GS 500 jede na jeden válec

  • 1

    5.2.2016 od bman

    Zdar chlapi!

    Mám problém s mojí suzuki. (rv. 2003, najeto 18 500) Před zimou šlapala na pohodu a po zimě naskočila, ale bez sytiče jede jen na jeden válec a střílí z karburátoru válce kterej nejede.
    Klasicky jsem vyndal karburátory a vyčistil (na dně byl bordel páč jsem je nikdy neměl rozdělaný když fungovaly).
    vyčištění nepomohlo. Ani nový svíčky nepomohly. Někde jsem vyčet, že to může být i cívka. zkoušel jsem a jiskru to hází. ( kdyby neházela byla by pravděpodobně mokrá svíčka, takže jsem to zavrhl). Znova jsem vyndal karburátory a komplet vyfoukal všechny trisky co jsem našel. i ty schované malinké. Bez úspěchu. Takže motor na volnoběh jede na jeden válec, ale svíčka válce kterej nejede je suchá. ten karbec střílí. Kilometry sedí a olej všecko jsem pravidelně měnil. Tlaky ve válci jsem ještě neměřil, ale mám to v plánu. Doufám že budou v pohodě.
    Nemáte někdo podobou zkušenost? Díky za rady :)

    Doplněno:

    Dnes změřeny tlaky. Oba 6 za studane 5.5 za tepla.

    9.2.2016 od bman

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (5)
  • 1

    7.2.2016 od bman

    Na sytič jedou oba 2. . Membrány jsem kontroloval a v cajku. odpor na obou karbecech stejnej. Když šel motor na jeden válec cca minutu, tak jsem vymontoval svicku a ta byla suchá takže asi karbec, nebo tlaky, nebo vule ventulu. Ale motor vubec neklepe nic. + Mel jsem nastartovano bez airboxu. zacpal rukou přívod vzduchu válce kterej jde. Vcuclo me to dlan a okamzite chciplo.. u nefunkcniho valce me karb dlan nasál, ale né tolik a motor nechcíp. Dále jsem zkoušel vyndat faju valce kterej jde a na sytič nastrtovat ten druhej, povedlo se, ale pak bez sytiče pčikal karbem nazpět a šel total ztěžka. zkoušel jsem přehazova cívky a káble, bezezměny, takže jsem usoudil, že to elektrikou nebude. V pondělí budu dělat tlaky ve válcích.

    Doplnit odpověď

  • 0

    6.2.2016 od gorkin

    koukni na podtlaková membrány jestli ti zvedá jehlu.může být prdlá ..nebo jestli chodí jehla jak má třeba nadzvedni prstem jestli chodí bez odporu

    Doplnit odpověď

  • 0

    7.2.2016 od ja1

    vytoč svíčku a stříkni tam trochu benálu jestli alespon škytne..a hned víš jestli je to karbec nebo elektrika

    Doplnit odpověď

  • 0

    7.2.2016 od Vodourek

    Taky mi šel jeden válec tak blbě jak píšeš. Nakonec to byla nečistota v karburátoru, kterou se mi podařilo odstranit teprve až při třetím rozebrání a čištění karbeců, když už sem si dával opravdu sakra záležet

    Doplněno:

    Bylo to karburátorama. Řádně jsem je vyčistil a proplachl benzinem. Díky

    9.2.2016 od bman

    Dnes změřeny tlaky. Oba 6 za studane 5.5 za tepla.

    9.2.2016 od bman

    Dnes jsem je zas vyndal a oba karby vyčistil a propichal dratem z dratenyho kartace (pekne se tam vesel) + profoukal tlakem. všechny diry volny. aji jsem to porovnaval s tim funkcnim. Ještě mě napadlo když se tady mluvilo o podltakovejch membranach je zkusit prohodit. Vliv to mělo. Začal pčikat druhy karb. . prohodil jsem celou membránu i s umělým jezdcem. ale stále jede na jeden válec. Po vypojení faje funkcního válce motor běží, ale velmi slabě. Když vrčí zapojenej a dám ruku do sání špatného válce, tak se motor dusí a saje mi to ruku dovnitř. po zacpaní duhého je sání silnější a motor chcípne.. Mám podezření, že je válec v prdeli..

    8.2.2016 od bman

    Dnes jsem je zas vyndal a oba karby vyčistil a propichal dratem z dratenyho kartace (pekne se tam vesel) + profoukal tlakem. všechny diry volny. aji jsem to porovnaval s tim funkcnim. Ještě mě napadlo když se tady mluvilo o podltakovejch membranach je zkusit prohodit. Vliv to mělo. Začal pčikat druhy karb. . prohodil jsem celou membránu i s umělým jezdcem. ale stále jede na jeden válec. Po vypojení faje funkcního válce motor běží, ale velmi slabě. Když vrčí zapojenej a dám ruku do sání špatného válce, tak se motor dusí a saje mi to ruku dovnitř. po zacpaní duhého je sání silnější a motor chcípne.. Mám podezření, že je válec v prdeli..

    8.2.2016 od bman

    Dnes jsem je zas vyndal a oba karby vyčistil a propichal dratem z dratenyho kartace (pekne se tam vesel) + profoukal tlakem. všechny diry volny. aji jsem to porovnaval s tim funkcnim. Ještě mě napadlo když se tady mluvilo o podltakovejch membranach je zkusit prohodit. Vliv to mělo. Začal pčikat druhy karb. . prohodil jsem celou membránu i s umělým jezdcem. ale stále jede na jeden válec. Po vypojení faje funkcního válce motor běží, ale velmi slabě. Když vrčí zapojenej a dám ruku do sání špatného válce, tak se motor dusí a saje mi to ruku dovnitř. po zacpaní duhého je sání silnější a motor chcípne.. Mám podezření, že je válec v prdeli..

    8.2.2016 od bman

    Dnes jsem je zas vyndal a oba karby vyčistil a propichal dratem z dratenyho kartace (pekne se tam vesel) + profoukal tlakem. všechny diry volny. aji jsem to porovnaval s tim funkcnim. Ještě mě napadlo když se tady mluvilo o podltakovejch membranach je zkusit prohodit. Vliv to mělo. Začal pčikat druhy karb. . prohodil jsem celou membránu i s umělým jezdcem. ale stále jede na jeden válec. Po vypojení faje funkcního válce motor běží, ale velmi slabě. Když vrčí zapojenej a dám ruku do sání špatného válce, tak se motor dusí a saje mi to ruku dovnitř. po zacpaní duhého je sání silnější a motor chcípne.. Mám podezření, že je válec v prdeli..

    8.2.2016 od bman

    taky ti to střílelo spatky? a kde ta nečistota byla? ja jsem to měl už 3x venku a vyfoukany komresorem

    8.2.2016 od

    střílí pač je chudá směs...protáhni všechny kanálky slaboučkým drátkem nebo žíní

    8.2.2016 od ja1

    taky ti to střílelo spatky? a kde ta nečistota byla? ja jsem to měl už 3x venku a vyfoukany komresorem

    8.2.2016 od bman

    Doplnit odpověď

  • 0

    16.3.2016 od Karlvon47

    Mám stejné problém, už ani nepočítám kolikrát sem je měl rozložený na prvosoučástky a stále nic, protáhnutý stlačeným vzduchem taky nepomohlo. Střílí mi zpátky do sání ale pokaždé jiné karbec ( záleží na nastavení volnoběžné směsi, nicméně nejde najít polohu aby karbece nestříleli a nebo se motor neporoučel díky bohaté směsi do cca 4tis. ot./min

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.

TOPlist