Velký odpor klik, nenastartuje

  • 0

    14.8.2019 od SnyX

    Ahoj, chtěl bych vás požádat o radu. Ujel jsem na 210tce během 2 dnů cca 20km. Jela krásně, najednou se v jeden moment zakuckala, jako by mě chtěla přehodit přes řídítka, zdechla a konec, nedokážu ji nastartovat, při točení je obrovský odpor v klikách, v ruce s nimi neotočím ani náhodou o více jak 1/4 otáčky, motor ani nekuckne. Vyčistil jsem převodovku, vyčistil a opravil karbec, ten odpor tam mám stále, a babetta ani nekuckne i když to roztáčím fest, palivo tam teče. Kde bych se mohl podívat dále?. Osa na které je startovací/rozběhový buben, se lehce, ale velmi lehce viklá, ale podle mého žádná hrůza.
    Děkuji.

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (3)
  • 0

    15.8.2019 od CRF1000

    může to být ložisko na klice

    Doplněno:

    Vypadá to že bude problém v klikové hřídeli, snad jen ložisko, více jak 1/4 otáčky s rotorem neotočím, vůbec se mi do půlení motoru nechce, bude to premiéra, ale skusit se musí všechno
    Na předku válce, tam kde je spalovací komora, není ani zakarbonovaný, ale je na něm nalepený bílý povlak, připadá mi to jako naleptaný cukr krystal, co by to mohlo být?
    Zeptám se, jaké všechny stahováky budu potřebovat? Na půlení motoru, na sundálí válce, na sundání rotoru? Nebo ještě něco? A co se válce týče, v jakém stavu ho dáváte na výbrus? Je tam škrábanec ale malý, ani hluboký není, podle mého nedře ani neuniká vzduch.

    15.8.2019 od SnyX

    nedávno jsme je měnil "na koleně" na B207, myslím že je lepší nelisovat je na kliku a pak vkládat celou kliku s ložisky do pořádně zahřátých bloků, kdysi jsem to dával do trouby dnes jsou horkovzdušná pistole, k utěsnění používám šedý lukopren

    15.8.2019 od CRF1000

    Doplnit odpověď

  • 0

    15.8.2019 od grooll

    sundat válec a kouknout jestli není nějaký problém tam, mohla vypadnout ségrovka.

    Doplnit odpověď

  • 0

    17.8.2019 od Anti

    Jak píše kolega nade mnou.Kliku většinou zastaví kousnutý píst,ložisko klikovky se natvrdo zadře málokdy.začni tím že sundáš hlavu a válec.Pokud najdeš nějaký problém a klika sama se bude volně točit,půlit nemusíš.Pokud dojde na půlení,je fajn mít stahovák bubnu rozběhových a startovacích spojek,ale s trochou opatrnosti se občas dá srazit bez něj.Na rotor zapalování ti stačí šroub.Není tam žádná záludnost,takže v poho...

    Doplněno:

    Osvědčilo se mi na šroub uhodit. Prostě o šroub opřeš větší průbojník (nebo stačí ocelový šroub (M10, M12) - nějaký starší, můžeš ho tím poškodit)) a dáš mu ránu kladivem. Šrouby v hliníku bývají zalehlé. Potom jdou povolit bez většího násilí.

    21.8.2019 od Elijano

    Ahoj, díky za reakci. Hlavu válce jsem sundal a píst skutečně zadřeně nevypadá, klikovka se vážně nepřetočí a ono to ložisko tam bude asi vážně zadřené. Stahovák bubnu spojky mám, magneto jsem taky sundal normálním šroubem, ale na rozpůlení motoru musím zítra sehnat pořádný šroubovák, ty šrouby tam jsou snad přivařené No a pokud motor nepovolí, seženu si na to půlení i stahovák.

    20.8.2019 od SnyX

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.

TOPlist