-
1.6.2015 od keymaker
Zdar, pokud si vyrazim komplet celej štítek nebudou prudit na STK? Normálně jsou tam nějaký věci vygravírovaný, či jak to udělaj, ale já koupil papíry, kde je u fichtla výkon 2,6 koně při 6700 otáčkách a to má pouze Buchtara.cz a jako 500 se mi za to fakt nechce dávat
Díkes
-
3.6.2015 od ja1
jelikož je štítek jediným místem kde je číslo rámu tak není šance určit moto. .číslo na motoru ti nestačí.. kup štítek a naklepej čísla jako všichni ostatní..štítek koupíš v fichtlkrámku do 50kč
Doplněno:
Tak jsem vyrazil nový štítek, dojel na evidenčku - měl jsem tam ještě Mustanga, kde vše sedí a chlapík na to kouknul a říká. Novej štítek... hmmm, jiná barva.... hmm, to jsou papíry z jiný motorky? Kápnul jsem božskou a díky tomu, že číslo motoru už není v TP tak mi to dal....
2.7.2015 od keymaker
-
7.6.2015 od river
Zdar. Mýlíš se kolego, také mám legální platné doklady na Pionýra s parametry 2,6 kW při 6700 ot.xmin. .
Tyto parametry měly pionýry určené na vývoz a měly anglicky psané štítky. Takže Tvé snažení o zapsání jiných parametrů na štítek je dle mne úplně zbytečné. Hodně štěstí.Doplněno:
že to není anglicky neřešili. Pochybuju, že toto vědí... to by musel být joo fanda
2.7.2015 od keymaker
-
2.6.2015 od Gal
Minulý týden jsem byl na technický a výrobní štítek jsme vůbec nenašli. Chlapík říkal, ať si ho raději opatřím, ale že mám rok výroby před rokem 2000, takže je to schválený snad podle jiného zákona či co a je to jen lehká závada, takže to není důvod k tomu, aby mi nedali technickou. Tak bych se s tim bejt tebou asi nesral vůbec.