-
19.10.2021 od simon123
Ahoj mám takový problém pionýr mi nikdy nedržel volnob?h když se zahřál a volnob?žný šroub neppmáhal. Tak jsem vyčistil karburátor a vym?nil t?sn?ní a po tom se začala dít divná v?c když jsem pincka naklonil do leva zvýšil se volnob?h a nakonec zdechnul a když do prava zmenšili se otáčky a zdechnul je teda jasn? že se naklon?ním n?kde nedostává benzín podíval jsem se do plovákové komory a tam je benzínu dost nevíte čím by to mohlo být?
-
19.10.2021 od JiriBN
Vyšroubuj víčko plovákovky a vyzkoušej zda ventilek chodí lehce a zavírá přívod benzínu. Dále seřiď výšku benzínu v plovákovce, tak, že když potopíš plovák tak benzín bude zároveň s tím širokým lemem na plováku.
Také si stáhni nějaký návod nebo katalog dílů a zkontroluj zda se někdo nevrtal v tryskách a máš správně natryskováno. -
19.10.2021 od semperit
Asi bude špatný šoupátko bude volný. Sundat karburátor a šoupátko musí být v karburátoru. Srč do karburátoru z každé strany prst a pokud má šoupátko vůly do stran tak je vadné šoupátko. Nový nekupuj nebo vem sebou karburátor a zkus jaká je tam vůle. Myslím že bude větší jak u toho starého. Karburátor se nechá opravyt. Musíš si to najit na webu ta oprava je lepší než kupovat karburator někde z číny nebo kde to vyrábý.
-
19.10.2021 od Trávoborec
Vyzkoušej ještě jednu věc - pokud nemáš vyloženě nová gufera na klice, tak preventivně vyměň to pod zapalováním. Pionýr může přisávat falešný vzduch.
-
19.10.2021 od Frantas
Prvně bych zkontroloval šoupátko, a to konkrétně ze spodní strany v místě kde dosedá na seřizovací šroub. Bude tam tak vymačkaný, že už neni kam zvedat. To že ten fšivák reaguje na naklonění je logická reakce na bokem umístěnou plovákovku. Opravit to lze snadno. Zakoupením karburátoru z japonska, itálie, či číny. (Leta jezdím jen DO 21)
Kraburátory od Jikovu celým svým spektrem difuzorů jsou na palici.