Sytič

  • 0

    20.10.2015 od Mašer.

    Nazdar páni!
    Měl jsem karburátor u pana doktora. Po jeho zpětné montáži mne začal zlobit sytič a to tak, že se velmi rychle zavírá. Po cca 2 - 3 vteřinách po startu a běhu studeného motoru se zcela zavře. Dřív se zavíral správně - postupně jak se motor ohříval. Spíš než pana doktora podezřívám sebe, že jsem udělal nějakou chybu při montáži. A tak, než se pustím do opětovné demontáže(do které se mi vůbec nechce) se ptám, jestli s tím máte někdo nějakou zkušenost, na co mrknout, co zkontrolovat???
    Díky

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (3)
  • 0

    21.10.2015 od Slávek-TDM

    Docetl jsem se v teto diskuzi, ze za knoflikem sytice je nejaka plastova matka. Udajne staci ten knoflik jen utahnout po smeru hodinovych rucicek. zdroj (akorat ten obrazek tam neni....):
    http://roadstarclini.../catid,58/id,619478/

    Doplněno:

    Ano, už jsem se to také domáknul, ve šroubení je skutečně brzdička. Díky

    21.10.2015 od Mašer.

    Doplnit odpověď

  • 0

    20.10.2015 od Puel

    Ahoj chlape. Nejsem sice žádný odborník ani montér, ale pokusím se zde zformulovat svůj názor. Já mám na wildě sitič manuální, takže jej otvírám a zavírám rukou. Já osobně sitič moc dlouho zapnutý nemám, protože to není dobré pro svíčky ani pro samotný motor. Nikdy nenechávám motorku běžet na zapnutý sitič jen tak na volno. Spousta lidí nakopne mašinu a jde se teprve strojit, nandáva si helmu a rukavice a vlastně čeká, než se motorka ohřeje. Myslím si, že je to špatně, obzvláště u vzduchem chlazených mašin, jako je Wilda. Studenou motorku startuji takto: Již plně ustrojen sednu na motorku, zapnu sytič, nastartuji, rozjedu se a zhruba po 200 metrech sytič vypínám. Proto myslím, že ti pan doktor sytič nenastavil tak úplně zle.

    Doplnit odpověď

  • 0

    21.10.2015 od Mašer.

    Ahoj! Co já vím, tak sytič je ovládán bimetalem, který zavírá sytič v závislosti na teplotě motoru. Dřív mi to makalo v pohodě a nemusel jsem se o to starat, jen jsem občas kontroloval, že je skutečně zavřený. Teď s tím samozřejmě jet můžu, jen si musím dávat bacha, aby to nezdechlo, což například na světlech po 200 metrech jízdy reálně hrozí, protože motor zkrátka ohřátý ještě není, zvlášť nyní v chladnějším počasí.

    Doplnit odpověď


Otázka je již vyřešena.

TOPlist