-
24.5.2015 od Kawa75
Ahoj,
při rychlém přeřazení pod plynem ve 180 na šestku je tendence k rozkmitání řízení. Uklidnění přijde po lehkém ubrání plynu. Mašina je jinak absoutně stabilní, v rychlostech pod 180 vše ok, jede rovně s rukami za zády, do náklonu jde na obě strany stejně apod. A to rozkmitání nepřichází vždy, jen při nějakém prudkém impulsu...prudké přeřazení při max. akceleraci, po najetí na hrbol ve 200 apod...
Má tlumič řízení, nicméně na Ninje ani na Fazeru jsem nic takového nepozoroval i bez tlumiče. Máte s tím někdo zkušenost? Nejsem si jist jestli je to např, povolený krk řízení, nebo jestli to není u mašiny s krátkým rozvorem normální.
Díky za rady,kawa
-
24.5.2015 od Dablicek200Mph
To mě na něm právě bavilo, hezky bez tlumiče a rozhodně neubírat!!! Je to naháč + krátký rozvor, má velký odpor vzduchu, takže je předek trocha divočejší. To je klasika. Když tomu dáváš, stačí sebemenší nerovnost, a předek si zatancuje - má krouťák jak bejk. Jinak na pětku jede stejně rychle jak na šestku, není třeba řadit, je tam jen na okrasu.
-
24.5.2015 od norma
Mám to samé na FZ1, stačí (trocha) debilního větru a neklid je znát,ale nic extra to není.Většinou od 200 nahoru,ale jak kdy. Teď jsem sedlal MT-09,předváděčku a tam jsem od 170 lítal ze strany na stranu,ale foukal hnusný vítr.