-
1.6.2022 od lubomir27
Zdravím,
koupil jsem pionýra, zítra jdu řešit přepis a pravděpodobně bude potřeba vystavit nový velký TP (s tím že bych si chtěl malý ponechat i s SPZ).
V malém je zapsán typ 20,21. Na rámu pionýra je vyražen typ 20. Pionýr ale nemá šusplechy / revmaplechy, dle původního majitele tam byly, čemuž i nasvědčují díry v zadním plechu a dle mého prolisovaný kříž. Řidítka taky nejsou originál.
Čísla motoru sedí se štítkem a malým TP. Na štítku je rok 1969, ale v TP je 1968 (tohle ještě prověřím na úřadě).
Štítek je ale předepsaný nejspíš ve španělštině, proto můj dotaz směřuje sem, abych zjistil zda se nejedná o nějakou verzi řekněme např. vývozní, která by měla odlišnosti oproti CZ / SK. Abych se jich případně držel při skládání dohromady.
Díky
Více na: https://www.motorka...poradna&oid=6904
Copyright © Motorkari.cz
-
1.6.2022 od CRF1000
bude to slepenec, podle dokladů zřejmě Jawa 20...revmaplechy jsem z J 20 odmontoval hned po zakoupení a nahradil je čelním plechem z J-21...to byla frajeřina....a rovnou trubku řidítek J20 nahradil řidítky s hrazdičkou....
Podíval bych se , co je uváděno v protokolech z STK... -
1.6.2022 od ja1
Můžeš mít co chceš, 20 21 23 měli jen jeden TP společný, vzhledem k tomu že plechová prsíčka na 21 už asi nesezenes, dal bych úzká řídítka a plechy do origo 2o
Doplněno:
rozdílná řidítka a plechy se mohou nepatrně projevit v údajích o výšce šiřce případně o 2 kg na provozní hmotnosti, tedy nepatrně odlišné hodmoty v TP...v každém případě podle zákona musí vydat registarční mésto TP a ORV...pokud má fichtl jen papírovou kartičku tu musí úřad odebrat a vyplnit velký TP formátu A4 a malé ORV zatavené
1.6.2022 od CRF1000