Při jízdě škubne ( chcípne )

  • 0

    2.3.2021 od BaronOfHell

    Dobrý den, mám BMW f 650 r.v 1994 35kw. Problém je následující ... Normálně nastartuju nechám zahřát, a když vyjedu v nízkých otáčkách začne škubat ráda to dělá na jedničku nebo dvojku když zpomaluju. Někdy i když jedu kolem 80-90 na 5 ale to málokdy, neškube ale tak jako když je problém v palivovém systému. Je to spíše jakoby to někde házelo zkrat, je to doslova jako by se na půl sekundy vypnul motor a zase rozběhl, je to nepříjemné cvaknutí a škubnutí které dokáže rozhodit i stabilitu. Už se mi i stalo že motorka úplně chcípla, je to fakt nepříjemný a nevím co s tím, mám dvě svíčky obě jsem koupil nové a problém pořád stejný. Pokud motorce dávám čoudy neděje se to a jede a tahá jak má, ale jak chci jet klidnou jízdou nebo po městě je to hrozný, mám podezření třeba na cívku nebo na regulátor napětí, ale raději si nechám poradit. Na baterce mám kontakty pořádně utažené i očištěné, na svíčkách nejsou pecky ani nic podobného... Předem díky za radu :)

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (5)
  • 1

    4.3.2021 od Boro65

    Presne to mi delal regulator napeti, zkus ho vymenit.

    Doplněno:

    Děkuji, jen pro upřesnění je to taková ta věcička pod sedačkou že ? je mřížkovaná.

    5.3.2021 od BaronOfHell

    Doplnit odpověď

  • 1

    6.3.2021 od Childeater

    Ahoj, hodně často tohle dělaj fajfky - jestli tam máš ještě origo Beru, tak je vyhoď rovnou a vyměň. Kup plastový XD05F NGK s 5k Ohm. Jestli jsi dlouho neměnil svíčky, tak to vezmi taky. To je po stojánku první krok, nejjednodušší a obvykle řešící tuhle vadu. Pak až postupuj dál.

    Doplnit odpověď

  • 0

    2.3.2021 od yozo444

    Moze to robit aj snímače kluky, snímač stojánku ak je trosku povoleny,ako aj cievka.na toto by bolo dobre pouzit osciloskop namiesto pokus omyl

    Doplnit odpověď

  • 0

    2.3.2021 od maspe

    Jako nejjednodušší bych začal tím stojankem

    Doplnit odpověď

  • 0

    6.3.2021 od KLASEKml

    Resil jsem stejny problem. Trvalo to dlouho, nez jsem na to prisel. Problem byl ve vypalenych odporech v origo fajkach. V mem pripade byl vypaleny odpor jen v jedne fajce, ale i to stacilo, aby to delalo bordel. Nejhorsi to bylo pri pomalem prujezdu ostrou zatackou. To bylo fakt o hubu, kdyz ti motor v zatacce zdechl a naskocil. Koupil jsem nove origo fajky a bylo po problemu. Tyhle fajky byl problem sehnat. nakonec jsem je koupil u Auto Sivik. Ale priprav se na to, ze to bude palba. Pokud je jeste Auto Sivik dokaze sehnat.

    Doplněno:

    Dobře, kouknu po nich ... no a co když tam dám jiný byl by to problém ? a mám je koupit s cívkou ? nebo jen fajfku ?

    23.3.2021 od BaronOfHell

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.

TOPlist