-
7.4.2020 od Slick7
Ahoj kolegové, kamarádi, měním na svém alpu malé ozubené kolečko na řetězu, větší za menší, ale narazil jsem na zajímavý technický problém. Na kolečku je na jedné straně nálitek a já se nikde nedočetl kterým směrem ten nálitek (odskok) má přijít, jestli k motoru, nebo od motoru ven. V malé příručce nic, ve velké nic, dva kamarádi, dva názory, a Honda mlčí. Někdo říká, že to má být tou stranou ven, na které je napsaná hodnota, ale co když tam nic není? Ví někdo z vás, jak to má přesně být? Jaký vliv to bude mít, když to bude naopak?
-
8.4.2020 od PetNed
Ahoj, tady máš fotku. Je to ještě originální kolco (TA XL650). Poloha je vymezena tou plechovou podložkou. Nálitek je guma, která tlumí hlučení řetězu (tak mi to vysvětlili v Hondě)
https://www.motorkar.../?t=176436&pgr=3Doplněno:
Tak většinou je to nálitkem ven, ale jako bernou minci berte vždy to a platí to i pro správně orientovanou zadní rozetu, že musíte vidět typové ozančení počtu zubů, například 15T a nebo 48Z, atd. Dík všem.
3.8.2020 od Slick7
Ta fotka je až 3. straně diskuze.
8.4.2020 od PetNed
-
7.4.2020 od krokoš
Čau, veď namontuj pôvodné koliesko. Zmeraj vzdialenosť od bloku po čelo ozubenia. No a nové koliesko musí mať tú istú vzdialenosť ako pôvodné , aby reťaz bola v pozdlžnej osi ako pri pôvodnom koliesku.
-
7.4.2020 od Ivoš83
Jak si matně vybavuji tak nálitkem ven, každopádně až to nasadíš a podíváš se zezadu po řetězu tak musí být rovně. A pokud to otočíš mohl by drhnout o kryt.
-
7.4.2020 od Boro78
Dobre píše Krokoš. Ve výsledku musí být řetez v rovine se zadni rozetou. Otoč jej tak, aby se retez nekrizila. Obcas je treba se podívat 2x protože i správná poloha není uplne v primce a jsou tam "vule" z vyroby.