-
11.11.2019 od Beysam
Dobrý den, mám Re bullet 500 de luxe 2007, karburátor buben, motorka super, ale chtělo by to pár kotníku na víc, četl jsem článek https://www.motorka...42765.html?kid=49344
Zajímalo by mě jestli je toto pro běžné ježdění použitelné a nezničí to motor, dá se objednat sada, ale za cca 90,000,-
Jsou jiné varianty bezpečného zvýšení výkonu? Předem děkuji za info.
-
12.11.2019 od stnd
Na ten kit jsem taky ze zvědavosti koukal, v podstatě nový motor :)
Obecně se řeší sání - trysky karburátoru - koncovka. Otázka ale je jak to u RE pomůže.
Jiné řešení je W800, Legend, Bonevile... -
14.11.2019 od Pike
Sleduju úpravy motorů Enfieldů chlapíka jménem Paul Henshaw. V zásadě dělá vždy toto: Shortened barrel, modified new piston and [possibly] some 'S' cams in the pipeline, should make this one fly. That piston crown modification works with the shortened cylinder barrel to raise the compression ratio and allow the piston to clear the head and maintain the squish clearance over TDC, it is also much easier than machining the head, which is perfectly adequate for over 30 BHP @ rear wheel and 100 MPH + in standard form. This is a very economical way to boost performance.
-
15.11.2019 od docent
Odkaz na www.hitchcocksmotorcycles.com máš. Pro angličany je Enfield totéž, co pro nás Jawa. Oni jsou špička v dodávkách dílů a úpravách (i retro závodních). Buď investuj do toho, co nabízejí Hitchcockové, nebo si kup jinou motorku.
Jiná cesta myslím není.