Motorka nedrží směr

  • 0

    3.4.2020 od Dominik2000

    Mám na Jawě 638 problém. Je po celkové GO, ale před opravou jsem si nevšiml že je vybočení řízení- ohnutý krk. Nyní je kompletně nalakovaná, složená. Když s ní jedu a pustím řidítka okamžitě se vrhá na bok. Zdá se, že je vybočené přední kolo. Setkal se s tím někdo? Půjde to narovnat?

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (7)
  • 0

    3.4.2020 od Eastrider

    Čau!
    Podľa mňa aj keby si ten krk volakde, voľako narovnal, už to nebude... hm... "také"
    Asi by som kúpil samotný rám, nebúraný, prerazil číslo, vymenil štítok, prestriekal a postavil "nanovo".
    A ako vôbec, že si si to predtým nevšimol, a pustil do stavby?

    Doplněno:

    Předtím to nebylo možné vyzkoušet, nešla řadit trojka a čtverka. Když se s ní jelo pomalu nebylo to znát. Asi máš pravdu s tím novým rámem.
    Další varianta by možná byla převařit na původním rámu uložení krku a nebo to v místě sváru prohřát autogenem a narovnat zpět. Zastudena to nepůjde, je to příliš masivní.
    Teď je to spíš taková sázka do loterie, co bude lepší a snadnější.
    Ještě mám jednu třiapúlu a na ní je to řízení nesrovnatelně lepší, pustím řidítka, jede beze změny tak jak má.
    Uvidíme, ještě to promyslím ?

    3.4.2020 od Dominik2000

    Doplnit odpověď

  • 0

    4.4.2020 od libor600

    No nejspíš máš hroznou smůlu že jsi tu motorku koupil. Myslím že by jsi měl hlavně dbát na svoji svoji bezpečnost. jestliže je rám je rám ohnutý v krku, tak mašina je po těžké nehodě. Jestli ji dělal generálku motorky tak jsis toho musel všimnout. Tak že ti zbývá toto- zase ji rozebrat a dát někam srovnat rám, tím myslím odbornou dílnu. Já osobně bych šel do nového rámu, který snadno seženeš. a děláš si to sám, i cenově se to vyrovná. Rozhodně to nijak nevyrovnáš v nastrojeném stavu, a pamatuj život máš jen jeden

    Doplnit odpověď

  • 0

    4.4.2020 od kokoška.

    Hele u Jawy je tohle běžný jev, dělá mi to taky - nový ram, nový krk

    Doplněno:

    Čau!
    Nemáš náhodou "len" krivé teleskopy?

    4.4.2020 od Eastrider

    Dneska jsem se na to byl kouknout a přední kolo je fakt vybočený tak 5 cenťáků doprava. Asi bych to zkusil něčím vyšprajcovat nazpět. Sundat přední vidlici, nádrž a tak, pak dát do krku řízení dlouhou kulatinu a něčím jiným se zapřít dole někde poblíž motoru a vypáčit to zpět. Není to práce na hned . Jestli popraskájí sváry tak je znova projedu TIGem. Moc se mi do toho ale nechce.

    4.4.2020 od Dominik2000

    Doplnit odpověď

  • 0

    5.4.2020 od zdenysrx6

    podívej se na mašinu zepředu jestli sou obě kola v zakrytu , jestli neni mašina tzv jako štafle , pokud není a přední kolo jenom zatačí , povol to v brejlích , kolo chytˇ kolenama a škubni řidítkama

    Doplněno:

    Teď jsem se na to díval a je to fakt dvouosé vozidlo. Vážně je uhnutej rám. Odstrojím to a zkusím ho mírně přihnout zpět.

    5.4.2020 od Dominik2000

    Doplnit odpověď

  • 0

    6.4.2020 od Smrkes

    Přidám mojí zkušenost - dřív mi 638 zatáčela taky a to dost. Ale když jsem vyndaval vidle vůli výměně prolínajících gufer, zjistil jsem že trubky jsou ohnuté. V nejvyšším bodě házely o 5mm. Stačí i 1mm prohnutí - trochu blbě tyč v brýlích natočit a motorka už bočí. Nové jsem nesehnal a tak jsem je srovnal na lisu, povedlo se to na 0,5mm házení. Po složení už paráda - jede rovně... Ale hnutý rám bych osobně vyhodil a koupil jiný...

    Doplněno:

    Jojo, myslím trubky, co jsou chycené v brýlích. Dej mi svůj mail, pošlu ti video, jak jsem je měřil a rovnal :) Ale ohnutí poznáš snadno, stačí je poválet po rovném stole třeba :)

    8.4.2020 od Smrkes

    Máš na mysli vrchní část teleskopů? Lis mám, tak bych to kdyžtak trochu mohl porovnat. Dnes jsme rám trochu vyrovnali (ještě to asi nebude úplně ono), zítra to zkusím a jestli to bude ještě málo, kouknu na ty vidle, ale nezdá se, že by drhly.

    6.4.2020 od Dominik2000

    Doplnit odpověď

  • 0

    6.4.2020 od CRF1000

    to se zjisti pred zakoupenim tak ze se vyleje petka vody na suchy asfalt a projede se tou mouzi motorkou v primem smeru , kdyt tam vidis dve mokre stopy pneu vedle sebe je to padle bourane neopravene neklupovat

    Doplněno:

    Zajímavý a jednoduchý způsob, chválím. Jenže tenkrát bylo zrovna po dešti.

    6.4.2020 od Dominik2000

    Doplnit odpověď

  • 0

    7.4.2020 od Weller

    Ještě jsem měl jednu zkušenost, a to tu, že byly ohnutý pouze dolní brejle. A vypadalo to hrůzostrašně, změř si výšku na koncích brýlí, když bude stát motorka na rovině. Spíš se zkroutí vše možné okolo než svařenec krku..

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.

TOPlist