-
17.9.2021 od JancaCBR1
Zdravím,
měla jsem kvůli immo rok nepojízdnou motorku, baterku jsme v zimě nabili - to byla docela v kritickém stavu, ale chytila se - dnes jsem nastartovala, úplně v pohodě, dalo to dost proudu - ale asi po 10min jízdy, kdy jsem stala na světlech mi to chcíplo. Nahodila jsem - ale za 5s opět - pak už jsem to nenatočila ... Myslela jsem si, jestli neodešla bat, ale když měla tolik síly, aby to v klidu nahodila? Tak mě napadl altík - ale zapojila jsem baterii do nabíječky a hlásí 11,7 ... takže je úplně v pohodě. No nicméně jsme to venku zkusili dat ještě na kabely od auta chvilku a nic...
nevíte, co by to mohlo být? Díky moc, zitra se do toho vrhnu
-
17.9.2021 od SmokinCBR
Nechci působit jako nákej zkurvenej buzerant, ale stroje na benál nechoděj vjěčinou protože:
-Neni jiskra
-Neni benál
Teda pokavaď je všecko jiný oka, což se zdá při náhlym zdechu skoro předpokládat.
Jiskry lítaj? Máš CDI, elektriku jako takovou OK.
Svíce mokrý? Palivo ok.
Vod stolu těžko radit, může bejt zamrdanej kab. Prubni jiskru u nákýho hrnku.. dyž bude jak Dukovany, smrkni tam rovnou třeba pod vál náký palivo. Měla snahu? Pak spíš asi palivo...Doplněno:
No tak mě napadá, že jsem ho měla celou dobu zapnutý ...
No tak mě napadá, že jsem ho měla celou dobu zapnutý ...
18.9.2021 od JancaCBR1
No tak mě napadá, že jsem ho měla celou dobu zapnutý ...
18.9.2021 od JancaCBR1
No tak mě napadá, že jsem ho měla celou dobu zapnutý ...
18.9.2021 od JancaCBR1
Joa taky.. nemáš náhodou furt nákej sytič, či něco? Taky sem s tim jednou sral sebe a lidi...
17.9.2021 od SmokinCBR
-
18.9.2021 od krokoš
Čau, neviem či dobre vidím, alebo či si to dobre napísala , ale veta , citujem: zapojila jsem batérii do nabíječky a hlási ....11,7 takže je úplne v pohodě. Tak to je slušne povedané blbosť a neslušne .....Baterka je KO. Baterka má mať min 12,4 V pred smrťou. Čiže 12,4 V je minimum čo má mať v kľudovom stave.
-
18.9.2021 od stnd
Ahoj motorkářko, jestli jsi to na nabíječce jenom zaměřila a nedobila jak píšeš, tak ti motorka nedobíjí. A baterka s 11,7 motor nenahodí, bo to je málo jak už zaznělo.
Držím palec při řešení. -
19.9.2021 od djangi
Při napětí cca 11,7V by určitě neměla chcípnout, ale natočit motor už nemusí.. Pokud jste zkoušel přes kabely a stejně nic, tak to smrdí, že motorka nejen nedobijí, ale jde dokonce např.do zkratu...
-
20.9.2021 od sdr65
Jestliže baterie byla delší dobu vybitá tak je špatná.Pri motocyklových kapacitách baterií není žádná rezerva.
Kup novou a uvidíš jak to pofrčí. -
20.9.2021 od maspe
Nabitá baterka musí držet 12.6-12.8 V. Pod 12 nesmí klesnout pod standardní zátěží celkem dlouhý čas. 11.7 v klidu je totálně vymlacena baterka. Baterka při startu nesmí klesnout pod 10V pak už v takovém případě vynechává jednotka. Postup - nabit baterku co to jde. Nechat půl dne stát. Pak dát do motorky a zapnout zapalování a světla a změřit napětí na baterie. Nesmí být pod 12, osobně bych byl obezřetně když půjde pod 12.3. Půjde li pod 12 bude to chtít na další sezónu novou baterku. Nastartovat a změřit dobíjení. Musí dávat minimálně 13.8V maximálně 14.5V standardně dává 14.0-14.4V. Pokud bude dávat méně nebi více, řešit podle návodu měření dobíjení pro lamy od guga.
-
21.9.2021 od Broněk
Ahoj, pokud je to gelovka, tak by neměla klesnout pod 12V, je třeba věnovat gelovkám větší pozornost. zkus v servisu zátěžový test..... tak dej vědět jak to dopadlo... B
-
30.9.2021 od vampire.5
Něco takovýho se mi stalo na jaře. Baterka nová, bo stará po zimě odmítla fungovat (byla vytažená v teple a suchu). Tak jsem šel cestou regulátoru. Po výměně stále dávalo dobíjení málo. nakonec jsem vytáhl stator a zjistil že je spečená izolace a kostří. Po výměně statoru a regulátoru vše cajk. Takže doporučuji kontrolu statoru. Regulátor se bohužel nedá proměřit......