-
29.9.2021 od KáďaBuldok
Ahoj dobré duše, potřeboval bych poradit. V průběhu projížďky a po několika zastávkách, tak cca po 200 km jsem po přestávce otočil klíčkem a nic. Zjistil jsem, že mě odešla hlavní pojistka. Chtěl jsem jí vyměnit, ale při výměně ihned praskla. Motorku jsem si tedy odvezl domů na vozíku a doma jsem pak odpojil bakterii, rozebral plasty abych se dostal ke všem pojistkám. Vše viditelný spojení a dráty jsem zkontroloval. Rovnou jsem vyměnil všechny pojistky. Problém pro mne nakonec nastal s připojením bakterie. Bakterie nejde vůbec připojit. Při každém pokusu zapojit bakterii, když už dávám mínus, se zajiskří na kontraktu bakterie a prdne pojistka.
Vím ze je něco špatně, ale co?
Děkuji Kada
-
30.9.2021 od zdenysrx6
při hledaní zkratu , který není na první pohled patrný , je nejlepší vše rozpojit , zapojit baterii a postupně vše opět připojovat , jak praskne pojistka tak si to našel
-
30.9.2021 od chatra
A pro začátek doporučuji nahradit pojistku žárovkou. Když zasvítí, indikuje zkrat. Je to levnější, než pořád jak osel měnit pojistky
-
29.9.2021 od stnd
Ano, někde máš propálený kabel na kostru. Žel to je buď o štěstí při hledání nebo větší rozborce svazků.
Hledej místa, kde se svazky dotýkají rámu atd.Doplněno:
Děkuji, tak to bude něco....ale asi nic nezbude...
29.9.2021 od KáďaBuldok
-
30.9.2021 od kimi666
Měl jsem na té své problém s předním světlem, kdy se u krčku řízení přežvejkal drát. Při pokecu s jinejma jsem zjistil, že u GSRka to je celkem běžná věc. Zkusil bych tedy odpojit přední světlo s budíkem a připojit baterku... a uvidíš.
Doplněno:
No ten svazek u krku je problém u mnoha motorek, i na ER-5 jsem to řešil.
1.10.2021 od Pedl
-
6.10.2021 od Ozzy_
Myslim ze vsechny podstatny rady uz jsi dostal, tak nam jen pak napis kde to bylo pro budouci generace
-
29.9.2021 od yozo444
odpoj regulátor a nahraď poistku ak neodpáli tak regulátor je vinník
Doplněno:
Děkuji zkusím..
29.9.2021 od KáďaBuldok