-
10.4.2020 od Chuantorena
Ahoj všem! .. Jsem tak trochu začínající motorkář a potýkám se teď s problémem který přesahuje moje dovednosti. Problém v elektrice: na motorce za jízdy najednou zhasnul motor a zůstaly svítit akorát budíky, ani startér nereaguje na zapalování. Jediné co funguje, když se pootočí klíčem, budíky se rozsvítí, zbytek motorky je mrtvý.
Jediná moje domněnka je snad nějaké relé , neřešil někdo podobný problém ? Prosím o radu, děkujiii :)
-
10.4.2020 od zdenysrx6
spínač na policajtovi , skus ho odpojit , skusit nastartovat , pokud nepujde tak ty dva draty propojit , pokud ani tehdy nepujde tak skusit rozebrat a vyčistit chcípak - červený tlačítko na řidítkach
Doplněno:
Po třech odpolednech měření a proměřování všech kontaktů, jsme znovu prověřili pojistky a řešení bylo skrytý a triviálnější než jsme si mysleli. Na pojistce pro bezpečnostní okruh, byla mikrotrhlinka dole v obloučku, která není normálně vidět, pokud se na tu pojistku nepodíváte opravdu detailně. Tak že vadná pojistka, která nepraskla zkratem.. Děkuju všem za rady a odpovědi :)
17.4.2020 od Chuantorena
-
10.4.2020 od yozo444
a poistku na štartovací relé si kontroloval?počuť palivové čerpadlo?pozrel by som aj spínač bočného stojana a jeho relé
Doplněno:
Po třech odpolednech měření a proměřování všech kontaktů, jsme znovu prověřili pojistky a řešení bylo skrytý a triviálnější než jsme si mysleli. Na pojistce pro bezpečnostní okruh, byla mikrotrhlinka dole v obloučku, která není normálně vidět, pokud se na tu pojistku nepodíváte opravdu detailně. Tak že vadná pojistka, která nepraskla zkratem.. Děkuju všem za rady a odpovědi :)
17.4.2020 od Chuantorena
Po třech odpolednech měření a proměřování všech kontaktů, jsme znovu prověřili pojistky a řešení bylo skrytý a triviálnější než jsme si mysleli. Na pojistce pro bezpečnostní okruh, byla mikrotrhlinka dole v obloučku, která není normálně vidět, pokud se na tu pojistku nepodíváte opravdu detailně. Tak že vadná pojistka, která nepraskla zkratem.. Děkuju všem za rady a odpovědi :)
17.4.2020 od Chuantorena
poistka bude Ok ak svietia budíky
10.4.2020 od yozo444
-
10.4.2020 od roba
stejný problém řeším po zimě na HD Fat Boy Lo 2015,vloni nic,letos od první vyjíždky...normální jízda,najednou jako když uřízneš chcípne motor,jenom kontrolky svítí,a musím hned vypnout hlavní vypínač,zase zapnu,zmačknu start a vše v poho a jedu dál,je jedno jestli jedu do kopce nebo z kopce,náklon pravá,levá,rovina,řazení,otáčky,měl jsem nastartovaný a docela hrubě jsem tahal za kabely,všechny konektory jsem prostříkal kontoxem,nic,vše ok,ve víčku nádrže jsem zvětšil sací díru že přes ní dýchám i já,mám podrobný servisní manual,ale že jsem se učil jen rusky tak jsem v hajzlíčku,je to na pi...,když nevíš kdy se toto stane,R
Doplněno:
ja jsem vyměnil baterku v moto zanovou,v imobilizeru taky a závada se projevuje stejně,R
13.4.2020 od roba
-
10.4.2020 od kuceraz
Jak je na tom baterka - nabitá?
Rozsvítí se alespoň světla?
Pokud ne, bude KO baterie - nabij a zkus znovu.
Pokud ano, zkus při rozsvícených světlech startovat - zhasnou (téměř) úplně?
Pokud ano, tak by to opět ukazovalo na vymlácenou baterku. -
11.4.2020 od Jack77
Taky doporucuju zacit baterkou. To, ze ti fungujou budiky a sviti svetla jeste neznamena, ze je v ni dost stavy pro starter.
-
13.4.2020 od paja.oni
Baterku změřit,ale ta nezpůsobí chcipnuti motorky za jízdy. Slabá baterie většinou se pozná na startéru začne cvakat startovací relé a to mě přivádí na myšlenku u startovacího relé je 30A pojistka a bez ní to zkrátka nejde ,tak bych se mrknul tam. Měla by být pod sedlem na pravé straně.
Doplněno:
Po třech odpolednech měření a proměřování všech kontaktů, jsme znovu prověřili pojistky a řešení bylo skrytý a triviálnější než jsme si mysleli. Na pojistce pro bezpečnostní okruh, byla mikrotrhlinka dole v obloučku, která není normálně vidět, pokud se na tu pojistku nepodíváte opravdu detailně. Tak že vadná pojistka, která nepraskla zkratem.. Děkuju všem za rady a odpovědi :)
17.4.2020 od Chuantorena
Díky všem za vaše rady a příspěvky ! .. Musím říct že problém byl tam kde jsem ho opravdu nečekal. Zavolal jsem na pomoc kamaráda elektrikáře, proměřili jsme úplně všechno a vše bylo ok. Motorka chytala když jsme proklenovali okruh těch bezpečnostních relátek, spínačů atd. ČÍmž jsme nevyřešili problém, ale motorka už chytla, nicméně jsme měřili dále, trvalo to asi tři odpoledne :D :D .. A pak jsme ještě jednou zkontrolovali pojistky. A stalo se to že ta pojistka nebyla prasklá jako normálně v tom obloučku, ale dole pod tím obloučkem byla mikrotrhlinka, která vznikla pravděpodobně vadou pojistky a nebo stářím. Tak že závada tak triviální nám dala pěkně zabrat :D .. Díky všem za rady :)
17.4.2020 od Chuantorena
Tomu věřím. Ale startovalo by to. Spálené vinutí nebude dobíjet a po vybití baterie to samozřejmě chcípne. Tam jde o to jestli moto startuje(nestartuje) s externím zdrojem. Pokud ano tak jsme u té zmiňované baterie. Ze zkušenosti vim,že řešení je většinou totální blbost.U RF 900 jsem řešil prodřené dráty u krku řízení ?
15.4.2020 od paja.oni
Tomu věřím. Ale startovalo by to. Spálené vinutí nebude dobíjet a po vybití baterie to samozřejmě chcípne. Tam jde o to jestli moto startuje(nestartuje) s externím zdrojem. Pokud ano tak jsme u té zmiňované baterie. Ze zkušenosti vim,že řešení je většinou totální blbost.U RF 900 jsem řešil prodřené dráty u krku řízení ?
15.4.2020 od paja.oni
Záleží samozřejmě na stroji, ale z osobní zkušenosti vím, že způsobí. Konkrétně Triumph Street Triple, spálený stator, napětí během jízdy kleslo někam k jedenácti voltům a konec. Na dálnici nic moc zážitek.
14.4.2020 od Jack77