-
27.4.2023 od sxtc125
Zdravím,
motorka mi od její koupě střílí, tak jsem se dal do diagnostiky a vyměnil jsem svíčky - beze změny, vyčistil jsem karburátor a zkontroloval, jestli vše vypadá tak, jak je rozepsáno v manuálu a na fórech, dal karburátor zpátky a chytila bez problémů, jenže volnoběh byl kolem 1200, tak jsem ho nastavil na cca 1500 a vypadalo to dobře. Jel jsem to zkusit projet a chcípla mi asi 3x, vždy při dobržďování a zařazení neutrálu. Napadá mě bohatost směsi, ale nechci nic pokazit na tom karburátoru, nevím jak se to nastavuje, navíc čoudila, trochu, ale přece jen, lehce domodra až do černa.
Neví někdo co s tím?
Díky, Honza
-
27.4.2023 od Pedl
No můžeš aspoň překontrolovat jestli ti všechno těsní, příruby atd. A kouknout i na vzduchový filtr. A třeba stav svíčky ti napoví jak je na tom směs. Ale jinak těžko říct, když nevíme co jsi přesně dělal. Klidně se ti i mohl dostat při čištění někde bordel.
Doplněno:
Vzduchový filtr jsem také kupoval nový, těsnění byla v pořádku, svíčky zkontroluju, díky
27.4.2023 od sxtc125
-
29.4.2023 od Anti
Píšeš že ses pustil do karburátoru, a vzápětí že nechceš nic pokazit
Nemá tohle dvojici karburátorů? Řešil jsi takové věci jako je výška hladiny, kontrola membrán, velikost trysek, označení jehly, zda doléhá sytič, jestli nejsou popraskané příruby?
Samotná směs se reguluje šroubkem, v manuálu je většinou napsané, o kolik se má vytočit od dorazu. Tam není co zkazit.