-
21.1.2020 od Sini
Zdravím, potřeboval bych poradit. Když na skůtru přidám plyn víc jak do poloviny cuká, nezrychluje. Když přidám plyn na maximum ztrácí otáčky až k bodu volnoběhu, pak je zase nabere a zase od znovu. Už jsem provedl pár "oprav" - Nový sitič,nová cívka, svíčka. Na podzim čištěný karburátor(Už tehdy to zlobilo, je možné že se tam dostal nějaký bordel?) Čistil jsem i vzduchový filtr.
Poradí někdo? Už si doopravdy nevím rady.Doplněno:
Už nevím, vyzkoušeno bez vzduchového filtru, nová jednotka zapalování, zkoušel jsem poladit trysku v karburátoru. Koukal jsem se na ventily, ty jsou v pohodě, sytič vypíná normálně
16.2.2020 od Sini
-
22.1.2020 od yozo444
Pozri sviečku akej je farby alebo pridaj sem foto.a na voľnobehu sa dá vytočiť?
Doplněno:
Svíčka je trochu "přičmoudlá", ale nic hrozného, karburátor jsem profoukl, pohrál si s bohatostí, ale žádná změna
30.1.2020 od Sini
Ano, souhlas, bordel je sice možný, velmi pravděpodobně jsi měl a máš teď ještě hůře nastavenou bohatost směsi.
23.1.2020 od stnd
-
24.1.2020 od udinar
Už jsem něcopodobného řešil! Předpokládám, že skútr dlouho stál a v nádrži něco zůstalo. Podívej se na palivový kohout! Většina skútrů má palivový kohout s podtlakovým zavíráním. Většinou zlobí ten podtlak a potom také ucpání odvzdušnění nádrže. Pro identifikaci poruchy zkus otevřít nádrž a nastartovat. pokud to pošlape, máš ucpané odvzdušnění, pokud ne, rozeber kohout a vyčisti.
Doplněno:
Podíval jsem se na palivový kohout, vyčistil ho, profoukl(podtlakové uzavírání samozřejmě nefunguje) a žádná změna, zkusil jsem nechat otevřenou, i přímo obejít
30.1.2020 od Sini
-
4.2.2020 od libor600
Zkus to bez vzduchového fitru, a šel bych po tryskách. pokud to má sytič, kontrolovat jeho vypínaní