-
25.11.2019 od ladagolf
Zdar koupil sem motorku jako nepojizdnou kawasaki kx 125 1991. Zkousel sem jiskru dal sem sytic a slapal a slapal jestli nahodou nechytne. Kdyz sem vyndal svicku tak z otvoru pro svicku mi vytryskl benzin opravdu vytryskl. dal sem zpatky svicku a benzin chcal ze zapalovani. Sundal sem vicko zapalovani a ze zapalovani mi vytekly tak dve deci benzinu. Tak co je tam spatne. Poradite mi co s tim mam udelat? hodit ze skaly nebo neco vymenit nebo utesnit? Dikes za kazdou radu
-
25.11.2019 od Milos1
Tu motorku konkrétně neznám, ale je to myslím dvoutakt. Viděl bych to na kumulaci závad. Netěsní jehlový ventil v karburátoru a netěsní gufera na klice.
Doplněno:
zdar tak sem tam dal nove gufero na kliku a na vodni pumpu vycistil a vyfoukal krbec. Motor na druhy slapnuti chytil a bezel sklvele ale z vyfuku mi litaji takovy sracky cerny asi je tam moc oleje
10.12.2019 od ladagolf
dikes moc vymenim a vyzkousim dam vedet
27.11.2019 od ladagolf
dikes moc gufera sem objednal a o vikendu se na to podivam dam vedet jak sem dopadl
27.11.2019 od ladagolf
-
25.11.2019 od Eastrider
Nazdar!
Neni to stratené, nič nezhadzuj
Maximálne to gufero pod zapalovaním ako píše kolega. Môže to byť ale náročné.
Tým, že ho vymeníš, aj utesníš klukový priestor.
Daj novú sviečku a skús nakopnúť.
Podľa tvojho popisu, to je všetko.
Nech sa ti darí! -
26.11.2019 od Jirijar
Je to přesně tak, jak píše nahoře Miloš1. Gufera na klice vyměň na obou stranách, ať máš klid. Jestli je motor plný benzínu (což bude, když teče do zapalování), tak opravdu netěsní jehlový ventil v karburátoru. Zabruš ho, nebo vyměň. Hlavně to nestartuj, když je motor plný benzínu, nebo ho poškodíš. Kapalina je totiž nestlačitelná. Až opravíš jehlák, vyndej svíčku a našlapuj, aby benzín vyšplouchal. Jestli to má benzínový kohout, tak ho při tom zavři.
Doplněno:
Dikes podivam se na to dam vedet
27.11.2019 od ladagolf