Hryzlá převodovka

  • 0

    15.6.2022 od Wrabis

    Zdravím všechny. Jdu s takovým zajímavým dotazem. Dělám komplet motor na Kawasaki Kx 250, 2t, rok 1998.
    Nasadil jsem novou kliku s ojnicí, spojil oba kartery s novými ložisky - všechno se točí jak má. Po předepsaném utahovacím momentu (stačí jeden šroub) se klika točí dál, ale převodovka zatuhne. Po dotažení všech šroubů dokonce tak, že s ní nejde otočit ani kleštěmi (blitzkama). Těsnění mezi kartery nemám, jen motorářský tmel.

    Nemáte s tím zkušenost? Nevíte po čem jít? Osobně si tipuju, že to budu muset opět rozpůlit, což se mi teda vůbec nechce , ale jiná možnost není a podívat se, zda jsou všechny ložiska dolisovány a ještě jednou to zkontrolovat. Za každý postřeh budu rád Díkes

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (2)
  • 0

    15.6.2022 od ja1

    A těsnění tam není proč? Je problém ho vystrihnout z tesniciho papíru? Ona každá setinka je pak dobrá aby se neznicily ložiska

    Doplnit odpověď

  • 0

    15.6.2022 od _Michal

    Těsnění mezi kartery nemám, jen motorářský tmel.

    Jo, kdyby všechny závady byly tak očividné.

    Doplněno:

    Z R 98 bych řekl že ty krátery po nekolikerem puleni budou už několikrát zabrusovane, kdo ví kolik majitelů dodržovalo utahovaci moment, těsněním tomu určitě neublíží

    15.6.2022 od ja1

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.

TOPlist