Na displeji se objevuje O/D

  • 0

    6.8.2019 od Hama1

    Dobrý den. Prosím poraďte. po zařazení 5 rychlostního stupně se mi na displeji rozsvítí hláška O/D. Pokud jedu na převody 1,2,3,4, nesvítí nic. Po zařazení 5 nebo 6 okamžitě vyskočí hláška O/D. Pokud prosím někdo máte s tímto zkušenost, prosím poraďte. díky a s pozdravem Hama

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (7)
  • 0
  • 0

    6.8.2019 od Krleš70

    Ten symbol má značit zařazení 6. rychlostního stupně - info aby jsi to nerval dál.
    Proč ti to vyskakuje už při pštce ale netuším.
    Já po servisu ve značkovém servisu Suzuki MCF Slušovice už tento symbol nevidím ani při zařazené šestce.
    Když jsem to reklamoval řekli, že netuší čím by to mohlo být, a že to přece není až tak důležité.
    Tak tam bych ti nedoporučoval jít to řešit.

    Doplněno:

    Dík.

    6.8.2019 od Hama1

    Doplnit odpověď

  • 0

    7.8.2019 od Mad_Cat

    O - zero - nula
    D - drive - rychlost
    = žádná další rychlost k dispozici

    Doplnit odpověď

  • 0

    7.8.2019 od Besacek

    O/D znamená over drive. Dálniční rychlost tomu někdo říká :) Buď špatné napětí v elektrické soustavě nebo čidlo kvaltu na odchodu. čidlo je pod víkem spojkového koše a říká jakou mapu má jednotka použít. Můžeš si tam dát Gipro s funkcí atre a říct jednotce že ať kvaltuješ jak kvaltuješ máš tam furt 4 což je asi nejlepší mapa pro stroma.

    Doplněno:

    O/D tam má být jen a pouze na 6!

    12.8.2019 od Besacek

    Doplnit odpověď

  • 0

    10.8.2019 od LiborGSXR

    To neřeš to je dobře. Tak to má být.

    Doplněno:

    vyzkoušej servisní mód a zjisti chyby v počítači, jestli tam nic nebude tak to neřeš.

    10.8.2019 od LiborGSXR

    Doplnit odpověď

  • 0

    13.8.2019 od Exert

    Zda, klasika že už dál nic nezaradis a pokud to nechceš kup Gipro Atre pro svůj model a ročník a už to neuvidí, navíc se motor v nižších otáčkách zklidní a otevře to přísun paliva v jednotlivých kvaltech (myslím), jízdu si pak daleko více užiješ samozřejmě pokud máš vše serizene (klapky,TPS,ventily) před namontovanim se klepal jak ratlik po namontování jiná jízda, prostě super

    Doplnit odpověď

  • 0

    10.9.2020 od jsmach

    dojebany senzor gps ( uložen pod spojkovým košem ).
    obsahuje 6 odporu, pro kazdy stupeň jeden a spolu s vnitřním odporem v ecc tvori napětvy dělíč. napětí na něm pak říká ecc jaky je zařazený stupeň a jakou ma zvolit palivovou mapu. U me nějaký fiskus překopal gps a spojil 123 na jeden odpor a 456 na druhy jelo to jen na 2 mapy, horni skupina asi na 4. dolní nevim uz si nepamatuji co tam byl za odpor. Pres jednu zimu jsem gps nechal vytanout a uvedl jsem ji di puvodniho stsvu.
    u tebe to vypada jako by někdo posunul mapy napr i zvenku zařazením odporu do serie s výstupem nebo delal zásah do gps.

    stupen a odpor
    1. 560 R
    2. 830 R
    3. 1K5
    4. 2K7
    5. 6K8
    6. 15K

    jako by někdo přidal do serie cca 8K2 a tim posunul 5. na pozici 6. Nebo možná jen přechodový odpor v konektoru, zkus ho vyčistit je to 3 pin trojúhelníkovy konektor pod nádrží blíže k sedlu.

    Doplněno:

    https://www.motorkar...mp;prg=1#goto9953504

    prispevek z 22.11.2019

    10.9.2020 od jsmach

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.

TOPlist