-
15.6.2022 od Wrabis
Zdravím všechny. Jdu s takovým zajímavým dotazem. Dělám komplet motor na Kawasaki Kx 250, 2t, rok 1998.
Nasadil jsem novou kliku s ojnicí, spojil oba kartery s novými ložisky - všechno se točí jak má. Po předepsaném utahovacím momentu (stačí jeden šroub) se klika točí dál, ale převodovka zatuhne. Po dotažení všech šroubů dokonce tak, že s ní nejde otočit ani kleštěmi (blitzkama). Těsnění mezi kartery nemám, jen motorářský tmel.
Nemáte s tím zkušenost? Nevíte po čem jít? Osobně si tipuju, že to budu muset opět rozpůlit, což se mi teda vůbec nechce , ale jiná možnost není a podívat se, zda jsou všechny ložiska dolisovány a ještě jednou to zkontrolovat. Za každý postřeh budu rád Díkes
-
15.6.2022 od ja1
A těsnění tam není proč? Je problém ho vystrihnout z tesniciho papíru? Ona každá setinka je pak dobrá aby se neznicily ložiska
-
15.6.2022 od _Michal
Těsnění mezi kartery nemám, jen motorářský tmel.
Jo, kdyby všechny závady byly tak očividné.Doplněno:
Z R 98 bych řekl že ty krátery po nekolikerem puleni budou už několikrát zabrusovane, kdo ví kolik majitelů dodržovalo utahovaci moment, těsněním tomu určitě neublíží
15.6.2022 od ja1