná baterie | - | - | - | - |
Dojezd | - | - | - | - |
Doba rychlonabíjení | - | - | - | - |
Doba nabíjení | - | - | - | - |
Spotřeba elektro | - | - | - | - |
Kapacita akumulátoru | 9 kWh | - | - | - |
Provozní napětí | 12 V | - | - | - |
Nominální výkon | - | - | - | - |
Podvozek | ||||
Typ rámu | Mostový | Dvojitý kolébkový | - | Samonosný |
Materiál rámu | - | ocel | - | Samonosný |
Zdvih předního odpr. | - | 210 mm | 190 mm | 190 mm |
Zdvih zadního odpr. | - | 200 mm | 200 mm | 200 mm |
Úhel hlavy řízení | 63 ° | 27 ° | - | 42 ° |
Závlek předního kola | 106 mm | 105 mm | - | - |
Rozvor | 1556 mm | 1595 mm | 1507 mm | 1515 mm |
Brzdy vpředu | 2 kotouč | 2 kotouč | 2 kotouč | 2 kotouč |
Brzdy vzadu | kotouč | kotouč | kotouč | kotouč |
Přední kolo | 19 " | 21 " | 19 " | 19 " |
Zadní kolo | 17 " | 18 " | 17 " | 17 " |
Výška sedla | 815 mm | 875 mm | 850 mm | 840 mm |
Rozměr předního kotouče | 305 mm | 282 mm | 305 mm | 305 mm |
Přední třmen | dvoupístkový | dvoupístkový | čtyřpístkový | čtyřpístkový |
Rozměr přední pneu | 2,50 x 19 | 90/90-21 | 120/70 R 19 | 110/80 |
Rozměr zadní pneu | 4,25 x 17 | 150/70R18 | 170/60 R 17 | 150/70 |
Výška sedla max | 845 mm | - | - | 860 mm |
Světlá výška | - | 240 mm | - | 200 mm |
Ostatní | ||||
Suchá hmotnost | - | - | - | 228 kg |
Pohotovostní hmotnost | 227 kg | 208 kg | 244 kg | 249 kg |
Objem nádrže | 15 l | 16 l | 20 l | 22 l |
Spotřeba | 4.3 l/100 km | 4.3 l/100 km | 5 l/100 km | 5.5 l/100 km |
Zrychlení | - | - | - | - |
Maximální rychlost | 190 km/h | - | 200 km/h | 195 km/h |
Poznámka | - | - | sedlo, standard = 850/870 mm; délka podsedl. rámu=1 870/1 910 mm vysoké rallye sedlo = 880 mm; 1 920 mm sada na snížení podvozku = 800/820 mm; 1 790/1 830 mm | - |
První cena | 267000 Kč | - | 499000 Kč | - |
Rezerva | 4 l | - | 4 l | 4 l |
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) | - | - | - | - |
Užitečná hmotnost | 213 kg | - | - | 211 kg |
Šířka řídítek (ke koncům rukojetí) | 770 mm | - | - | - |
Hmotnost testovaného stroje na váze Motorkáři.cz | 240 kg | - | - | - |
Uživatelé nejčastěji porovnávají