Vibrace v řidítkách při vysokých otáčkách motoru

  • 0

    7.9.2021 od R3v1z0R

    Ahoj, řeč je o opravdu silných vybracích v řidítkách (potažmo celé motorky, ale na řidítkách je to cejtit nejvíc) při otáčkách nad cca 8000 ot.. Když ve vysoké rychlosti vymáčknu spojku tak vybrace ustanou (spolu s otáčkama) a zároveň se projevují i na neutrál na stojanu, pokud jedu pod 8000 ot. tak jede krásně hladce.

    Zdá se že problém vychází z motoru, mám ještě nějaký problém s chalzeníma je tu malá šance že by tam mohla být i "fouklá hlava" motoru tak to může souviset.

    Výkonově žádnej problém nevidim, když za to ve 160 vezmu tak je to na 200 za chvíli ale motorka citelně těma vibracema trpí tak jsem v podstatě omezenej na těch max 160. Neřek bych že by se nějak měnil zvukovej projev, krom toho jak se všechno třese.

    Děkuju za každou vážne míněnou radu :)

    Doplněno:

    Honda CBR600f4 (2000) s karburátorem

    7.9.2021 od R3v1z0R

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (2)
  • 1

    8.9.2021 od JwKS_Pavel

    Máš původní závažíčka v řídítkách? Neproběhl v tomhle směru nějaký tuning?

    Komplet uložení motoru - vše ok a dotažené?

    Doplněno:

    Od díky za radu! To by bylo super kdyby to byla takova blbost, vyzkousim.

    9.9.2021 od R3v1z0R

    Však závaží v řídítkách neni kvůli otáčejícím se kolům, ale kvůli změně vlastní frekvence dílu, aby se do řídítek nepřenášely vibrace z motoru. Tedy jde o poměrně dost přesně stanovenou hmotnost, která posouvá kmitání do otáček v praxi nedosažitelných. Tím, že majitel něco změní, zpravidla málokdy věc vylepší. Nejsi v tomhle první ani poslední, který řeší motor, ale vibrace mají zdroj ve změně zdánlivě tak nepodstatné kokotiny, jako jsou závaží... On výrobce ví dobře, proč ty origo větve vystele železem.

    8.9.2021 od JwKS_Pavel

    zavazi mam "tuningove" ale jak rikam motorka vibruje i když kola stojí, ty vybrace se určitě odvíjí od otáček motoru. Zkontroluju uložení motoru, to jsem ještě nedělal, ale řekl bych že pokud by to bylo tohle tak by se ty vibrace projevovali progresivně, u mě je to ale do cca 7k ot. ok a pak je najednou problém.

    8.9.2021 od R3v1z0R

    Doplnit odpověď

  • -1

    7.9.2021 od TDM851

    Podle mě máš v háji řetězovku.

    Doplněno:

    ne tak to ne, tim to neni, trese se i kdyz se kola netočej.

    28.9.2021 od

    promin za -1.. byl to omyl, odpovedi si jinak cenim.. :D

    8.9.2021 od

    ne tak to ne, tim to neni, trese se i kdyz se kola netočej.

    7.9.2021 od R3v1z0R

    ne tak to ne, tim to neni, trese se i kdyz se kola netočej.

    7.9.2021 od R3v1z0R

    ne tak to ne, tim to neni, trese se i kdyz se kola netočej.

    7.9.2021 od R3v1z0R

    No klasickej řetěz, kterej moc nemažeš

    7.9.2021 od TDM851

    promin za -1.. byl to omyl, odpovedi si jinak cenim.. :D

    7.9.2021 od R3v1z0R

    To jako myslíš vnítřní řetězovku v motoru? Musím uznat že "venkovní" řetěz je trošku neklidný ale vybrace jsou cítit ve vysokejch i na neutrál.

    7.9.2021 od R3v1z0R

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.

TOPlist