-
4.10.2019 od MichalStrkac
Zdar kupil som virago xv 535 otočim klučik čerpadlo cvakne nastartujem na sytič čerpadlo cvaka každu sukundu po sytiči už len každu 3sekundu za jazdy netušim či cvaka.moto inak ide v pohode len to na nwutrali cvaka a hlučne.r.v 95 co stym ma to tak cvakat????
-
7.10.2019 od chatra
Čerpadlo čerpá => cvaká.
Po zapnutí klíčku doplní plovákové komory a natlakuje systém => cvaká, dokud není dosažený tlak.
Po nastartování na sytič, kdy je větší spotřeba čerpá větší množství paliva => cvaká častěji
Po vypnutí sytiče klesne spotřeba => cvaká s delší časovou periodou.Doplněno:
Takže ma to cvakat dotlačat?bo mi aj tvrdili ze ked naštartujem tak už nie ze to ma ist podtlakon....
7.10.2019 od MichalStrkac
-
8.10.2019 od Milos1
Pánové promiňte, ale jedná se diskuzi k řešení neexistujícího problému.
Čerpadlo musí natlakovat výstup a zpomalit, až se zastaví. Tedy až se naplní karbce a plováky zavřou. Pak při poklesu tlaku na výstupu (membrána se zvedne a kontakty sepnou) opět jednou, nebo párkrát cvakne a zase se zastaví. Při odpojených vývodech musí "vrčet" stále".
Čerpadlo je spínáno relátkem, jehož cívka je napájena z jednoho vývodu TCI jednotky. Po zapnutí napájení jednotka čerpadlo sepne a pokud do pěti vteřin nepřijdou impulsy z vybavovacích cívek na klice (=motor se nezačne otáčet), zase jej vypne. Potom jej znovu zapne až s příchodem impulsů z kliky a jestliže se motor zastaví, jednotka opět počítá 5 vteřin a pak čerpadlo vypne.
Takže jestli po zapnutí spínačky relátko sepne (je umístěné pod pravou, nebo levou boulí, společně s TCI a přerušovačem blinkrů) a po cca 5 vteřinách opět rozepne (pokud během té doby nezapneš startér), je to v pořádku.
Pokud motor běží, tak spotřebovává palivo. Jinými slovy, klesne hladina v plovákovkách a tím pádem tlak na výstupu čerpadla. Ono to chce dopumpovat (od toho tam je) a tedy cvakne (pumpne).
Už je v tom jasno a bez vědy? -
4.10.2019 od mrnevim
Ahoj, cvakat má pouze než si načerpá při zapnutí zapalování, potom by jsi ho neměl slyšet i když funguje. Jestli ti stále cvaká, zkontroloval bych přívod paliva, jeho utěsnění, v případě, že by to dělalo pořád, potom bych se zaměřil na elektro. Nepsal jsi, jestli zapneš zapalování, jestli ti nacvaká a pak se vypne nebo ti cvaká pořád?
Doplněno:
Tak este raz otocim klucom cvakne a hotovo nastartujem na sytic cvaka kazdu sekundu potom sytic zavrem cvaka menej.
5.10.2019 od MichalStrkac
mrnevim myslel ze keď pootočiš klučom a máš zapnuté zapaľovanie ale nenaštartovaním motor,aj vtedy cvaká relatko každé 3sec alebo len kým sa výtvory systéme tlak ,a potom už necvaká
5.10.2019 od yozo444
Ked naštartujem cvaka stale cca každu 3 sekundu
4.10.2019 od MichalStrkac
-
6.10.2019 od Valve
Je to OK!
Doplněno:
Ako ok? Ma to takto dotlačat? Cvakat?
7.10.2019 od MichalStrkac
-
7.10.2019 od Mirekdoda
MichalStrkac:
podívej se, jak vysoko je palivový ventil u nádrže a jak vysoko jsou plovákové komory karburátorů. Jestli je to od ventilu ke komorám do kopce, musí čerpadlo čerpat po celou dobu, ikdyž je nádrž momentálně plná. Podtlakem je ovládán (otvírán) palivový kohout, ne plnění plovákových komor.Doplněno:
Asi si myslel palivove čerpadlo ? Ako je vysoko? Da sa kusok zdvihnut bo je to od neho ku karbecom do kopca možem vyskušat ale či to pomože. Iny pišu že ma cvakat dotlačat tak neviem
7.10.2019 od MichalStrkac
Palivovy ventil? Od nadrže žiadny ventil nieje idu priamo hadice do spodnej nadrže
7.10.2019 od MichalStrkac