Krokový motorek,divný zvuk

  • 0

    3.5.2021 od mik119

    Ahoj,

    po umytí motorky vapkou(vodou z dálky ne z blýzka) mi nechtěla motorka naskočit,po chvilce se ale už chytla a normálně běží.Teď mi ale ze sání jde takový zvláštní bzučivý zvuk.Dříve jsem ho nepostřehl nebo je to něco,co se objevilo až po umytí.Jedině co mě napadá je krokový motorek v sání.Motor ale normálně běží a žádný problém při jízdě jsem nezaznamenal.Neví někdo,proč tam ten zvuk je,jestli je něco s tím motorkem?Nebo jak poznám že s ním něco je?Na palubce mi žádná chybová kontrolka nesvítí.

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (3)
  • 0

    3.5.2021 od JiriBN

    Jen odhad....zavrčení je natlakování čerpadla a pískání může být nastavení klapek vstřikovačů.

    Doplněno:

    Pokud to má elektronický plyn Ride by wire tak to má krokovy motorek na klapce vstřikovače. Pokud to má klasická lanka tak to může mít krokový motorek na volnoběžné ventilů. Další krokový motorek je na výfukový klapce ( přívěře) tak se koukni zda se hýbe.

    3.5.2021 od JiriBN

    Myslím ten nejvýraznější zvuk,takové to "zabrnění" na konci.To na začátku vím že je čerpadlo,to dělalo vždy.Ale ten nejvýraznější bzučivej zvuk tam asi nebyl.Mě se to jeví jako zaseklej krokový motorek,nevím právě.Je tam špatný přístup abych se na něj podíval.

    3.5.2021 od mik119

    Doplnit odpověď

  • 0

    3.5.2021 od maxx101

    Ahoj, cb jsem před pár lety měl, ale teď jen přemýšlím, jestli je někde v sání nějakej krokáč. Na jednu stranu, co by tam dělal, ale je možný, že jen nevím

    Doplněno:

    zvuk pochází nejvíc od dílu MOTOR ASSEMBLY 16430MFJD01.Já si to poslechl stetoskopem a šlo to od něj nejvíce slyšet.Třeba se ten díl nejmenuje krokový motor,já to beru podle aut,že je tam taky krokáč na klapce :)

    3.5.2021 od mik119

    Doplnit odpověď

  • 0

    4.5.2021 od yozo444

    Asi myslis nastavovač voľnobehu. Skús ju odpojiť či sa objaví ten zvuk.ak náhodou po opätovnom zapojení bude svietit kontrolka odpoj akumulátor na 10-15min.

    Doplněno:

    Ano,přesně to myslím.Je tam k tomu špatný přístup abych konektor odpojil.Nedá se k tomu dostat bez rozebrání sání.Ale ten zvuk jde od toho.Někdy při startování studené motorky volnoběh vyběhne na cca 2200ot/min.,ale při většině startu je volnoběh 1600ot/min. a postupně ohřátím klesá na cca 1300-1400ot/min.

    4.5.2021 od mik119

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.

TOPlist