-
22.5.2020 od liborboss
Po 180km začne motorka škytat a po přepnutí na rezervu jede v pohodě dál. Kontrolka rezervy nesvítí, údajně je vadný snímač v nádrži, který není k sehnání. Otevřu víko nádrže a vidím ještě dost benzínu. Dá se s tím něco dělat?
-
22.5.2020 od combust
Vyčistit nádrž a palivový trubky. Zkontrolovat funkci uzávěru nádrže (nesmí vznikat podtlak).
Doplněno:
To nedokážu odhadnout,kolik ještě zbývá,ale na plnou nádrž mi 180km připadá málo. Jezdil jsem sám, město i mimo a nijak ji nehonil. Víčko nádrže vypadá v poho.
24.5.2020 od liborboss
Ještě teda - co znamená "dost benzínu"? Pokud je tam nějakejch 2,5l tak už je to na rezervě a funguje to tak jak má
22.5.2020 od combust
-
23.5.2020 od bill56
po 180km už fakt můžeš jít na rezervu, spotřeba dle toho jak táhneš za heft, to pak moto sem tam i po malém náklonu škytne .....
Doplněno:
Moc za to netahám,jezdil jsem sám. Chystám se na výlety s batůžkem a to budu každých 100km u pumpy?. Nevím,jestli to nemůže souviset s tím čidlem v nádrži. Zkusím jezdit s nějakou železnou rezervou v kufru do sucha,kolik teda nájezdu.
24.5.2020 od liborboss
-
25.5.2020 od BigCJ
Jak už zde zaznělo, dojezd je to u 750 vesměs normální, měl jsem to stejně. Problém tedy bude jen v té kontrolce a to už se na fóru řešilo, např.: https://www.motorkari.cz/tema/?t=175578
Uživatel 1100Virago ví o Viragu snad všechno, dal tam docela výstižný návod. -
25.5.2020 od dolfah
Mám 700 Virágo a spotřebu okolo 5lit.A na plnou nádrž okolo 250km a ventil nikdy nepřepínám pořád směrem dolu
Doplněno:
Sorry, plácám nesmysly
6.8.2020 od Pojistovak
Pokud se nepletu, tak nádrž má cca 14 litrů, takže spíše 150 než 250km, ne?
já bohužel jezdím tak za 6, po cca 110km přepínám na rezervu
.
asi si sebou vezmu jednou kanystr a vyzkouším to do prázdna.6.8.2020 od Pojistovak